Օնլայն տաքսիների վարորդները բողոքում են

Լուրեր

13.04.2025 | 21:46
Լարսը բացվել է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար
13.04.2025 | 21:28
ԱՄՆ-ում ապօրինի գտնվող անձանց խրախուսեք հեռանալ. դեսպանատուն
13.04.2025 | 21:00
Մենք ապրում ենք մի դարաշրջանում, երբ «կարմիր գծերը» գրեթե վերացել են. զրույց Արա Թադևոսյանի հետ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.04.2025 | 20:27
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհները հիմնականում անցանելի են
13.04.2025 | 19:31
Արթուր Ալեքսանյանը պարգևատրվեց Եվրոպայի լավագույն ըմբիշի գավաթով
13.04.2025 | 19:22
Արթուր Ալեքսանյանը վնասվածքի պատճառով չի պայքարի բրոնզե մեդալի համար
13.04.2025 | 18:44
Հրդեհ` Էջմիածին քաղաքում
13.04.2025 | 18:20
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է միայն բեռնատարների համար
13.04.2025 | 17:44
Արթուր Դավթյանը՝ Աշխարհի գավաթի բրոնզե մեդալակիր
13.04.2025 | 16:50
Հայաստան-Թուրքիա առաջընթացն իր դրական ազդեցությունը կունենա Հայաստան-Ադրբեջան կարգավորման վրա. Միրզոյան
13.04.2025 | 15:58
Արթուր Ալեքսանյանն այսօր կպայքարի բրոնզե մեդալի համար
13.04.2025 | 15:27
Իրականում ամեն ինչ շատ լավ է ընթանում․ Պեսկովը՝ ռուս-ամերիկյան հարաբերությունների ներկայիս վիճակի մասին
13.04.2025 | 14:16
Վթարի է ենթարկվել ՆԳՆ հատուկ նշանակության գումարտակի հրամանատարը
13.04.2025 | 14:06
Անկարան և Երևանը ձգտում են հարաբերությունների լիակատար կարգավորման․ ՀՀ ԱԳ նախարար
13.04.2025 | 13:53
Առաջիկա օրերին սպասվում է անձրև
Բոլորը

Օնլայն տաքսիների վարորդները բողոքի ակցիա են իրականացնում Հրազդանի կիրճում։ Նրանք բողոքում են իրենց աշխատանքային պայմաններից։

Վարորդների խոսքով՝ իրենք պաշտպանված չեն․ «Օնլայն տաքսիստները եռամսյակում 1 մլրդ 140 մլն դրամ գումար են բերել բյուջե՝ լինելով չպաշտպանված։ Մարդն առավոտյան տանից դուրս է գալիս, տեսնում է՝ գազը 220 դրամ է, երեկոյան 170 դրամ է եղել, չեմ լցրել»,- նշում է տաքսու վարորդներից մեկը։

Ակցիայի մասնակիցը հավելում է․«Գների կայունության ապահովման հարցը Կենտրոնական բանկի վրա է դրված, հեղուկ վառելիքի հետ կապված ոչ մի գործիքակազմ չի կիրառում։ Ի՞նչ է նշանակում 1 օրվա մեջ 30 տոկոս թանկացումը, կամ 1 շաբաթվա մեջ 100 % թանկացումը։ Իրավունք չունի նման բան լինել, եթե գոյություն ունի մրցակցության պաշտպանության հանձնաժողովը, որը ոչ մի առումով իր աշխատանքով չի ապացուցել, որ ինքը գոյություն ունի»:

Տաքսիների վարորդները բողոքում են նաև, իրենց գնահատմամբ, չհիմնավորված տարիֆից ու մեքենայի ծախսերից։

«Ոչ մի վերահսկողություն չկա։ Օպերատորները բացատրում են՝ պահանջարկը կա, տարիֆ է բարձրանում։ Ո՞վ է վերահսկում՝ այդ պահանջարկը կա՞, ինչքանո՞վ կա ու արդյո՞ք տարիֆը համապատասխանում է այն ալգորիթմին, որի հիմքով դրվել է։ Եթե չկա վերահսկողություն որևէ բաղադրիչի նկատմամբ, ինքը գոյույթուն ունենալ չի կարող։ Ողջամիտ սակագներ պետք է սահմանեն, ողջամիտ բաղադրիչներով։ Բացի այդ՝ սպասելաժամանակը պատվիրատուի համար ճոխություն է։ Եթե նա ուզում է՝ վարորդը իրեն սպասի, ուրեմն ինքը վճարունակ է, դրան համապատասխան գին է պետք, 1 ժամի համար 4000 դրամ։ 1 ժամի համար դա այն մինիմալ գինն է, որից երբ միջնորդավճարը հանում ես, վառելիքի գինը հանում ես, օրավարձը հանում ես,որ բավականացնի՝ վարորդը 8 ժամ աշխատի, գնա տուն, ոչ թե 14 ժամ աշխատի»,- նշում է ակցիայի մասնակիցը։

Նրա խոսքով՝ ակտիվ աշխատաժամանակից բացի գոյություն ունի պասիվ աշխատանքային ժամանակ, որը, ըստ նրա, չի հաշվարկվում։

«Վերլուծում են՝ վարորդը 10 ժամում այսքան աշխատեց, չեն ասում, որ դրանից 4 ժամը մեքենան ա լվացել, զապրավկայա արել, մեխանիկի մոտ ա եղել։ Ոչ մեկը թող չհամեմատի այս աշխատանքը վարձու աշխատանքի հետ։ Սա ինքնազբաղվածություն ա, վարորդը ներդրում ա անում, կոմֆորտի մեքենաներն արդեն 1000 դոլարի շեմը հատել են և ոչ մի գնային փոփոխություն չի եղել»:

 

Անժելա Պողոսյան