Օգտատերերը դժգոհում են Ozon-ի և Wildberries-ի խափանումից

Լուրեր

14.12.2025 | 19:26
Մրգի խանութի սեփականատերը զինաթափել է Սիդնեյի լողափին մարդկանց վրա կրակողներից մեկին
14.12.2025 | 18:20
Թաիլանդն ու Կամբոջան շարունակում են ռազմական գործողությունները
14.12.2025 | 17:25
Իրավիճակը ճանապարհներին՝ 17։15-ի դրությամբ
14.12.2025 | 16:37
Ֆիշինգը թիվ 1 կիբեռսպառնալիքն է այսօր․ Մխիթար Հայարապետյան
14.12.2025 | 16:13
ՀԱԿ նախագահ է վերընտրվել Լևոն Տեր-Պետրոսյանը
14.12.2025 | 15:42
Կյանքից հեռացել է մանկական վիրաբույժ Ավթանդիլ Հարությունյանը
14.12.2025 | 15:17
Ուկրաինան հարվածել է Ուրյուպինսկի նավթաբազային և Յարոսլավլի նավթավերամշակման գործարանին
14.12.2025 | 14:50
10 մարդ է զոհվել Սիդնեյի Բոնդի-Բիչ լողափում Հանուկայի տոնակատարության ժամանակ տեղի ունեցած հրաձգության հետևանքով
14.12.2025 | 14:02
Մառախուղ, քամու ուժգնացում․ օդի ջերմաստիճանը կնվազի
14.12.2025 | 13:41
Անհայտ անձինք կրակ են բացել Ավստրալիայի լողափում
14.12.2025 | 13:28
Բռնցքամարտի Հայաստանի հավաքականը պատմական արդյունքով է վերադարձել հայրենիք
14.12.2025 | 13:11
ՀՀ դրոշ՝ Սուրբ Գևորգ եկեղեցում. Արմավիրի թեմում Փաշինյանի ցանկությունը չեն անտեսել
14.12.2025 | 12:28
«ՀԷՑ»-ը տեղեկացնում է. ուժեղ քամիները հոսանքազրկումների պատճառ են դարձել
14.12.2025 | 11:41
Ապարանի համայնքապետարանը՝ քամու պատճառած վնասների մասին
14.12.2025 | 11:36
18:00-ից հետո քամու արագությունը զգալիորեն կնվազի և չի խանգարի տոնածառի լույսերի վառման արարողությանը․ Լևոն Ազիզյան
Բոլորը

Ռուսաստանցի օգտատերերը դժգոհում են Wildberries և Ozon առցանց առևտրի հարթակներում անսարքության մասին։ Այս մասին են վկայում «Сбой.РФ» պորտալի տվյալները։

Ամենաշատ բողոքները ստացվել են Մոսկվայի (32%), Մոսկվայի մարզի (11%), Սանկտ Պետերբուրգի (7%) և Կրասնոդարի երկրամասի (4%) բնակիչներից։ Wildberries-ի մամուլի ծառայությունից հայտնել են, որ ընկերության մասնագետներն արդեն աշխատում են խնդիրը շտկելու ուղղությամբ։ Ընկերությունից նաև նշել են, որ հավելվածը և շուկայական ծառայություններն աշխատում են, սակայն որոշ օգտատերերի համար ծանուցումները կարող են ճիշտ չցուցադրվել։

Ozon-ի հետ կապված նույնպես դժվարություններ կան՝ կայքը չի բացվում։

«Առաքման և սպասման ցուցակը չի բացվում», «Դրամապանակի մնացորդը չի թարմացվում, հնարավոր չէ վճարել ստացված ապրանքների համար», «Պատվերը վճարվել է, գումարը գանձվել է, բայց պատվերը չի ցուցադրվում գնումներում»․ նման գրառումներ են արել սոցցանցերում օգտատերերը։

Մեկ շաբաթ առաջ էլ ռուսաստանցի օգտատերերը բախվել էին WhatsApp և Telegram մեսենջերների աշխատանքի լայնածավալ խափանումների։ Ռոսկոմնադզորը հայտնել է, որ խնդիրները կապված են ռուսական հեռահաղորդակցության օպերատորների վրա DDoS հարձակման հետ: