Ռուսական ավիաընկերությունները խնդրել են թույլատրել 50 տարվա վաղեմության ինքնաթիռներով թռիչքները՝ պատժամիջոցների հետևանքով նոր տեխնիկայի բացակայության պատճառով

Լուրեր

21.12.2025 | 22:02
Ֆուտզալի Հայաստանի հավաքականը հաղթեց Մոլդովային
21.12.2025 | 21:24
«Ապահովել հավասար մրցակցային պայմաններ». վարչապետը՝ ԵԱՏՄ ներքին շուկայի խոչընդոտների մասին
21.12.2025 | 21:00
Թրամփի և Էփշթեյնի համատեղ լուսանկարը հրապարակումից մոտ մեկ օր անց անհետացել է ԱՄՆ Արդարադատության նախարարության ներկայացրած նյութերից
21.12.2025 | 20:36
Նիկոլ Փաշինյանը մասնակցել է Եվրասիական տնտեսական Բարձրագույն խորհրդի նիստին
21.12.2025 | 20:02
Հրազդանի հովտով դեպի հյուսիս-արևմուտք է տարածվում Արարատյան դաշտում առկա սառը օդի լճացման շերտը․ Սուրենյան
21.12.2025 | 19:02
ԱՄՆ ազգային հետախուզության ղեկավարն հերքել է Ռուսաստանի ծրագրերի մասին Reuters-ի տեղեկությունները
21.12.2025 | 18:21
Իրավիճակը ՀՀ ավտոճանապարհներին՝ 17։30-ի դրությամբ
21.12.2025 | 17:38
Շանը փակ բեռնախցիկում են պահել, գլխով լուսարձակը կոտրել է, որ կարողանա շնչել․ ահազանգ․ ՏԵՍՆՅՈՒԹ
21.12.2025 | 17:31
Նիկոլ Փաշինյանը ժամանել է Սանկտ Պետերբուրգ
21.12.2025 | 16:21
«Ես պատարագին մասնակցում եմ առաջին հերթին Նիկոլ Փաշինյանի կոչով». Փաշինյանի հետ պատարագներին մասնակցող ՔՊ-ականները` այսօր պատարագի չմասնակցելու մասին
21.12.2025 | 15:38
Հրդեհ Շինուհայր գյուղում
21.12.2025 | 15:06
Վթարային ջրանջատում Երևանի Աջափնյակ վարչական շրջանում
21.12.2025 | 14:30
ԱՄՆ-ն կրկին գրավել է վենեսուելական նավթ տեղափոխող տանկերը
21.12.2025 | 14:02
Առաջիկա 5 օրերի եղանակային կանխատեսումը
21.12.2025 | 13:43
Եգիպտոս պատվիրակություն կգործուղվի. կազմը հայտնի է
Բոլորը

Սիբիրյան երկու ավիաընկերություններ խնդրել են կառավարությանը երկարացնել 50-ամյա Ան-24 և Ան-26 ինքնաթիռների շահագործման ժամկետը, քանի որ արևմտյան պատժամիջոցների պատճառով դրանց փոխարինող ոչինչ չկա, Reuters-ին ասել է Angara Airlines-ի գործադիր տնօրեն Սերգեյ Զորինը:

Նրա խոսքով՝ ներկայում շահագործվում է գրեթե 100 նման ինքնաթիռ, սակայն դրանց մի զգալի մասը պետք է շահագործումից հանվի այս տարի։

«Մինչև 2030 թվականն այդ ինքնաթիռների մեկ քառորդը պետք է դուրս գրվի»,- հավելել է նա:

Սակայն դրանց փոխարինողներ չկան, իր հերթին ասել է «Բևեռային ավիաուղիներ»-ի տեխնիկական գծով տնօրեն Ալեքսեյ Եվսեևը։

«Ան-24-ն ու Ան-26-ը եղել և մնում են Յակուտիա ուղևորների ու բեռների փոխադրման միակ միջոցը»,- ընդգծել է նա։

ՌԴ Արդյունաբերության և առևտրի նախարարությունը նշել է, որ ուսումնասիրում են ավիաընկերությունների առաջարկները՝ օգտագործել «Ան» ինքնաթիռները, քանի դեռ դրանք չեն սկսել փոխարինվել նմանատիպ բնութագրերով «Լադոգա» ինքնաթիռներով։

Ավիաընկերությունն իր առաջին նոր ինքնաթիռը կարող է ստանալ 2027 թվականից ոչ շուտ, կարծում է Զորինը։ Սա երկու տարի ուշ է, քան նախապես խոստացել էր կառավարությունը։ Մասնավորապես, 2025 թվականին պետք է արտադրվեին 15 «Լադոգա»-ներ, իսկ մինչև 2027 թվականը նախատեսվում էր դրանց թիվը հասցնել 65-ի։

«Ան» ինքնաթիռները ստեղծելիս նախատեսվում էր դրանք շահագործել 60 տարի։ Դրանք նախագծվել են 1950-ականներին և արտադրվել են Կիևում 1960-ական թվականներին, սակայն վերջին 10 տարիներին այլևս չեն արտադրվում։ Այս ինքնաթիռները կարող են տեղավորել մինչև 50 ուղևորի և օգտագործվում են հիմնականում Սիբիր և Հեռավոր Հյուսիս թռիչքների համար։