Արևմտյան պետությունները Թուրքիային մեղադրում են նավթի համաշխարհային մատակարարումները խափանելու համար․ Financial Times

Լուրեր

12.01.2025 | 22:00
Ընտրությունները կեղծվեցին, բայց մենք էլ չպատրաստվեցինք այնպես, ինչպես անհրաժեշտ էր․ Զուրաբիշվիլի
12.01.2025 | 21:00
Պատկերասրահը պետք է դառնա ժամանցի վայր՝ լավ իմաստով. ապաքաղաքական զրույց Մարինա Հակոբյանի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
12.01.2025 | 20:40
Մոսկվա-Երևան չվերթն իրականացնող ինքնաթիռը Մախաչկալայից ուղևորվել է Երևան. Քաղավիացիա
12.01.2025 | 20:35
2024թ․-ին վարկային և դրամաշնորհային ծրագրերով ասֆալտապատվել է 38 կմ ճանապարհ․ նախարար
12.01.2025 | 20:05
Ավտովթար՝ Ջրվեժ գյուղում
12.01.2025 | 19:46
Լոս Անջելեսի սիրելի բարեկամներ, այս դժվարին պահին Երևանը ձեր կողքին է․ Ավինյան
12.01.2025 | 19:12
Հայտնաբերվել է պատերազմում նահատակված Արմեն Գասպարյանի տնից գողություն կատարելու մեջ կասկածվող անձը
12.01.2025 | 18:04
ՀՀ ԱԳՆ-ն ամփոփել է 2024թ․-ին հյուպատոսական ծառայություններում արձանագրված փոփոխությունները
12.01.2025 | 17:49
Սպիտակ-Վանաձոր երթուղու միկրոավտոբուսի վթարի հետևանքով 12 քաղաքացի տեղափոխվել է հիվանդանոց, բոլորը դուրս են գրվել
12.01.2025 | 17:36
Դատական իշխանության հեղինակության բարձրացման ուղղությամբ բավականին անելիք ունեն հենց իրենք դատավորները․ ԲԴԽ նախագահ
12.01.2025 | 16:47
2018 թ. հեղափոխությունից հետո ժողովրդի մղումներն իրականացնելու ճանապարհով գնալը կործանարար կլիներ մեր պետության համար. Փաշինյան
12.01.2025 | 15:50
Յուրաքանչյուր դատավոր պետք է գործի բացառապես օրենքի և իր խղճի թելադրանքով. ՀՀ նախագահ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
12.01.2025 | 15:30
Ձեր հիմնական առաքելությունը ոչ թե արդարադատության իրականացումն է, այլ արդարության սահմանումը․ Գալյանը՝ դատավորներին
12.01.2025 | 15:27
Հարցնում են` ինչու նրանք կալանավորված չեն, ձեզ ուղղված հարցերին ես եմ պատասխանում. Փաշինյանը` իրավապահ ոլորտի ղեկավարներին. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
12.01.2025 | 14:16
Առաջիկա օրերին օդի ջերմաստիճանն էապես չի փոխվի
Բոլորը

Արևմտյան պետությունները Թուրքիային մեղադրում են համաշխարհային շուկա նավթի մատակարարումներին խոչընդոտելու համար՝ Բոսֆորի և Դարդանելի հատվածներում լցանավերի կուտակման պատճառով։ Այս մասին գրում է Financial Times-ը, որին վկայակոչում է Forbes.ru-ն։

FT-ի աղբյուրների փոխանցմամբ՝ Թուրքիան թույլ չի տալիս լցանավերին անցնել՝ մտավախությամբ, որ բեռը կարող է ապահովագրված չլինել ԵՄ պատժամիջոցների պատճառով․ նրանք արգելում են ապահովագրել ու տեղափոխել ռուսական նավթ, եթե այն վաճառվում է երրորդ երկրներին մեկ բարելի դիմաց 60 դոլարից բարձր գնով։ Դրա համար Անկարան պահանջում է, որ յուրաքանչյուր նավ հաստատի, որ ապահովագրված է միջադեպերից, օրինակ՝ նավթի արտահոսքից կամ բախումներից։

Սակայն լրատվամիջոցի երկու զրուցակիցներ էլ ասել են, որ խցանված լցանավերի մեծ մասը նավթ է տեղափոխում Ղազախստանից, այլ ոչ թե Ռուսաստանից. դրա համար սահմանափակումներ չկան, ինչը նշանակում է, որ նավերի անցումն արգելելու պատճառ չկա։ Ղազախական KazMunayGas նավթագազային ընկերության ղեկավար Մագզում Միրզագալիևը հայտնել է, որ դեկտեմբերի 7-ին խցանման մեջ եղել է 21 լցանավ, որոնցից 8-10-ը կապված են Ղազախստանի հետ։ Միրզագալիևը նշել է, որ Բոսֆորում նավերի կուտակումը նորմալ երևույթ է․ մեկ տարի առաջ ուշացումը 14 օր էր, այժմ՝ վեցից ոչ ավելի։

Թուրքիան այժմ արգելափակել է առնվազն 22 տանկեր, գրում է FT-ն։ Bloomberg-ն էլ հայտնում է, որ ավելի քան 23 միլիոն բարել ղազախական նավթով 26 լցանավեր խցանման մեջ են մնացել։ FT-ի աղբյուրներից մեկն ասել է, որ այդ վառելիքը ոչ մի սցենարով ենթակա չէ գնային շեմի, և դրա ապահովագրական կարգավիճակը որևէ կերպ չի փոխվել։

Բացի այդ, լրատվամիջոցը նշում է, որ Ղազախստանը ելք ունի միայն դեպի փակ Կասպից ծով, ուստի Ղազախստանից նավթը խողովակաշարով տեղափոխվում է Սև ծովի ռուսական նավահանգիստներ և այնտեղից ուղարկվում գնորդներին։ Ռուսաստանի դեմ արևմտյան պատժամիջոցները ոչ մի կերպ չեն սահմանափակում այս գործընթացը։

FT-ին մեխանիզմում ներգրավված պաշտոնյան ասել է, որ գնի շեմի սահմանափակումը չի պահանջում լցանավերից ստանալ ապահովագրություն յուրաքանչյուր նավարկության համար, մատակարարումների խափանումը Թուրքիայի գործողությունների արդյունքն է, այլ ոչ թե գնային շեմի սահմանման։ Նախօրեին էլ ԱՄՆ ֆինանսների դեպարտամենտը Թուրքիային ծանուցել է, որ գնային շեմը չի ենթադրում բոլոր նավերի պարտադիր լրացուցիչ ստուգումներ։

Էմմա Չոբանյան