Արևմտյան պետությունները Թուրքիային մեղադրում են նավթի համաշխարհային մատակարարումները խափանելու համար․ Financial Times

Լուրեր

05.11.2024 | 23:30
ԱՄՆ նախագահական ընտրությունների արդյունքները դժվար թե վերականգնեն Թուրքիայի հետ հարաբերությունները. անդրադարձ
05.11.2024 | 23:14
Հրդեհ Քարաձոր գյուղում
05.11.2024 | 23:03
«Վրացական երազանքը» նախագահին իմփիչմենթի ենթարկելու մանդատներ չունի
05.11.2024 | 22:53
ԱՄՆ-ում նախագահ են ընտրում. ՈՒՂԻՂ
05.11.2024 | 22:43
Տիեզերք է արձակվել աշխարհի առաջին փայտե արբանյակը
05.11.2024 | 22:29
Թուրքիայի քաղաքներում ոստիկանությունը դաժանաբար ճնշել է քուրդ քաղաքապետերի հեռացման դեմ ակցիայի մասնակիցներին
05.11.2024 | 22:25
ՔՊ-ում որոշել են, թե ում թեկնածությունը կառաջադրեն ՀԾԿՀ նախագահի և ԲԴԽ անդամի պաշտոններում
05.11.2024 | 22:20
Իսրայելի վարչապետը պաշտոնից ազատել է պաշտպանության նախարար Յոավ Գալանտին
05.11.2024 | 21:59
Չինաստանը, Հնդկաստանը և Թուրքիան կտրուկ կրճատել են ռուսական ածխի գնման ծավալները
05.11.2024 | 21:44
Երևանում և 9 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
05.11.2024 | 21:30
ԲԱՆԱՎԵՃ. Ցեղասպանության ճանաչումը չպիտի՞ լինի ՀՀ թիվ 1 արտաքին օրակարգը. Թուրքիայի հետ շփման լեզուն
05.11.2024 | 21:16
ԱՄՆ-ը չի վարանի լրացուցիչ միջոցներ ձեռնարկել Վրաստանի դեմ․ Միլլեր
05.11.2024 | 21:00
Հայաստանը շարունակում է ազատության կղզյակ մնալ ՌԴ-ից հեռացածների համար․ Սերգեյ Ցելիկով․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.11.2024 | 20:56
Աշտարակ-Ապարան ավտոճանապարհին մեքենաներ են բախվել. կան տուժածներ
05.11.2024 | 20:40
Վալենսիան 31,4 միլիարդ եվրո է պահանջում կենտրոնական իշխանություններից ջրհեղեղից տուժածների համար
Բոլորը

Արևմտյան պետությունները Թուրքիային մեղադրում են համաշխարհային շուկա նավթի մատակարարումներին խոչընդոտելու համար՝ Բոսֆորի և Դարդանելի հատվածներում լցանավերի կուտակման պատճառով։ Այս մասին գրում է Financial Times-ը, որին վկայակոչում է Forbes.ru-ն։

FT-ի աղբյուրների փոխանցմամբ՝ Թուրքիան թույլ չի տալիս լցանավերին անցնել՝ մտավախությամբ, որ բեռը կարող է ապահովագրված չլինել ԵՄ պատժամիջոցների պատճառով․ նրանք արգելում են ապահովագրել ու տեղափոխել ռուսական նավթ, եթե այն վաճառվում է երրորդ երկրներին մեկ բարելի դիմաց 60 դոլարից բարձր գնով։ Դրա համար Անկարան պահանջում է, որ յուրաքանչյուր նավ հաստատի, որ ապահովագրված է միջադեպերից, օրինակ՝ նավթի արտահոսքից կամ բախումներից։

Սակայն լրատվամիջոցի երկու զրուցակիցներ էլ ասել են, որ խցանված լցանավերի մեծ մասը նավթ է տեղափոխում Ղազախստանից, այլ ոչ թե Ռուսաստանից. դրա համար սահմանափակումներ չկան, ինչը նշանակում է, որ նավերի անցումն արգելելու պատճառ չկա։ Ղազախական KazMunayGas նավթագազային ընկերության ղեկավար Մագզում Միրզագալիևը հայտնել է, որ դեկտեմբերի 7-ին խցանման մեջ եղել է 21 լցանավ, որոնցից 8-10-ը կապված են Ղազախստանի հետ։ Միրզագալիևը նշել է, որ Բոսֆորում նավերի կուտակումը նորմալ երևույթ է․ մեկ տարի առաջ ուշացումը 14 օր էր, այժմ՝ վեցից ոչ ավելի։

Թուրքիան այժմ արգելափակել է առնվազն 22 տանկեր, գրում է FT-ն։ Bloomberg-ն էլ հայտնում է, որ ավելի քան 23 միլիոն բարել ղազախական նավթով 26 լցանավեր խցանման մեջ են մնացել։ FT-ի աղբյուրներից մեկն ասել է, որ այդ վառելիքը ոչ մի սցենարով ենթակա չէ գնային շեմի, և դրա ապահովագրական կարգավիճակը որևէ կերպ չի փոխվել։

Բացի այդ, լրատվամիջոցը նշում է, որ Ղազախստանը ելք ունի միայն դեպի փակ Կասպից ծով, ուստի Ղազախստանից նավթը խողովակաշարով տեղափոխվում է Սև ծովի ռուսական նավահանգիստներ և այնտեղից ուղարկվում գնորդներին։ Ռուսաստանի դեմ արևմտյան պատժամիջոցները ոչ մի կերպ չեն սահմանափակում այս գործընթացը։

FT-ին մեխանիզմում ներգրավված պաշտոնյան ասել է, որ գնի շեմի սահմանափակումը չի պահանջում լցանավերից ստանալ ապահովագրություն յուրաքանչյուր նավարկության համար, մատակարարումների խափանումը Թուրքիայի գործողությունների արդյունքն է, այլ ոչ թե գնային շեմի սահմանման։ Նախօրեին էլ ԱՄՆ ֆինանսների դեպարտամենտը Թուրքիային ծանուցել է, որ գնային շեմը չի ենթադրում բոլոր նավերի պարտադիր լրացուցիչ ստուգումներ։

Էմմա Չոբանյան