Հատուկ դպրոցներում շեշտը դրված է ժեստերի լեզվի վրա, ինչի պատճառով գրելու և կարդալու հմտությունները հետընթաց են ապրում․ Արտաշես Հովհաննիսյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Հատուկ դպրոցներում շեշտը դրված է ժեստերի լեզվի վրա, ինչի պատճառով գրելու և կարդալու հմտությունները հետընթաց են ապրում։ Այս մասին «Լռության մեջ ապրողների խնդիրներն ու կարիքները» թեմայով ասուլիսի ժամանակ հայտնեց «Լռության ձայն» լսողության խնդիրներ ունեցող անձանց շահերի պաշտպանության հասարակական կազմակերպության նախագահ Արտաշես Հովհաննիսյանը։
«Իմ տեղեկություններով՝ դպրոցն ավարտելուց հետո անհատական պարապմունքների արդյունքում բավականին լավ հաջողություններ են կարողանում գրանցել լսելու խնդիրներ ունեցող անձինք և կարողանում են գրել և կարդալ։
Ըստ իմ ունեցած տվյալների՝ ներառական դպրոցներում սովորող լսողության խնդիրներ ունեցող երեխաներն ավելի հեշտ են կարողանում տիրապետել գրելու և կարդալու հմտությանը։ Խնդիրը ուսուցման մեթոդի հետ է կապված, ոչ թե կարողությունների»,- նշեց Հովհաննիսյանը։
Մանրամասները՝ տեսանյութում։