Հատուկ դպրոցներում շեշտը դրված է ժեստերի լեզվի վրա, ինչի պատճառով գրելու և կարդալու հմտությունները հետընթաց են ապրում․ Արտաշես Հովհաննիսյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

24.11.2024 | 21:56
Միակն ու անկրկնելին. ՀՀ-ում Ֆրանսիայի դեսպանի արձագանքը՝ Ադրբեջանի տարածքային պահանջներին
24.11.2024 | 21:16
Հայաստանի բասկետբոլի հավաքականը պարտվեց Ավստրիայի թիմին
24.11.2024 | 21:00
«Կանաչ» հիմնադրամներից շատերն այնքան էլ կանաչ չեն. ապաքաղաքական զրույց Ինգա Զարաֆյանի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
24.11.2024 | 20:47
Իսրայելի ավիահարվածների հետևանքով Լիբանանում կան տասնյակ զոհեր և հարյուրավոր վիրավորներ
24.11.2024 | 19:08
ՃՏՊ Դիմիտրով գյուղի մոտ. 3 անձ տեղափոխվել է հիվանդանոց
24.11.2024 | 18:04
Թբիլիսիում կանայք երթ են անցկացնում․ պահանջում են Բիձինա Իվանիշվիլիի հրաժարականը
24.11.2024 | 17:00
Ֆրանսիայի Բրոն համայնքում Մեղրի քաղաքի պուրակ է բացվել
24.11.2024 | 16:07
1 մլրդ դրամ՝ Երևանի ու մարզերի թատրոնների, համերգային դահլիճների, նվագախմբերի համար գույք, տեխնիկա գնելու համար․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
24.11.2024 | 15:26
Ուկրաինան կարող է ավարտել պատերազմը 2025-ին․ Զելենսկին սպասում է Թրամփի առաջարկներին
24.11.2024 | 14:02
Ավտոմեքենայի դուռը փակվել է, 1-ամյա երեխան մնացել է ներսում․ օգնել են փրկարարները
24.11.2024 | 13:40
Օդի ջերմաստիճանը կնվազի 6-10 աստիճանով
24.11.2024 | 13:22
ՏԿԵ նորանշանակ նախարարն ընտրվել է ՔՊ Արմավիրի տարածքային կազմակերպության խորհրդի նախագահ
24.11.2024 | 12:41
Օտարերկրյա ԶԼՄ-ներում շարունակում են զետեղվել սպառազինության ձեռքբերման մասին կեղծ հրապարակումներ․ ՊՆ
24.11.2024 | 12:19
Ռումինիայում նախագահական ընտրություններ են
24.11.2024 | 11:53
Մխիթարյանն սկսել է ինքնակենսագրական գիրք գրել
Բոլորը

Հատուկ դպրոցներում շեշտը դրված է ժեստերի լեզվի վրա, ինչի պատճառով գրելու և կարդալու հմտությունները հետընթաց են ապրում։ Այս մասին «Լռության մեջ ապրողների խնդիրներն ու կարիքները» թեմայով ասուլիսի ժամանակ հայտնեց «Լռության ձայն» լսողության խնդիրներ ունեցող անձանց շահերի պաշտպանության հասարակական կազմակերպության նախագահ Արտաշես Հովհաննիսյանը։

«Իմ տեղեկություններով՝ դպրոցն ավարտելուց հետո անհատական պարապմունքների արդյունքում բավականին լավ հաջողություններ են կարողանում գրանցել լսելու խնդիրներ ունեցող անձինք և կարողանում են գրել և կարդալ։

Ըստ իմ ունեցած տվյալների՝ ներառական դպրոցներում սովորող լսողության խնդիրներ ունեցող երեխաներն ավելի հեշտ են կարողանում տիրապետել գրելու և կարդալու հմտությանը։ Խնդիրը ուսուցման մեթոդի հետ է կապված, ոչ թե կարողությունների»,- նշեց Հովհաննիսյանը։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։