«Պատը` հայերեն» լուսանկարների ցուցահանդեսը՝ Ալ. Թամանյանի անվան ճարտարապետության ազգային թանգարան-ինստիտուտում

Լուրեր

09.12.2025 | 21:01
Ադրբեջանն ու ՌԴ-ն՝ բանտ լրագրողների համար, Պուտինը՝ մամուլի ազատության գիշատիչ, ՀՀ-ն՝ առանց խախտումների. RSF-ը նոր զեկույց է հրապարակել
09.12.2025 | 20:54
Թրամփը հայտարարել է, որ Եվրոպան շատ առումներով վատ է աշխատում
09.12.2025 | 20:46
Factor TV-ն զանգել է ԱԱԾ․ ինչպես է ծառայությունը վերաբերում «շարքային հավատացյալի» խնդրանքին. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
09.12.2025 | 20:40
«Ալֆա-ֆարմ» ընկերությունն առաջին անգամ պարտատոմսեր է թողարկում. ծավալը` 1.5 մլրդ ՀՀ դրամ
09.12.2025 | 20:32
Հայաստանում կոռուպցիա կա՞․ ընդդիմադիր  Փաշինյանն ընդդեմ վարչապետ Փաշինյանի․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
09.12.2025 | 20:27
Դեսպան Մկրտչյանը ԱՄՆ պաշտոնակցի հետ քննարկել է էներգետիկ անվտանգության ոլորտում համագործակցության հնարավորությունները
09.12.2025 | 20:13
Ինչպես են Փաշինյանին դիմավորել Բեռլինում. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
09.12.2025 | 20:00
Սկսած Մադրիդյան սկզբունքներից՝ ԼՂ-ի ճակատագիրը լուծվելու էր Ադրբեջանի կազմում․ փայլուն պլանները դա էին կոչում․ Աննա Դավթյան-Գևորգյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
09.12.2025 | 19:58
Փաշինյանի այցը նոր թափ կհաղորդի Հայաստան–Գերմանիա համագործակցությանը. Շտայնմայեր
09.12.2025 | 19:47
Մառախուղ, ձյուն և բուք. իրավիճակը ճանապարհներին
09.12.2025 | 19:38
Սլովակիան Արցախում «խելացի գյուղ» է կառուցում. Ալիև
09.12.2025 | 19:26
Իշխան Սաղաթելյանը Քննչական կոմիտե է կանչվել Բագրատ արքեպիսկոպոս Գալստանյանի գործից անջատված մասով
09.12.2025 | 19:18
«Կռուգլյակ» փայտից տաղավար, մեջը՝ «6 կտոր կենդանի»․ ինչ է գրված Ճամբարակ համայնքի ամանորյա ձևավորման պայմանագրում
09.12.2025 | 19:06
Ձեռնպահ մնալ Եկեղեցու ազատությունն ու ինքնավարությունը խախտող գործողություններից․ քաղհասարակության կազմակերպությունների պահանջը՝ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանից
09.12.2025 | 19:00
Ադրբեջանը շատ մտահոգ է՝ ԱՄՆ-ն մեծ ներդրում է անում ՀՀ-ի բարձր տեխնոլոգիաներում․ փորձել են դեմն առնել՝ չի ստացվել․ Ներսես Կոպալյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

Քաղաքաշինության կոմիտեի Ալեքսանդր Թամանյանի անվան ճարտարապետության ազգային թանգարան-ինստիտուտում մինչև տարեվերջ կգործի «Պատը` հայերեն» խորագրով լուսանկարների ցուցահանդեսը։ Ճարտարապետության թանգարանում երբևէ բացված բնույթով տարբերվող այս ցուցադրությունը փորձ է՝ ներկայացնելու պատը որպես ստեղծագործություն՝ միջնադարից մինչև մոդեռնիզմ։ Լուսանկարներում ամենատարբեր շինությունների առանձին հատվածներ են, յուրաքանչյուրը՝ հետաքրքիր պատմությամբ նաև տարբեր հույզեր, մտորումներ առաջացնող․ տեղեկացնում են Քաղաքաշինության կոմիտեից։

Ցուցահանդեսի բացմանը, որին ներկա է եղել Քաղաքաշինության կոմիտեի անձնակազմը՝ կոմիտեի նախագահ Արմեն Ղուլարյանի գլխավորությամբ, Ճարտարապետության ազգային թանգարան-ինստիտուտի տնօրեն Մարկ Գրիգորյանը հայտնել է, որ լուսանկարներում ներկայացված բոլոր պատերը հայկական են, այսինքն՝ ստեղծված են միջին ու 20-րդ դարերի հայ ճարտարապետների, նկարիչների կամ պարզապես անցորդների, ժողովրդի կողմից՝ այսպես կոչված, «վերնակուլյար» պատեր են։ «Մենք շրջապատված ենք պատերով, ինչպես տանը, այնպես էլ փողոցում: Պատերը կարող են ծառայել տարբեր նպատակների. դառնալ ինքնարտահայտման միջոց կամ ուղղակի հարթություն, որի վրա կարելի է նկարել կամ գրել։ Պատը հենարան է և միաժամանակ զարդ։ Պատերը բաժանում են մարդկանց, բայց և միավորում՝ ռիթմի, գույնի կամ գեղեցիկի զգացումի միջոցով»,-նշում է Մարկ Գրիգորյանը՝ հավելելով, որ հենց այդ տրամաբանությամբ էլ լուսանկարները խմբավորվել են մի քանի խորագրերի ներքո «Պատը՝ որպես պատմություն», «Պատկեր», «Հարթություն», «Տետր», «Ինքնաարտահայտում», «Ռիթմ», «Գույն», «Զարդ»:

Պատերի ինքնատիպ պատմությունը լուսանկարներով վավերագրել է թանգարանի տնօրեն Մարկ Գրիգորյանը: Նա, սակայն, ընդգծում է, որ սա անհատական ցուցահանդես չէ. գաղափարը հեղինակի անձը թաքցնելն է՝ ինքնաարտահայտման հարթակ տրամադրելով լուսանկարներում փաստագրված յուրատեսակ ստեղծագործություններին: Ցուցահանդեսը այցելուներին մտորելու, սեփական պատմությունն ու մտքերն ավելացնելու հնարավորություն է ընձեռում: