Ճանապարհատրանսպորտային պատահարների մեծ մասը չէր գրանցվում․ Պողոս Շահինյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

19.12.2025 | 03:00
Կոնֆերենցիաների լիգա. «Նոայի» հավանական մրցակիցները փլեյ-օֆֆում
19.12.2025 | 02:04
Կոնֆերենցիաների լիգա․ Վահան Բիչախչյանը՝ գոլի հեղինակ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.12.2025 | 01:56
Կոնֆերենցիաների լիգա․ «Նոան» պարտվեց Կիևի «Դինամոյին», բայց դուրս եկավ փլեյ-օֆֆ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
18.12.2025 | 23:24
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհները հիմնականում անցանելի են
18.12.2025 | 23:09
Գիտությունն ավելի հաճախ պետք է կապվի արդյունաբերության հետ, որպեսզի արդյունավետությունը հնարավոր լինի չափել. Հակոբ Արշակյան
18.12.2025 | 22:49
Համբերությունը սպառվում է. Թուրքիան զգուշացրել է Սիրիայի քրդական ուժերին
18.12.2025 | 22:33
Եվրախորհրդարանի բանաձևը Բաքվի դեմ. ազատել ՀՀ-ի կապերի մեջ մեղադրվող Սամեդովին և Աբիլովին, բոլոր քաղբանտարկյալներին, դադարեցնել բռնաճնշումները
18.12.2025 | 22:20
Վթար Ներքին Դվին գյուղում․ կան տուժածներ
18.12.2025 | 22:09
Ստորագրվել է Հայաստան-Հունաստան երկկողմ պաշտպանական համագործակցության 2026 թվականի ծրագիրը
18.12.2025 | 22:01
«Ավելի շատ նեղվածությունից այսպես եղավ»․ Տեր Վրթանեսին ստենտավորել են
18.12.2025 | 21:56
Մայր Աթոռի տարածքից ոչ ադեկվատ և սադրիչ վարքագիծ դրսևորող 5 անձ հեռացվել է. ՆԳՆ խոսնակ
18.12.2025 | 21:53
Ճապոնուհին ամուսնացել է ChatGPT-ով գեներացված անձի հետ. ՏԵՍՆԱՅՈՒԹ
18.12.2025 | 21:39
Երևանում և 9 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
18.12.2025 | 21:24
Պաշտոնական այցերից ինչ նվերներով են վերադարձել ԱԺ նախագահը, ԱԳ նախարարն ու ԱԽ քարտուղարը
18.12.2025 | 21:10
Թուրքիան հերքում է անհայտ ԱԹՍ-ի խոցումից հետո ՀՕՊ-ի թուլության մասին պնդումները
Բոլորը

ՄԻնչ տեսախցիկները և արագաչափերը 2011թ-ից, և դա բավականին նվազեցրեց ճանապարհատրանսպորտային պատահարների քանակը: Մինչև ԱՊՊԱ-ների ձևավորումը, ճանապարհատրանսպորտային պատահարների մեծ մասը չէր գրանցվում: Այս մասին այսօր հրավիրվածասուլիսում նշեց «Ճանապարհային անվտանգության ազգային խորհրդի» ղեկավար Պողոս Շահինյանը:

Նա նաև նշեց, որ Հայաստանում քննարկվում է ավտոշուկայի թարմացման հարցը: Այն ներառված է ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ռազմավարությունում՝ մաս կազմելով անվտանգային համակարգի բարելավման ծրագրի:

«Հայաստանում առաջին ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ռազմավարությունն ընդունվել է 2009 թվականին: Ընդունումից հետո՝ առաջին իսկ տարում, հաջողությունը տեսանելի եղավ: Ավտոպատահարների հետևանքով զոհերի քանակը 20 տոկոսով նվազեց: Ռազմավարությունն իր գործունեության ծրագրով ավարտվեց 2013 թվականին, և դրանից հետո Հայաստանը չի ունեցել վերափոխված,  թարմացված ռազմավարություն: Այժմ մշակվել է նոր ռազմավարություն, որի հիմնական շեշտը շվեդական մոդելն է՝ տեսլական զրո ( vision zero): Դա այն է, երբ երկիրը ձգտում է ճանապարհին պատահարների հետևանքով գրանցված զոհերի կտրուկ նվազեցման:

«Ռազմավարությունը ենթադրում է անվտանգային համակարգի բարելավում, ենթակառուցվածքների ձևավորում՝ նոր մոտեցումներով: Անվտանգ ճանապարհ, անվտանգ ավտոմեքենա, ճանապարհների միջազգային ստանդարտներին համապատասխան կահավորում. այս եռանկյունին պետք է կարողանանք ապահովել: Եթե ճանապարհը լավն է, բայց ավտոմեքենան հին է, ապա վթարն անխուսափելի է: Կամ հակառակը, ավտոմեքենան է լավը, ճանապարհն է անմխիթար, ապա կունենանք նույն արդյունքը»,- ասաց Պողոս Շահինյանը: Նա նկատեց, որ Հայաստանը, ավտոմեքենաների անվտանգության տեսանկյունից, գտնվում է եվրոպական ստանդարտի երրորդ գոտում:

Մանրամասները՝ տեսանյութում: