Երևանում կկառուցվի ճոպանուղի և մետրոյի 2 կայարան. Արթուր Մեսչյանը մանրամասնում է. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

05.11.2024 | 14:28
Վարչական դատավարության և դատական ակտերի հարկադիր կատարման ոլորտի համակարգային խնդիրները. ՈՒՂԻՂ
05.11.2024 | 14:24
Եվրախորհրդարանի ավելի քան 5 տասնյակ պատգամավորներ Ադրբեջանին կոչ են արել COP29-ին ընդառաջ ազատ արձակել բոլոր հայ գերիներին և պատանդներին
05.11.2024 | 14:13
Բաքվում ընթացող աշխարհի կրոնական առաջնորդների գագաթնաժողովի մասնակիցները նաև Արցախ կայցելեն
05.11.2024 | 14:09
Գնել Սանոսյանի ճեպազրույցը․ ՈՒՂԻՂ
05.11.2024 | 14:02
Հակոբ Սիմիդյանը՝ 10 մլն ծառ տնկելու ծրագրի և էկոպարեկների ծառայության ներդրման մասին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.11.2024 | 13:55
Պետության սոցիալական քաղաքականությունները պետք է ուղղված լինեն աջակցելու մարդկանց՝ լինել ավելի մրցունակ աշխատանքի շուկայում. Փաշինյան
05.11.2024 | 13:47
Թրամփն ու Հարիսը հավասար քանակությամբ ձայներ են ստացել քվեարկած ԱՄՆ առաջին քաղաքում
05.11.2024 | 13:43
Շիրակի մարզպետ Մուշեղ Մուրադյանի ճեպազրույցը՝ ՈՒՂԻՂ
05.11.2024 | 13:40
16.8 մլն դրամ կհատկացվի ՀՀ–ում բնության հուշարձաններն առաջին անգամ անձնագրավորելու համար․ Սիմիդյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.11.2024 | 13:33
Սյունիքում՝ «Ջաղաց» հանգստի կենտրոնում, ծեծկռտուքի և երեք անձի դանակահարության վարույթով երկու մեղադրյալների մասով նյութերն ուղարկվել են դատարան
05.11.2024 | 13:29
Քննարկվել է «Մասդար»-ի նախագծում Հայաստանի կառավարությանը 15 % բաժնեմասի փոխանցումը
05.11.2024 | 13:25
ՀՀ հայցով Արդարադատության միջազգային դատարանի վճիռը՝ նոյեմբերի 12-ին
05.11.2024 | 13:18
Քննարկվել են ՀՀ Սյունիքի մարզի հինգ համայնքների և Ֆրանսիայի Օվերնյ-Ռոն-Ալպ շրջանի քաղաքների միջև փոխըմբռնման հուշագրերի նախագծերը
05.11.2024 | 13:11
Անասնապահությունը կրճատվել է, ինչի՞ եք անասնաբուժությանը հատկացվող գումարն ավելացրել․ Ղազարյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.11.2024 | 13:07
Սևանի իշխանի պաշարների վերականգնման և ձկնաբուծության համար 495 մլն դրամ ենք հատկացնում․ Սիմիդյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

Երևանի գլխավոր ճարտարապետ Արթուր Մեսչյանը հրավիրված ասուլիսի ընթացքում խոսեց Երևանում նոր ճոպանուղու կառուցման ծրագրի մասին: Պարոն Մեսչյանը պարզաբանեց՝ Նորքի զանգվածից դեպի քաղաքի կենտրոն տրանսպորտային կոլապսը լուծելու նպատակ կա ճոպանուղիով: Նախատեսվում է ունենալ տասներկու տեղանոց մոդուլներ. «Որպեսզի որպես տրանսպորտ այն աշխատի, պետք է ճոպանուղին լինի բազմամոդուլ: Դա, իհարկե, որոշակի թանկություն է բերում, բայց սա է, տարբերակ չկա: Մենք ինչքան գումար էլ ունենանք, Նորքի զանգվածը մետրոյով չի ապահովվելու: Միակ ճանապարհը ճոպանուղին է: Հիմա բանակցում ենք երկու՝ իտալական և շվեյցարական ընկերությունների հետ: Իրենց հետ համաձայնության գալուց հետո ավելի մանրամասն կասեմ սրա մասին»:

Պարոն Մեսչյանի խոսքով՝ փոխվել է ճոպանուղու ուղղությունը, քաղաքի ներքևի հատվածում կլինի ոչ թե մեկ, այլ երկու կանգառ. «Քանի որ ճոպանուղին լինելու է տենդերով, այդ երկու կազմակերպություններըը կներկայացնեն իրենց առաջարկները և ավելի պարզ կլինի գումարային չափը, տենդերով կորոշվի: Չորս թեկնածուներից կհաղթի այն, որի առաջարկն ավելի մատչելի կլինի»: Մետրոյի Աջափնյակի կայարանները կառուցելու համար քաղաքապետարանն այսօր փաթեթ է պատրաստում, որտեղ կարվի նաև ֆինանսական հաշվարկ և կներկայացվի կառավարություն. «Խոսքն Աջափնյակի մետրոյի երկու կայարանների մասին է: Ֆինանսական բավականին մեծ ծախսեր են կապված այս կառույցների հետ, մենք ուզում ենք սահմանափակվել ամենաստրատեգիական գծով՝ կապենք քաղաքը Աջափնյակի հետ: Հետագայում դա կշարունակվի դեպի Դավթաշեն, բայց դա արդեն կլինի մի փոքր հետո։ Ժամանակին Աջափնյակի գծի վրա արդեն 250 միլիոն ծախսվել է, հարց է ծագում՝ որտեղից ենք փող ճարելու: Մետրոն մի այնպիսի օբյեկտ է, որի համար միշտ փող կճարվի: Կլինեն ինվեստորներ, որոնց հետ հիմա աշխատում ենք: Հարցը հետևյալն է՝ ինչքանո՞վ է ռեալ, ասեմ, որ իրական է, հաստատ»:

Հյուսիսային պողոտա-Տերյան փողոց հատվածում գտնվող «ՍՈՍ» անունով հայտնի շենքի ճակատագրի մասին ասաց հետևյալը. «Ինձ համար շենքը միայն քար ու ցեմենտ չէ, դա մարդիկ են, որոնք ապրում են այդ շենքում: Հարցն այն է, որ այդ շենքում ապրում են հին երևանցիներ, մարդիկ, որոնք ողջ կյանքն այդտեղ են ապրել: Էստեղ մի խնդիր կա՝ եթե բոլոր բնակիչները միասին ասեն ոչ, էնքան հեշտ կլիներ, գիտե՞ք: Մի մասը գումար վերցրին գնացին, մի մասը համաձայնվեցին, էդ կառույցի ճակատային խնդիրները կարելի է լուծել, քանդել ճիշտն ասած… գիտեք, քանդելուց հեշտ բան չկա, էդ կառույցի վերաբերյալ ես չեմ շտապում: Եկեք մի քիչ սպասենք»,- ասաց Երևանի գլխավոր ճարտարապետ Արթուր Մեսչյանը:

«Իմ ղեկավարն իմ քաղաքն է, ոչ մեկի առջև, բացի իմ քաղաքից, պատասխանատու չեմ»,- թեման եզրափակեց մայրաքաղաքի գլխավոր ճարտարապետը:

Մանրամասները՝ տեսանյութում: