Չերևացող սեկցիաները` վարորդներին շփոթության մեջ գցելով եկամուտ ստանալու աղբյուր

Լուրեր

18.06.2024 | 17:12
Պապիկյանը Ֆրանսիայում  հանդիպումներ է ունեցել ռազմարդյունաբերական մի շարք ընկերությունների ներկայացուցիչների հետ․ ստորագրվել են պայմանագրեր․ ՀՀ ՊՆ․ ԼՈՒՍԱՆԿԱՐՆԵՐ
18.06.2024 | 17:07
Երևանում և Գեղարքունիքում երեք գազա-բենզալցակայանների գործունեություն է դադարեցվել
18.06.2024 | 16:56
Թուրքիան շոգ եղանակների ֆոնին պայքարում է անտառային հրդեհների դեմ
18.06.2024 | 16:44
Վաչե Գաբրիելյանն ընտրվել է Որակի ապահովման ազգային կենտրոնի hավատարմագրման հանձնաժողովի նախագահ
18.06.2024 | 16:37
Փաշինյանի ավտոշարասյան վրաերթի գործով դատական նիստը՝ ՈՒՂԻՂ
18.06.2024 | 16:32
Իտալիան կարող է Ուկրաինային Storm Shadow հեռահար հրթիռներ մատակարարել
18.06.2024 | 16:21
Պատգամավորներին ներկայացվել է ՀՀ զբաղվածության 2024-2030 թթ. ռազմավարության նախագիծը
18.06.2024 | 16:12
ԿԺԴՀ զինվորականները կրկին խախտել են Հարավային Կորեայի հետ սահմանը
18.06.2024 | 16:06
Երևանում վթարի է ենթարկվել շտապօգնության մեքենան, բուժքույրը հոսպիտալացվել է
18.06.2024 | 16:00
Հնդկական ԶԼՄ-ները հայտնում են, որ Հայաստանն ավելի շատ ՀՕՊ համակարգեր է ակնկալում Հնդկաստանից․ դիտարկվում է երկու տարբերակ
18.06.2024 | 15:55
Freedom House-ը հրապարակել է Հայաստանում ժողովրդավարության դիմակայության ամրապնդման շուրջ քաղաքականության համառոտագրերի շարքի երկրորդ փաստաթուղթը
18.06.2024 | 15:51
CAESAR․ ինչ հնարավորություններով է օժտված ֆրանսիական հրետանային համակարգը
18.06.2024 | 15:47
Հայաստանը վերահաստատում է ատելության խոսքի դեմ պայքարում իր հաստատակամությունը. ԱԳՆ
18.06.2024 | 15:44
Ադրբեջանում քաղաքացին մահացել է ոստիկանության բաժանմունքում խոշտանգումների հետևանքով
18.06.2024 | 15:35
Ալեն Սիմոնյանն ընդունել է ՀՀ-ում ԳԴՀ դեսպան Վիկտոր Ռիխտերին
Բոլորը

Խորենացի-Մաշտոց խաչմերուկը վարորդները համարում են ամենաեկամտաբեր լուսացույցով խաչմերուկը: «Վարորդի ընկեր» հասարակական կազմակերպության համահիմնադիր Սերգեյ Ղահրամանյանը նշում է՝ յուրաքանչյուր մեկ րոպեում այստեղ մեկ խախտում է գրանցվում: Եղել են դեպքեր, երբ մեկ լուսացույցի շրջանի ժամանակ իրար հետևից տասը մեքենա է անցել՝ սեկցիայի չերևալու պատճառով:

Սերգեյ Ղահրամանյանն ասում է, որ իրենց կողմից Ճանապարհային ոստիկանությանն ուղարկվող ցանկացած գրություն իր հետ ունենում է երեքից ավելի լուծման տարբերակներ: Լրացուցիչ սեկցիայի խնդրի լուծման ձևեր ևս առաջակվել են. «Զարգացած երկրներում յուրաքանչյուր երթևեկելի գոտի ունի իր առանձնացված լուսացույցը: Դա հնարավո՞ր է մեզ մոտ անել, հնարավոր է, կանե՞ն, բնականաբար չեն անի: Մենք առաջարկեցինք՝ միայն սեկցիաների համար առանձին լուսացույց տեղադրվի, կրկին չստացվեց, ասեցինք՝ հիմա փակ է, ամբողջությամբ թող կարմիր լինի, ասեցին՝ դա հակասում է օրենքին, որովհետև երկու կարմիր կլինի: Իսկ ի՞նչ տարբերություն երկու կարմիր, թե երկու կանաչ: Անցած տարի, երբ մենք ճանապարհային ոստիկանություն շատ անգամներ դիմեցինք, փոփոխություններ արվեցին: Մի քանի լուսացույցի կողքերը սպիտակ լույսեր ավելացրին, օրինակ՝ Օպերայի հատվածում, Հաղթանակ կամրջի հատվածում: Հետաքրքիրը որն է՝ ավելացրին այնպիսի հատվածներում, որտեղ շատ խախտումներ չկային: Եվ նույն այս խաչմերուկում ինչո՞ւ չի ավելացված»,- տարակուսում է Սերգեյ Ղահրամանյանը:

Մանրամասները՝ տեսանյութում:

 

Մարինե Խաչատրյան