Ղրղզստանը, Ուզբեկստանը և Չինաստանը դեպի Եվրոպա երկաթուղի կկառուցեն՝ շրջանցելով Ռուսաստանը

Լուրեր

28.09.2024 | 14:16
Ալի Խամենեին տեղափոխել են անվտանգ վայր
28.09.2024 | 14:04
Դեսպան Քվինը երախտագիտություն է հայտնել ՆԳՆ-ին և Ոստիկանությանը առևանգված ԱՄՆ քաղաքացուն անվնաս վերադարձնելու հարցում ջանքերի համար
28.09.2024 | 13:43
Իսրայելի բանակը հայտարարել է «Հեզբոլլահ»-ի առաջնորդի սպանության մասին
28.09.2024 | 13:33
Մեր երկրում առողջության առաջնային պահպանման կազմակերպություններն ապահովված են կատաղության դեմ պատվաստանյութով. ԱՆ
28.09.2024 | 13:01
Դաղստանում բենզալցակայանի պայթյունի հետևանքով զոհերի թիվը հասել է 12-ի
28.09.2024 | 12:34
Երևանում մեկնարկել է ակնաբուժական միջազգային համաժողով
28.09.2024 | 12:12
Սուբվենցիոն ծրագրերով իրականացվում են Արաքս համայնքի համար կենսական նշանակություն ունեցող մի շարք ծրագրեր․ ՏԿԵՆ
28.09.2024 | 11:44
Մեր նահատակները մեզ համար պետություն ունենալու նոր հնարավորություն են բացել. ՀՀ վարչապետն այցելել է Եռաբլուր
28.09.2024 | 11:33
ԵԽ պատգամավորը դիմել է Ադրբեջանի բարձրագույն իշխանություններին՝ ազատ արձակել հայ ռազմագերիներին և ապօրինաբար պահվող անձանց
28.09.2024 | 11:06
Հայաստանը և Պաղեստինը դիվանագիտական հարաբերություններ կհաստատեն
28.09.2024 | 10:50
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ սեպտեմբերի 28-ի դրությամբ
28.09.2024 | 10:27
Շուրջ երեք ամիս, առանց ստացիոնար բուժման անհրաժեշտության հիմնավորվածության, անձը պահվել է հոգեբուժական կազմակերպությունում. առերևույթ խախտվել է նրա անձնական ազատության իրավունքը
28.09.2024 | 10:08
Սյունիքի մարզի բարձրադիր գոտիներում մառախուղ է
28.09.2024 | 01:22
Իսրայելը հարված է հասցրել Բեյրութում «Հըզբոլլահի» կենտրոնական շտաբին. կան զոհեր և վիրավորներ
27.09.2024 | 23:30
Հնդկաստանը կհրաժարվի ռուսական գազից Arctic LNG 2 նախագծի շրջանակներում
Բոլորը

Կենտրոնական Ասիայի նախկին խորհրդային երկու հանրապետություններ՝ Ղրղզստանը և Ուզբեկստանը, պայմանավորվել են Չինաստանի հետ դեպի Եվրոպա կառուցել երկաթուղի, որը կշրջանցի Ռուսաստանը, գրում է The Moscow Times-ը:

Նախագծի վերաբերյալ համաձայնագիրը, որը Պեկինը, Բիշքեկը և Տաշքենդը քննարկում են արդեն 27 տարի, կողմերը ստորագրել են հունիսի 6-ին Պեկինում, իսկ շինարարությունը պետք է սկսվի հոկտեմբերին։ 450-500 կմ երկարությամբ երկաթգիծը կդառնա Չինաստանի «Մեկ գոտի, մեկ ճանապարհ» համաշխարհային նախաձեռնության մի մասը:

«Փորձագետները նշում են, որ բեռնափոխադրումների տարեկան ծավալը կհասնի 15 մլն տոննայի, իսկ վերջնական սպառողներին ապրանքների առաքման ժամկետը կկրճատվի 7 օրով։ Բացի այդ, կստեղծվեն ժամանակակից տարանցիկ և լոգիստիկ ենթակառուցվածք, պահեստներ և տերմինալներ»,- ասել է Ուզբեկստանի նախագահ Շավքաթ Միրզիյոևը։

Ճանապարհը կանցնի Չինաստանի Սինցզյան-Ույղուրական ինքնավար շրջանի Քաշգարից Ղրղզստանի Թորուգարտ, Մակմալ և Ջալալ-Աբադ տարածքներով մինչև Ուզբեկստանի Անդիջան: Այնուհետ մայրուղին կմիանա Կենտրոնական Ասիայի այլ երկրների ճանապարհներին, որտեղից բեռները կուղղվեն դեպի Կասպից ծով, Թուրքիա և Եվրոպա։

Հունիսի 19-ին Ղրղզստանի խորհրդարանը, որի տարածքով անցնելու է երթուղու հիմնական մասը, վավերացրել է Չինաստանի և Ուզբեկստանի հետ ճանապարհի կառուցման մասին համաձայնագիրը։ Համատեղ նախագծային ընկերություն (JPC) կստեղծվի երկրների միջև մայրուղու Ղրղզստանի հատվածը կառուցելու համար: Չինաստանը կտնօրինի դրա 51 տոկոսը, իսկ Ղրղզստանն ու Ուզբեկստանը՝ 24,5-ական տոկոսը։

Միաժամանակ, Ղրղզստանն առանձին ներդրումային համաձայնագիր կկնքի JPC -ի հետ, որը կկառուցի ճանապարհը և կշահագործի այն մինչև վերադարձնի ներդրումները։ Պաշտոնապես չի հայտարարվել, թե որքան ժամանակ JPC -ը կօգտագործի Չինաստան-Ղրղզստան-Ուզբեկստան երկաթուղին։

Շինարարությանը անմիջականորեն կմասնակցի China Railway International-ը: Ծրագրի արժեքը գնահատվում է մոտավորապես 8 միլիարդ դոլար:

«Հարկ է նշել, որ երկաթգիծը կապում է Չինաստանն ու Կենտրոնական Ասիայի երկրները, ինչպես նաև ճանապարհ է բացում դեպի Եվրոպա և Պարսից ծոցի երկրներ տրանսպորտային նոր ուղիներ։ Սա, անկասկած, դրական ազդեցություն կունենա մեր երկրների միջև առևտրատնտեսական համագործակցության վրա»,- ասել է Ղրղզստանի նախագահ Սադիր Ջապարովը։

Նա երկաթուղուց հանրապետության պոտենցիալ եկամուտը գնահատել է տարեկան 200 մլն դոլար։

Մինչ այժմ Չինաստանից Եվրոպա բեռները երկաթուղով փոխադրվում էին Ղազախստանի, Ռուսաստանի և Բելառուսի տարածքով։ Այնուամենայնիվ, ուկրաինական պատերազմի սկզբից ի վեր որոշ ընկերություններ դադարել են օգտագործել ռուսական տարածքը տարանցման համար, նշել է վաշինգտոնյան Jamestown Foundation վերլուծական կենտրոնը։