Օմբուդսմենի բացակայության պատճառով ՄԻՊ տարեկան հաղորդում և զեկույց չի հրապարակվել

Լուրեր

16.11.2024 | 16:28
Երևանի Նազարբեկյան փողոցում կրակոցներ են հնչել․ 42-ամյա տղամարդ է մահացել
16.11.2024 | 16:17
Լեռնային շրջաններում ձյուն կտեղա
16.11.2024 | 15:55
Հնդկաստանի ԱԳ նախարարի կարծիքով՝ աշխարհը հոգնել է ռուս-ուկրաինական հակամարտությունից
16.11.2024 | 15:35
Վարչապետ Փաշինյանը շնորհավորել է Ռոբերտ Ամիրխանյանին ծննդյան 85-ամյակի կապակցությամբ
16.11.2024 | 15:19
Не виноватая я, он сам пришел. մահացել է «Ադամանդե ձեռքը» հայտնի ֆիլմի դերասանուհի Սվետլանա Սվետլիչնայան
16.11.2024 | 15:01
Սպանություն՝ բուժհաստատության բակում. ձերբակալվել է նույն հաստատության նախկին բուժառուն. ՔԿ
16.11.2024 | 14:36
ԿԲ նախագահը Silicon Mountains գագաթաժողովում խոսել է ֆինանսական ոլորտում արհեստական բանականության կիրառումից
16.11.2024 | 14:15
NYMEX. Թանկարժեք մետաղների գները նվազել են
16.11.2024 | 13:49
Վանաձորում ձին ընկել է դիտահորը
16.11.2024 | 13:33
Վրաստանի ԿԸՀ նախագահի վրա սև հեղուկ են լցրել․  ամփոփվել  են խորհրդարանական ընտրությունների արդյունքները
16.11.2024 | 13:22
Վահագն Խաչատուրյանը հանդիպել է ԱՀԿ գլխավոր տնօրենի հետ
16.11.2024 | 12:58
Աղմկահարույց սկանդալ․ Կոսովոյի հավաքականը լքել է խաղադաշտը Ռումինիայի հետ խաղում
16.11.2024 | 12:34
Վահագն Խաչատուրյանը ԿԽՄԿ նախագահի հետ քննարկել է գերիներին և անհետ կորածների հարցեր
16.11.2024 | 12:12
Երևանը հեռանում է ՀԱՊԿ-ի աշխատանքային բոլոր ձևաչափերից․ ՌԴ ԱԳՆ
16.11.2024 | 11:55
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ նոյեմբերի 16-ի դրությամբ
Բոլորը

Մարտի 31-ին լրացել է Մարդու իրավունքների պաշտպանի կողմից տարեկան հաղորդում և զեկույց հրապարակելու վերջնաժամկետը, սակայն դրանք չեն հրապարակվել։

Նշենք, որ «Մարդու իրավունքների պաշտպանի մասին» օրենքի 31-րդ հոդվածի 5-րդ մասի համաձայն՝ «Պաշտպանը` որպես կանխարգելման ազգային մեխանիզմ, յուրաքանչյուր տարվա առաջին եռամսյակի ընթացքում հրապարակում է առանձին զեկույց նախորդ տարվա գործունեության վերաբերյալ»։ Այսինքն՝ ամենաուշը մարտի 31-ին զեկույցը պետք է հրապարակվեր։ Բացի այդ՝ 31-րդ հոդվածի 1-ին մասի կարգավորման համաձայն պաշտպանը պարտականություն ունի յուրաքանչյուր տարվա առաջին եռամսյակի ընթացքում Ազգային ժողով տարեկան հաղորդում ներկայացնելու։

Մարդու իրավունքների պաշտպանի մասին օրենքի 13-րդ հոդվածով էլ սահմանվում է, որ հրաժարականի հիմքով Պաշտպանի լիազորությունների վաղաժամկետ դադարեցման դեպքում Պաշտպանը հրապարակում և Ազգային ժողով է ներկայացնում իր հերթական տարեկան հաղորդումը ներկայացվելուց հետո մինչև հրաժարականի դիմում ներկայացնելն ընկած ժամանակահատվածում իրականացված գործունեության վերաբերյալ ամփոփ հաղորդում:

ՄԻՊ գրասենյակից հայտնում են, որ հրաժարականի դեպքում ամփոփ հաղորդում ներկայացնելու վերաբերյալ պահանջը կատարվել է, որում ամփոփվել են նաև 2022-ի Տարեկան հաղորդման մեջ ներկայացվելիք վերլուծություններն ու առաջարկությունները։

Նշենք, որ Քրիստիննե Գրիգորյանի հրաժարականին հաջորդած ամփոփ հաղորդման ներածության մեջ նշված է, որ «Փորձ է արվել Ամփոփ հաղորդման մեջ ներառել ոչ միայն Պաշտպանի գործունեության մասին տեղեկությունները, այլև հաստատության 2022թ.-ի Տարեկան հաղորդման մեջ ներկայացվելիք վերլուծություններն ու առաջարկությունները»։
Սակայն հարկ է նկատել, որ ամփոփ հաղորդման ժամանակահատվածը չի ներառում 2022-ի ամբողջ ընթացքը․ ամփոփ հաղորդման մեջ 2022-ի մարտի 30-ից մինչև տարեվերջն ընկած ժամանակահատվածն է ամփոփված։

ՄԻՊ-ի մասին օրենքի ուսումնասիրությունը ցույց է տալիս, որ ՄԻՊ-ի տարեկան զեկույց, տարեկան հաղորդում, և ամփոփ հաղորդում հրապարակելու վերաբերյալ պահանջները միմյանցից անկախ պահանջներ են, և ամփոփ հաղորդում ներկայացնելը որևէ կերպ չի կարող հիմնավորում լինել՝ առանձին տարեկան հաղորդում և զեկույց չներկայացնելու համար։ Իսկ դրանք չներկայացնելու իրական պատճառն այն է, որ այն կարող է հրապարակել միայն Մարդու իրավունքների պաշտպանը, մինչդեռ այդ պաշտոնը թափուր է հունվարի 24-ից, երբ հրաժարական տվեց Քրիստիննե Գրիգորյանը։

Հիշեցնենք, որ ավելի վաղ Factor.am-ը գրել էր, թե ինչ կարևոր գործառույթներ չեն կարող իրականացվել Մարդու իրավունքների պաշտպանի բացակայության պայմաններում, և այդ գործառույթներից մեկը տարեկան զեկույց և հաղորդում հրապարակելն է։

Արաքս Մամուլյան