ԵՄ-ն ընդունել է մինչև 2035թ. ածխաթթու գազ արտանետող մեքենաների վաճառքն արգելելու մասին օրենք

Լուրեր

25.11.2024 | 11:40
ՌԴ-ն ակնկալում է հասնել Հայաստանի հետ ապրանքաշրջանառության ռեկորդային ցուցանիշի՝ 14-16 միլիարդ դոլարի․ Սերգեյ Կոպիրկին
25.11.2024 | 11:29
Մարդիկ տեղյակ չեն, որ դա ներդրում է, և գումար է ավելանում․ պատգամավորը՝ կուտակային կենսաթոշակի մասին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
25.11.2024 | 11:18
Կոպիրկինը հայտարարել է, թե «ՌԴ-ն հավատարիմ է Հայաստանի անվտանգության ապահովման պարտավորություններին և՛ երկկողմ, և՛ ՀԱՊԿ-ի ձևաչափով»
25.11.2024 | 11:07
Մոտոցիկլավարը մահացել է, վարորդը դիմել է փախուստի
25.11.2024 | 10:55
Վիլնյուսում բեռնատար ինքնաթիռն ընկել է բնակելի տան վրա
25.11.2024 | 10:44
Տպավորություն է՝ փրկօղակ եք ուզում սարքեք, ասեք՝ անհասկանալի ընկերությունում ներդրում արեք․ Խաչատրյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
25.11.2024 | 10:33
Կենսաթոշակային ֆոնդերի ծավալը հասել է 1 տրիլիոնի, ինչը լուրջ թիվ է․ ԿԲ նախագահի տեղակալ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
25.11.2024 | 10:18
Վրաստանի խորհրդարանում գործարկվել է անվտանգության դեղին մակարդակ
25.11.2024 | 10:05
ԱԺ ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի հանձնաժողովի նիստը՝ ՈՒՂԻՂ
25.11.2024 | 09:50
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ նոյեմբերի 25-ի դրությամբ
25.11.2024 | 09:31
Փակ է «Ամբերդ»-ից Քարի լիճ տանող ճանապարհը
24.11.2024 | 21:56
Միակն ու անկրկնելին. ՀՀ-ում Ֆրանսիայի դեսպանի արձագանքը՝ Ադրբեջանի տարածքային պահանջներին
24.11.2024 | 21:16
Հայաստանի բասկետբոլի հավաքականը պարտվեց Ավստրիայի թիմին
24.11.2024 | 21:00
«Կանաչ» հիմնադրամներից շատերն այնքան էլ կանաչ չեն. ապաքաղաքական զրույց Ինգա Զարաֆյանի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
24.11.2024 | 20:47
Իսրայելի ավիահարվածների հետևանքով Լիբանանում կան տասնյակ զոհեր և հարյուրավոր վիրավորներ
Բոլորը

Շրջակա միջավայրն աղտոտող մեքենաների վաճառքի փուլային դադարեցումը վերջնական հավանություն է ստացել ԵՄ-ում և կդառնա օրենք: Օրենսդրության ընդունումը մի քանի շաբաթով հետաձգվել էր Գերմանիայի կողմից ընդդիմության արժանանալու պատճառով: Այս մասին հաղորդում է «Արմենպրես»-ը՝ վկայակոչելով Deutsche Welle պարբերականին:

Ըստ Շվեդիայի էներգետիկայի նախարար Էբբա Բուշի՝ օրենքը մինչև 2035 թվականը կարգելի ածխաթթու գազ արտանետող վառելիքով աշխատող մեքենաների վաճառքը:

Լրատվամիջոցը նշում է, որ վեճերի առիթ դարձած օրենքին հավանություն են տվել ԵՄ 27 անդամ երկրների էներգետիկայի նախարարները. օրինագծի ընդունումը հետաձգվում էր Գերմանիայի տրանսպորտի նախարար Ֆոլկեր Վիսինգի կողմից:

Մարտի 25-ին Բրյուսելը և Բեռլինը ձեռք են բերել փոխհամաձայնություն, որը թույլ կտա վաճառել ավտոմեքենաներ և ֆուրգոններ, որոնք աշխատում են, այսպես կոչված, կլիմայական չեզոք սինթետիկ վառելիք, որն արտադրվում է:

Այս քայլի միջոցով փորձ է արվում զսպել ԵՄ-ում ածխաթթու գազի արտանետումները, որոնք մեծ ազդեցություն ունեն գլոբալ տաքացման վրա և կարող են հետագա վտանգավոր հետևանքներ ունենալ մոլորակի համար:

Պարբերականը նշում է, որ տրանսպորտին բաժին է ընկնում ԵՄ արտանետումների շուրջ 25%-ը:

Մինչև 2035 թ.-ը ածխաթթու գազ արտանետող մեքենաների վաճառքն արգելելու մասին օրինագծին դեմ էր արտահայտվել նաև Լեհաստանի էներգետիկայի նախարարը, իսկ Ռումինիան, Իտալիան և Բուլղարիան ձեռնպահ էին մնացել: Նախագծի ընդդիմադիրները փաստարկում էին, որ դա կհանգեցնի մեքենաների գնի աճի:

Ըստ լրատվամիջոցի՝ նախագիծը որոշ դժգոհություններ է առաջացրել նաև ավտոարտադրողների մոտ: Օրինակ՝ Porsche-ն և Ferrari-ն դժգոհել են, որ էլեկտրական մեքենաների համար անհրաժեշտ շարժիչները չափազանց ծանր կլինեն իրենց մեքենաների համար: Այլ ավտոարտադրողները, օրինակ՝ Volkswagen-ը, Mercedes-Benz-ը և Ford-ը, արդեն «խաղադրույք են կատարում» էլեկտրական մեքենաների վրա՝ փորձելով լուծումներ գտնել ածխաթթու գազի արտանետումները նվազեցնելու ուղղությամբ: