Աջափնյակի մետրոյի շինարարությունը տևելու է 48 ամիս․ Ավինյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

08.12.2025 | 23:30
Իլոն Մասկը կոչ է անում «վերացնել» ԵՄ-ն. Եվրահանձնաժողովին արգելվել է X-ում գովազդներ տեղադրել՝ 120 միլիոն եվրո տուգանքից հետո
08.12.2025 | 23:14
Վերջնական որոշում չկա. Բայրամովը՝ Ադրբեջանի կողմից Գազա զորակազմ ուղարկելու մասին
08.12.2025 | 22:59
Անհրաժեշտ միջոցներ կձեռնարկենք Միքայել սրբազանի առողջության իրավունքը պաշտպանելու համար. Պաշտպանական թիմի հայտարարությունը
08.12.2025 | 22:54
Ռուբեն Վարդանյանը Բաքվի դատարանին որոշ փաստաթղթերի ծանոթանալու միջնորդություն է ներկայացրել
08.12.2025 | 22:43
Ջրային կոմիտեի նախագահը Թեհրանում ներկայացրել է Հայաստանի դիրքորոշումը ջրային անվտանգության հարցերում
08.12.2025 | 22:30
Չինաստանը մարդանման ռոբոտներ կտեղակայի Վիետնամի սահմանին պարեկության համար
08.12.2025 | 22:18
Սևանա լճի մակարդակը դեկտեմբերի 1-7-ն իջել է 1 սմ-ով
08.12.2025 | 22:05
ԵՄ յոթ երկրներ պնդում են Կիևին փոխհատուցման վարկ տրամադրելու հարցում
08.12.2025 | 21:52
Վրաստանի իշխանությունները պատրաստվում են խստացնել հավաքների անցկացման կանոնները
08.12.2025 | 21:40
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
08.12.2025 | 21:27
Քոնոր Մաքգրեգորը ցանկանում է մենամարտել Իսլամ Մախաչևի հետ
08.12.2025 | 21:13
AxelMondrian-ը 2025թ. ընթացքում արժանացել է երեք միջազգային հեղինակավոր մրցանակների՝ բրենդինգի, հանրային կապերի (PR) և կոմերցիոն ֆիլմերի արտադրության ոլորտներում
08.12.2025 | 21:00
Վստահ եմ՝ 10-ից բացի մյուս եպիսկոպոսները ևս Կտրիճ Ներսիսյանի դեմ են, շուտով տեսանելի կլինի․ Վահագն Ալեքսանյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
08.12.2025 | 20:54
Ադրբեջանը հետաքրքրված է հրետանային համակարգերով. Սլովակիայի նախագահը հայտարարել է Բաքվի հետ պաշտպանության ոլորտում համագործակցության մասին
08.12.2025 | 20:45
Հաջորդ կանգառը՝ Մայր Աթո՞ռ․ ուր կհասնի իշխանություն-եկեղեցու վերնախավ դիմակայությունը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

Աջափնյակի մետրոյի նոր կայարանի կառուցման նախագծանախահաշվային աշխատանքների համար Կառավարությունը ՏԿԵ նախարարությանը 1 մլրդ 100 մլն դրամ տրամադրեց

ՏԿԵ նախարար Գնել Սանոսյանը Կառավարության նիստում  նշեց, որ ծրագրի նպատակն է քաղաքային զարգացման ծրագրի շրջանակներում Աջափնյակի նոր մետրոյի կայարանի կառուցման նախագծային-նախահաշվային աշխատանքների ձեռքբերման և ֆինանսավորման համար գումար տրամադրելը:

Աշխատանքները երեք փուլից են բաղկացած, առաջին փուլն արդեն իրականացվել է: Աշխատանքներն ընթացքի մեջ են, և կարիք կա հաջորդ փուլերի համար վճարելու նախագծող ընկերությանը: Ընդհանուր առմամբ, Երևանի քաղաքապետարանը արդեն 545 մլն դրամ վճարել է, իսկ ամբողջ արժեքը 1 մլրդ 848 մլն դրամ է:

«Մենք նախագծման առաջին փուլն արդեն անցել ենք «Մետրոգիպրոտրանս» ընկերության հետ, և, նախնական հաշվարկներով, Աջափնյակի կայարանի շինարարությունը տևելու է ընդամենը 48 ամիս, կայարանի ընդհանուր երկարությունը լինելու է շուրջ մեկուկես կմ, և կայարանի շինարարությունը նաև ենթադրում է մետրոկամուրջ: Բավական դիտարժան կամուրջ է լինելու, դրանում վստահ ենք»,- ասաց Երևանի փոխքաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը:

Նա նաև ավելացրեց, որ Երևանի մետրոպոլիտենում էական փոփոխություններ են տեղի ունենում, բավական մեծ ծավալի ներդրումներ են արվում:

«Ոչ միայն այս կայարանով ենք ուզում սահմանափակվել, քննարկել ենք Փեթակի տարածքում գտնվող հատվածում ևս մի կայարան ստեղծելու հարցը, իսկ Աջափնյակի կայարանի կառուցումից հետո մետրոն այդ նույն գծով շարունակվելու է, մեկը դեպի Դավթաշենի ուղղությունն է, մեկն արդեն դեպի Աջափնյակ վարչական շրջանի խորքն է, և քաղաքապետարանն առաջարկելու է շաունակական մետրոյի զարգացման ծրագիր, որով մենք ամեն տարի ունենք նոր կայարանների բացման ուղղությամբ կատարվող աշխատանքներ, և իրականում սա ենթակառուցվածքներում ամենարդյունավետ ներդրումներից մեկն է»,- նշեց Ավինյանը:

Մանրամասները՝ տեսանյութում։