«Երեխաների հատուկ ստեղծագործական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ը Հայաստանում առաջին անգամ իրականացրել է «Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում ներառականության ապահովմանն ուղղված դասընթացներ» ծրագիրը

Լուրեր

09.12.2025 | 18:09
Ըմբշամարտի աշխարհի առաջնության ժամկետները 2026-ին
09.12.2025 | 18:00
Բաքուն դժգոհ է ՀՀ-ԵՄ նոր փաստաթղթից // Հայաստանում գրիպի ագրեսիվ՝ A տեսակ է շրջանառվում․ ԼՈՒՐԵՐ
09.12.2025 | 17:53
Երևանյան կապտաթիթեռ․ ներկայացվել է CoP17-ի պաշտոնական տարբերանշանը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
09.12.2025 | 17:41
Ադրբեջանի 2026 թվականի բյուջեի նախագծում պաշտպանության ծախսերն ավելացվում են
09.12.2025 | 17:33
Նեյմարը դեռ չի որոշել՝ որտեղ է շարունակելու կարիերան
09.12.2025 | 17:27
Լևոն Տեր-Պետրոսյանն ու Սերգեյ Կոպիրկինը քննարկել են հայ-ռուսական հարաբերությունների ներկայիս իրավիճակն ու դրանց ամրապնդման հեռանկարները
09.12.2025 | 17:22
Անդրեյ Բաբիշը կրկին ստանձնում է Չեխիայի վարչապետի պաշտոնը
09.12.2025 | 17:14
Հայաստանում բռնությունից զերծ միջավայրի ձևավորումն օրակարգային անհրաժեշտություն է. Անահիտ Մանասյան
09.12.2025 | 17:03
Նոր միջադեպ՝ Փառանձեմ Մեյթիխանյանի ամուսնու սպանության գործով մեղադրյալ Արտաշես Չիչոյանի մասնակցությամբ
09.12.2025 | 16:52
Հայաստանի առաջնության ամենաթանկ ֆուտբոլիստները՝ ըստ Transfermarkt-ի
09.12.2025 | 16:51
Թրամփը հայտարարել է, որ «ժամանակն է Ուկրաինայում նախագահական ընտրություններ անցկացնել»
09.12.2025 | 16:43
Դպրոցների և մանկապարտեզների դասապրոցեսը կանգնեցնելու իրավիճակ չունենք. Ավանեսյան
09.12.2025 | 16:32
Հունվարից ՔԿԱԳ աշխատողին հարսանիքի սրահ հրավիրելը կթանկանա․ նախարարությունը փոխում է ծառայությունների արժեքը
09.12.2025 | 16:21
ԱՄՆ-ից արտաքսված ռուսների տեղափոխող ինքնաթիռը ժամանել է Մոսկվա. տղամարդկանց անմիջապես զինկոմի ծանուցումներ են հանձնել
09.12.2025 | 16:13
Բաքվի բնակելի շենքում պայթյուն է տեղի ունեցել. կան տուժածներ
Բոլորը

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ «Երեխաների հատուկ ստեղծագործական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ն իր 11 կենտրոններում՝ ՀՀ 5 մարզերում և Երևանում, 2022 թվականի 1-ին կիսամյակում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող (ԿԱՊԿՈՒ) 706 երեխաների համար անվճար ուսուցում է իրականացրել արվեստի և արհեստների 5 ոլորտներում (դեկորատիվ կիրառական արվեստ, երաժշտարվեստ, թատերարվեստ, կերպարվեստ, պարարվեստ)․ տեղեկացնում են ԿԳՄՍՆ-ից։

Ուսման ընթացքում երեխաները ստացել են հոգևոր և գեղագիտական դաստիարակություն, բացահայտել են իրենց կարողությունները, ձեռք են բերել նախնական մասնագիտական հմտություններ, գտել են նոր զբաղմունքներ և ընկերներ, որոնց շրջանակը չի սահմանափակվել միայն խոցելի խմբի երեխաներով: Կենտրոնի սաները մասնակցել են ստեղծագործական միասնական աշխատանքների, ներառական միջոցառումների, համերգների, միջազգային և հանրապետական փառատոների, մրցույթների, կրթական էքսկուրսիաների, կամավորական աշխատանքների, վարպետաց դասերի և հնարավորություն են ունեցել ուսուցում ստանալու ոչ ֆորմալ կրթության բաղադրիչների կիրառմամբ։

«Երեխաների հատուկ ստեղծագործական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի տնօրեն Աննա Կարապետյանի նշմամբ՝ 2022 թվականին կենտրոնն իրականացրել է բազմաբնույթ միջոցառումներ և ծրագրեր, որոնցից երկուսը տեղի են ունեցել առաջին անգամ:

«2022 թ. հունվարից ԵՀՍԿ ՊՈԱԿ-ը Հայաստանում առաջին անգամ իրականացրել է «Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում ներառականության ապահովմանն ուղղված դասընթացներ» ծրագիրը, որին մասնակցել է շուրջ 500 մանկավարժ: Ծրագիրը միտված էր մանկավարժների ներառական դասավանդման հմտությունների զարգացման ապահովմանը, հաշմանդամություն ունեցող երեխաների հետ աշխատելու նոր գիտելիքների և հմտությունների ձեռքբերմանը, հաշմանդամություն ունեցող երեխաների նկատմամբ կարծրատիպերի վերացմանը։ Այս տարի ապրիլին Երեխաների հատուկ ստեղծագործական կենտրոնն իրականացրել է նաև Հայաստանում առաջին «Զատկական փառատոն» ներառական միջոցառումը»,- տեղեկացրել է կենտրոնի տնօրեն Աննա Կարապետյանը և հավելել, որ ներգրավածությունն այս մասշտաբային մշակութային միջոցառմանը նպաստել է երեխաների ինքնադրսևորմանն ու նոր հմտությունների ձևավորմանը։

Կենտրոնի տնօրենի փոխանցմամբ՝ այս տարի երեխաները մասնակցել են նաև հայաստանյան ու միջազգային մշակութային տարբեր մրցույթների և արձանագրել բազմաթիվ հաղթանակներ։

Նշենք, որ ԵՀՍԿ ՊՈԱԿ-ի ակտիվ գործունեությունը նպաստել է կենտրոնի ներառական կրթության նոր որակի ձևավորմանը և զարգացմանը, կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների ինտեգրմանը մշակութային և հասարակական կյանքին, որպեսզի վերջիններս չմեկուսացվեն ընդհանուր կրթական համակարգից և գեղարվեստական կրթություն ստանալու իրավունքից։