SUMMEET-ի շրջանակում կինոպար է ներկայացվել

Լուրեր

18.10.2024 | 12:40
«Խաղաղ պայմաններում զինվորների մահվան դեպքերի աճ․ ո՞վ է պատասխանատու». ՈՒՂԻՂ
18.10.2024 | 12:34
Շուրջ 2,5 միլիոն դոլար պարգևավճար՝ Տիգրան Ավինյանի պաշտոնավարման 1 տարվա ընթացքում
18.10.2024 | 12:34
Ստամբուլում մեկնարկել է «3+3» հարթակի ԱԳ նախարարների հանդիպումը. մասնակցում է նաև Արարատ Միրզոյանը
18.10.2024 | 12:25
«Հըզբոլլահ»-ը հայտարարել է Իսրայելի հետ պատերազմի նոր փուլի մասին
18.10.2024 | 12:17
Հորդառատ անձրևի հետևանքով ՆԳՆ փրկարար ծառայությունում գրանցվել է 5 դեպք
18.10.2024 | 12:09
Իսրայելի բանակը հրապարակել է ՀԱՄԱՍ-ի առաջնորդի կյանքի վերջին պահերի տեսանյութը
18.10.2024 | 12:02
Արարատ Միրզոյանը 3+3-ի շրջանակում կհանդիպի Էրդողանին, Բաքուն երկարաձգել է Ռուբեն Վարդանյանի կալանքը․ ԼՈՒՐԵՐ
18.10.2024 | 11:56
Զինծառայող Աղասի Դալլաքյանին ինքնասպանության հասցնելու մեղադրանքով կալանավորվել է դասակի հրամանատար սպան և համածառայակիցը
18.10.2024 | 11:53
ՌԴ-ն գրոհել է Ուկրաինան 135 «Շահեդ»-ներով․ դրանցից երկուսն ընկել է Բելառուսի տարածքում
18.10.2024 | 11:42
Քննարկվել է «Զինվորական ծառայության և զինծառայողի կարգավիճակի» մասին օրենքում փոփոխությունների նախագիծը
18.10.2024 | 11:38
ԱԱԾ և ՊՊԾ աշխատողները, քննիչն ու ոստիկանը չպետք է թմրանյութ օգտագործեն․ Ագնեսա Խամոյանի նախագիծը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
18.10.2024 | 11:33
Տեղումների քանակը հանրապետության տարածքում կազմում է ամսական նորմայի 150-250 տոկոսը
18.10.2024 | 11:21
Եվրոպական խորհուրդը հաստատել է ԵՄ-ին Վրաստանի անդամակցության գործընթացի կասեցումը
18.10.2024 | 11:13
Մինչև 2026 թ․ բավարար ժամանակ է կրիպտոակտիվների շրջանառության հարկերը կարգավորելու համար․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
18.10.2024 | 11:03
NYMEX․ ոսկու ու արծաթի գինն աճել է, պլատինինը՝ նվազել
Բոլորը

SUMMEET Հայաստանում ժամանակակից պարի միջազգային ամառային փառատոնը ավանդաբար հանդիսատեսին է ներկայացնում կինոպարի (Screendance) ծրագիր․ այս տարի փառատոնի շրջանակում տեղի ունեցավ հանրահայտ Conny Jansen Dunst պարային ընկերության (Նիդեռլանդներ) «FRAMED» ֆիլմի երևանյան պրեմիերան։ Իսկ լուսանկարիչ, ռեժիսոր, կինոպարի ուսումնասիրող Դարյա Չերդինցևան իր «Կինոպարը դա․․․» դասախոսության ընթացքում պատմեց կինոյի և պարի սահամանգծում գտնվող այս յուրահատուկ ուղղության ակունքների, տարբեր տարիներին գրված մանիֆեստների և screendance-ի արդի հեղինակների մասին։

«Մենք տարբեր կերպ կարող ենք սահամանել՝ ինչ բան է պարը, – նշում է Դարյան։ – Մի ժամանակ պարը՝ որպես բեմական՝ գուցեև էլիտար արվեստ, ընկալվում էր որպես մի տարածություն, որտեղ մարդը որոշակի արտահայտչամիջոցների շնորհիվ որոշակի իմաստներ է հաղորդում հանդիսատեսին։ Բայց չէ՞ որ կարելի է այլ կերպ վարվել։ Իվոնա Ռայները ժամանակին հրատարակել է «ՈՉ» մանիֆեստը, որով ուշադրության կենտրոն է բերել կենցաղային շարժումները»։

Դարյա Չերդինցևան բացատրում է նաև, որ կինոպարը խորեոգրաֆիկ կատարման տեսանկարահանումը չէ, այլ կատարողի և տեսախցիկի համագործակցությունը։ «Կինոպարը սինթետիկ ուղղություն է, որը ենթադրում է շարժման ու նկարահանման տարբեր լուծումների համադրում։ Այսինքն, սա փոխադարձ գործընթաց է՝ տեսախցիկի և կատարողի համատեղ պարը։ Դա, իհարկե, չի նշանակում, որ տեսախցիկը ֆիլմում պետք է անընդհատ շարժվի։ Այն կարող է ստատիկ լինել, բայց դա միշտ շատ կարևոր որոշում է»։

Ուղղությամբ հետաքրքրվողներին բանախոսը խորհուրդ է տալիս դիտել կինոպարի հիմնադիր, ամերիկյան կինոավանգարդի վառ ներկայացուցիչ Մայա Դերենի ֆիլմերը։ Լինելով հանրահայտ Կատրին Դենեմի օգնականը, նա առաջինը բացահայտեց, որ մոնտաժի ու տեսագրման միջոցով կարող է ստեղծել մի պար, որն իրականում գոյություն չունի։ «Իսկապես, այն, ինչ մենք տեսնում ենք կինոպարում, չի կարող գոյություն ունենալ իրական աշխարհում, որովհետև այստեղ մենք ունենք մոնտաժ, շարժման արագությունը փոխելու, շարժումը կրկնելու կամ երկարացնելու, առաջ ու հետ տալու հնարավորություն»։

Ամփոփելով զրույցը՝ Դարյա Չերդինցևան կիսվեց կինոպարի նկարահանումների իր սեփական փորձով․ «Իմ ֆիլմերում ես շատ եմ աշխատում իմպրովիզի հետ, ու կինոպարի միջոցով սովորում եմ ուշադիր լինել այն ամենի հանդեպ, ինչ կատարվում է այստեղ և հիմա։ Դա այնքան էլ հեշտ չէ։ Որովհետև երբ դու նկարահանման հրապարակ ես գալիս, արդեն իսկ շատ սպասելիքներ ունես։ Եվ քո ներսում եղած ձևերի հետևից վազելով՝ ամեն ինչ բաց կթողնես։ Այ այդ իրականությունը տեսնելն ու զգալը ինձ կինոպարն է սովորեցրել»։