ՔՈՎԻԴ-19. Կրթությանը հասցված վնասի ծավալները «գրեթե անհաղթահարելի են». ՅՈՒՆԻՍԵՖ

Լուրեր

29.04.2024 | 19:32
Ասում էին՝ քո մեղավորությունն ա․ աշխատանքային իրավունքների խախտումներ և հարկադիր պարապուրդ «Մաքուր երկաթի գործարանում»․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
29.04.2024 | 19:14
Մհեր Գրիգորյանը ՀԲ պաշտոնյային է ներկայացրել կարևորագույն ոլորտների զարգացման Կառավարության տեսլականը
29.04.2024 | 19:00
ՀՅԴ-ն և ՀՀԿ-ն են Տավուշից հանել 4 գյուղերը՝ 2016-ին․ ցավի վրա մանիպուլացնում են՝ մի քանի տոկոս ձայն հավաքելու. Սոնա Ղազարյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
29.04.2024 | 18:48
Առաջարկվում է բարեփոխել մեդիաոլորտը կարգավորող օրենսդրությունը
29.04.2024 | 18:35
Տաջիկստանում ՌԴ դեսպանին ԱԳՆ են կանչել․ նրան բողոքի նոտա են հանձնել
29.04.2024 | 18:24
Շոտլանդիայի վարչապետ Համզա Յուսաֆը հրաժարական է ներկայացրել
29.04.2024 | 18:17
Վաղը գումարվելիք ԱԺ հերթական նիստերի օրակարգում ընդգրկվել է 18 հարց․ ԱԺ խորհուրդը նիստ է գումարել
29.04.2024 | 18:10
Ապրիլի 29-ի դրությամբ տեղադրվել է 35 սահմանային սյուն․ իրականցվել է նախատեսված աշխատանքների կեսից ավելին
29.04.2024 | 18:09
Ապրիլի 17-29-ին հանրապետության մի շարք շրջաններում ջերմաստիճանային ռեկորդներ են գրանցվել
29.04.2024 | 18:05
Մարտի 1-ի գործով վաղեմության ժամկետի խնդիր կլինի, ադրբեջանցի պատգամավորը՝ Արծվաշենը վերադարձնելու մասին․ ԼՈՒՐԵՐ
29.04.2024 | 18:00
Սահմանային սյուները ծառայելու են որպես կողմնորոշիչ․ ՀՀ ԱՆ-ն՝ Տավուշի մարզում իրականացվող գործընթացի վերաբերյալ շրջանառվող թեզերի մասին
29.04.2024 | 17:53
Թուրքիան ՆԱՏՕ-ի գլխավոր քարտուղարի պաշտոնում աջակցում է Նիդերլանդների վարչապետի թեկնածությանը
29.04.2024 | 17:48
Վարչական տույժ՝ անձնական տվյալներ մշակող 8 կազմակերպության նկատմամբ. հարուցվել է 10-ից ավելի վարույթ
29.04.2024 | 17:46
«Ոչ մի լուրջ բան տեղի չի ունեցել»․ 140 դպրոցում երեխայի նկատմամբ բռնության ահազանգի հետքերով
29.04.2024 | 17:43
Փոխվարչապետ Տիգրան Խաչատրյանն ընդունել է Ջեյմս Թուֆենկյանին
Բոլորը

Ավելի քան 635 միլիոն սովորող դեռևս տուժում է դպրոցների լրիվ կամ մասնակի փակ լինելու պատճառով: Կրթության միջազգային օրվան ընդառաջ և ՔՈՎԻԴ-19 համավարակի երկրորդ տարվա սահմանագծին ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ը հրապարակում է երեխաների կրթության վրա համավարակի ազդեցության վերաբերյալ վերջին հասանելի տվյալները։

«Մարտին լրանում է համաշխարհային կրթության ոլորտում կորոնավիրուսային համավարակի պատճառով խափանումների երկու տարին։ Այլ կերպ ասած՝ մեր առջև երեխաների ուսուցման բացթողումների գրեթե անհաղթահարելի ծավալներ ունենք,- նշել է ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի կրթության գծով ղեկավար Ռոբերտ Ջենկինսը:- Թեև կրթության բնագավառում խափանումներին պետք է վերջ տրվի, սակայն միայն դպրոցների վերաբացումը բավարար չէ: Սովորողները մեծ աջակցության կարիք ունեն բաց թողած ուսուցումը վերականգնելու համար: Ոսումնական հաստատությունները պետք է դուրս գան իրենց շրջանակներից՝ վերականգնելու երեխաների հոգևոր և ֆիզիկական առողջությունը, սոցիալական զարգացումը և սնուցումը»:

Երեխաները կորցրել են թվաբանության և տառաճանաչության հիմնական հմտությունները: Համաշխարհային կերպով կրթության խաթարումը հանգեցրեց նրան, որ միլիոնավոր երեխաներ զգալի ծավալներով բաց թողեցին ակադեմիական կրթությունը, որը նրանք ձեռք կբերեին, եթե սովորեին դասարանում: Ընդ որում՝ ամենամեծ բացթողումներն ունենում են ավելի փոքր և մեկուսացած երեխաները:

Ցածր և միջին եկամուտ ունեցող երկրներում դպրոցների փակման հետևանքով ուսուցման բացթողումները հանգեցրել են նրան, որ 10 տարեկան երեխաների մինչև 70 տոկոսը չի կարողանում կարդալ կամ հասկանալ պարզ տեքստեր: Այս ցուցանիշը 53 տոկոսով բարձր է մինչև համավարակը գրանցված ցուցանիշից:

ԱՄՆ-ում ուսուցման բացթողումներ են գրանցվել շատ նահանգներում, այդ թվում՝ Տեխասում, Կալիֆոռնիայում, Կոլորադոյում, Թենեսիում, Հյուսիսային Կարոլինայում, Օհայոյում, Վիրջինիայում և Մերիլենդում: Տեխասում, օրինակ, 3-րդ դասարանի երեխաների երկու երրորդը 2021 թվականին «Մաթեմատիկա» առարկայի քննությանը ցածր արդյունքներ է գրանցել՝ համեմատած 2019 թվականին քննություն հանձնած երեխաների կեսի գրանցած արդյունքների հետ:

Բրազիլիայի մի քանի նահանգներում 2-րդ դասարանցի 4 երեխայից 3-ը չունի բավարար գիտելիքներ ընթերցանությունից ՝ համեմատած մինչև համավարակը գրանցված 2-ից 1-ը ցուցանիշի հետ: Բրազիլիայում 10-15 տարեկան 10 աշակերտից 1-ը հայտնել է, որ չի պատրաստվում վերադառնալու դպրոց, երբ իրենց դպրոցները վերաբացվեն:

Հարավային Աֆրիկայում դպրոցականները 75 տոկոսով և մինչև մեկ լրիվ ուսումնական տարի հետ են մնում նախատեսված կրթական մակարդակից: Ըստ տեղեկությունների՝ 2020 թվականի մարտից մինչև 2021 թվականի հուլիսն ընկած ժամանակահատվածում 400 000-500 000 աշակերտ ընդհանրապես դուրս է մնացել դպրոցից:

Դպրոցների փակման հետևանքները շարունակում են աճել: Բացի ուսուցման բացթողումներից՝ դպրոցների փակումն ազդել է երեխաների հոգեկան առողջության վրա, նվազեցրել սնուցման հասանելիության մակարդակն ու մեծացրել չարաշահումների ռիսկը:

Աճող ապացույցները փաստում են, որ կորոնավիրուսային համավարակի պատճառով երեխաների և երիտասարդների շրջանում գրանցվել են տագնապի և դեպրեսիայի բարձր ցուցանիշներ, իսկ ըստ որոշ ուսումնասիրությունների՝ աղջիկների, դեռահասների և գյուղաբնակների՝ այս խնդիրներին բախվելու հավանականությունն ավելի մեծ է:

Աշխարհում ավելի քան 370 միլիոն երեխա զրկվել է դպրոցական սննդից դպրոցների փակման ընթացքում՝ կորցնելով այն, ինչը որոշ երեխաների համար ամենօրյա սնուցման միակ հուսալի աղբյուրն է: