«Շոֆեռը, որ փլավ ուտի, չի կարա ավտոբուս քշի». ինչու էին գործադուլ արել հանրային տրանսպորտի վարորդները. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

16.12.2025 | 22:01
Հայաստան–Լյուքսեմբուրգ հարաբերությունները բարձրացվել են ռազմավարական գործընկերության մակարդակի. տեղի է ունեցել Միրզոյան-Բետել հանդիպում
16.12.2025 | 21:58
Ադրբեջանն ու Թուրքիան միմյանց ռազմական օգնություն կցուցաբերեն ագրեսիայի դեպքում
16.12.2025 | 21:45
Նոր պահանջներ Երևանին` TRIPP-ի վերաբերյալ. ինչու Մոսկվան և Թեհրանը խոսեցին միաժամանակ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 21:33
Մաշտոցը կլինի թղթի վրա, իսկ հեռախոսները՝ միայն դասի համար. Ժաննա Անդրեասյանի արձագանքը՝ քննադատություններին
16.12.2025 | 21:17
Կիևը Դոնբասը չի ճանաչի որպես ռուսական «ոչ դե յուրե, ոչ դե ֆակտո». Զելենսկին հայտարարել է, որ տարածքների  շուրջ «դեռևս կոնսենսուս չկա»
16.12.2025 | 21:00
Փաշինյանը հրաժարվեց Մինսկի խմբում բանակցությունից, Ադրբեջանին լեգիտիմ հիմք տվեց հարձակվել Արցախի վրա․ Անդրիաս Ղուկասյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 20:45
Անհիմն են արգելվել ցույցերը․ 2020-ին հայտարարված ռազմական դրության հետքերով. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 20:36
Ստորագրվել է Հայաստանի և Լյուքսեմբուրգի միջև ռազմավարական գործընկերության մասին համատեղ հռչակագիրը
16.12.2025 | 20:30
ՀԿԿ-ն պնդում է՝ փաստաբանը 2 միլիոն դրամ կաշառք է վերցրել, որ տա դատավորին,բայց դատավորը մեղադրյալ չէ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 20:19
«Առանց հանգստյան օրերի». երբ պատրաստ կլինեն 300 դպրոցները և Ակադեմիական քաղաքը՝ ըստ Անդրեասյանի
16.12.2025 | 20:08
Գավառի տարածաշրջանում թույլ ձյուն է տեղում
16.12.2025 | 20:00
Ցինի՛զմ է Լավրովի պնդումը․ ասա՛ մեկ դաշնակից, ում ՌԴ-ն չի դավաճանել․ ո՞ւր է Արցախը, եթե մեզ չեք դավաճանել․ Գուրգեն Սիմոնյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 19:45
15 հզր էլեկտրոմոբիլ արտոնյալ պայմաններով կներմուծվի 2026-ին․ ինչ է արվելու հին մարտկոցների հետ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 19:29
Վրաստանում եկեղեցու վարդապետին ժամանակավորապես արգելվել է հոգևոր ծառայություն մատուցել. նա աջակցել է ցուցարարներին
16.12.2025 | 19:13
Հայաստանի Սահմանադրությունը պետք է համապատասխանեցվի նախաստորագրված խաղաղության համաձայնագրին. Ալիևի ներկայացուցիչ
Բոլորը

Հին ու նոր ավտոբուսների մի քանի տասնյակ վարորդներ առավոտից գործադուլ էին անում։ Աշխատանքային պայմանների բարելավում են պահանջում, բայց պահանջների մասին խոսել չեն ուզում։ Առաջին մի քանի ժամը լրագրողները ստիպված էին ավտոբուսային պարկի պարիսպներից դուրս սպասել, մինչև վարորդներից մեկը որոշեց խախտել լռությունը։

«Մեր պահանջները՝ լիցքավորման հարցերը, աշխատավարձը, մարդկային պայմանները, մեկ էլ՝ վարորդին որպես վարորդ հարգեն»,- ասաց վարորդներից մեկը, որը ներկայանալ չցանկացավ։

Վարորդները կարևորեցին նաև նոր ավտոբուսների Կասկո ապահովագրությունը։

Նրանք ոչ պակաս կարևոր են համարում աշխատավարձի չափը։ Այսօր քաղաքապետարանն առաջարկում է 260 000 դրամ «մաքուր» աշխատավարձ՝ աշխատանքային 15 օրերի համար։ Վարորդներն ասում են՝ քիչ է։ Նախկինում, երբ աշխատում էին, այսպես կոչված, «պլանային» համակարգով, ավելի շատ եկամուտ էին ստանում․ 120․000 դրամ աշխատավարձ՝ գումարած օրական 7-8․000 դրամ ուղեվարձից ստացվող «սև» եկամուտ։

Վարորդները մեկ այլ պահանջ ևս ներկայացրել էին, բայց դրա մասին գերադասեցին չխոսել։ Մյուս հարցերը, ասում են, երկրորդական են։

Շուրջ 5 ժամ Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայության տակ գործող 15-ից ավելի երթուղիներ սպասարկող տրանսպորտային միջոցները մնացին կանգնած՝ մինչև ընդհանուր համաձայնության եկան։

Մինչ քաղաքապետարանի լրատվականը հայտարարություն կտարածեր, փորձեցինք տեղում վարորդներից ճշտել, թե ինչ համաձայնության մասին է խոսքը, բայց իրարամերժ կարծիքներ լսեցինք։

Ավելի ուշ քաղաքապետարանը տեղի ունեցածը սաբոտաժ որակեց՝ նշելով, որ այս գործընթացում հնարավոր կնճիռներն ու խոչընդոտները չեն կարող շեղել քաղաքային իշխանությանը դրված նպատակի իրագործումից։

Տարածված արձագանքում նաև նշվում է․

«-Քաղաքապետարանի ենթակայության տակ գործող տրանսպորտի վարորդների հետ համապատասխան ստորաբաժանումների քննարկումների արդյունքում վարորդները վերադարձել են աշխատանքի:

-Վարորդների աշխատանքային պայմանների շարունակական բարելավման խնդիրը քաղաքապետարանի օրակարգում է: Քաղաքային իշխանությունն արդեն իսկ գործուն քայլեր արել է և շարունակելու է անել այդ ուղղությամբ:

-Քաղաքային իշխանությունը հետևողականորեն իրականացնում է մեր մայրաքաղաքի համար կենսական կարևորություն ունեցող տրանսպորտային բարեփոխումը՝ ստեղծելով անվտանգ, ժամանակակից, հարմարավետ և արժանապատիվ տրանսպորտ երևանցիների համար»:

Քաղաքապետարանից տեղեկացրեցին նաև, որ «Երևանի ավտոբուս» ընկերության տնօրեն Էլբակ Թարփոշյանն այսօր ազատման դիմում է ներկայացրել։ Քաղաքապետի խոսնակ Հակոբ Կարապետյանը մեզ հետ զրույցում պատճառների մասին մանրամասներ չհայտնեց։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Սաթենիկ Հայրապետյան