Խոստանո՞ւմ ենք` մայրուղիների վրա բահով ավազ ցանող մարդկանց չե՞նք տեսնի. Փաշինյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

02.11.2024 | 13:33
Հրդեհ Աքորի գյուղում, այրվել է տան տանիք
02.11.2024 | 13:09
Նոյեմբերի 1-ին «Երևանի ավտոբուս» ՓԲԸ-ի կողմից հավաքագրվել է 31 678 200 ՀՀ դրամ
02.11.2024 | 12:51
Հովհաննես Ավետիսյանի ասուլիսը
02.11.2024 | 12:48
Հայաստանը Չեխիայում ռազմական կցորդ ունի
02.11.2024 | 12:34
Ծանրորդ Ալեքսանդր Լազարյանը` Եվրոպայի Մ20 տարեկանների չեմպիոն
02.11.2024 | 12:00
NYMEX․ Ոսկու գինը նվազել է
02.11.2024 | 11:44
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ նոյեմբերի 2-ի դրությամբ
02.11.2024 | 11:21
Նավթի գները նվազել են
02.11.2024 | 10:58
Ձորաղբյուրում բախվել են «Opel» և «Moskvich» մակնիշի մեքենաներ․ կա մեկ զոհ և մեկ տուժած
02.11.2024 | 10:35
Լիլիթ Մակունցը մասնակցել է ԱՄՆ պետքարտուղարությունում կազմակերպված միջոցառմանը
02.11.2024 | 10:07
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են
01.11.2024 | 23:19
Հրդեհ Գյումրու տներից մեկում
01.11.2024 | 23:00
Թուրքիան 2021թ․ ի վեր մերժել է պայմանական վաղաժամկետ ազատ արձակել ավելի քան 8521 բանտարկյալների՝ թիրախավորելով քաղբանտարկյալներին
01.11.2024 | 22:44
Տաջիկստանում 1500 մարդ է ձերբակալվել` «կախարդների դեմ ուժեղացված ստուգման» ժամանակ
01.11.2024 | 22:29
Թուրքիայի իշխանությունները ծրագրում են «օտարերկրյա գործակալների» մասին օրենք ընդունել՝ քննադատության դեմ պայքարելու համար․ Bloomberg
Բոլորը

Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունն առաջարկում է հայաստանյան միջպետական ու հանրապետական ավտոճանապարհների կառավարումն իրականացնել թվային վերահսկողության տարբերակով ու նորագույն տեխնիկայով։

ՀՀ կառավարությունը մտադիր է հայաստանյան միջպետական ու հանրապետական ավտոճանապարհների կառավարման նոր համակարգ ներդնել։ Այս մասին կառավարության նիստում նշեց ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարար Գնել Սանոսյանը՝ ներկայացնելով համապատասխան որոշման նախագիծը։

Նախագծով առաջին հերթին նախատեսվում է ներդնել ավտոճանապարհների հսկողության նոր` էլեկտրոնային համակարգ։

«Դա թույլ կտա ճանապարհների հսկողությունն իրականացնել իրար հետ փոխկապակցված բջջային հավելվածի և ճանապարհային ցանցի կառավարման համակարգի «Մոնիթորինգ» բաժնի միջոցով: Հաշվի առնելով, որ սա նորույթ է, և թե՛ մեզ, թե՛ սպասարկող կազմակերպություններին որոշակի ժամանակ է պետք այս հավելվածով աշխատելու համար` առաջարկում ենք այն կիրառել 2023թ–ի հունվարի 1-ից։ Բայց մենք որոշ կազմակերպությունների հետ կսկսենք սա փորձնական կիրառել»,- նշեց Սանոսյանը։

Ծրագրի երկրորդ կետով առաջարկվում է լրացուցիչ պայմաններ կիրառել սպասարկող կազմակերպությունների աշխատանքներում ներգրավված մեքենա-սարքավորումների համար։ Մասնավորապես սահմանվում է, որ դրանք պետք է ապահովված լինեն ձյունամաքրիչ մեքենաներով` կահավորված ձյունամաքրիչ սարքավորումներով, ավազացանիչ սարքերով և տեղորոշման համակարգով:

«Ուզում ենք բահերով ավազ ցանելու պրակտիկայից դուրս գալ և ներդնել մեքենաներ, որոնք մի կողմից մաքրում են, մյուս կողմից ավազը շաղ տալիս»,– ասաց նախարարը։

Ավելացվում է նաև մեքենաների քանակի պահանջը՝ սահմանելով յուրաքանչյուր 40 կմ ճանապարհահատվածի հաշվով 1 միավոր տեխնիկա: Մեքենաները պետք է լինեն հիմնականում 15 և ավելի փոքր տարիքի, դրանց 70 տոկոսը պետք է լինեն կապալառուի սեփականությունը:

Ճանապարհների սպասարկման ընթացքում երթևեկության անվտանգության անվտանգությունն ապահովելու նպատակով սպասարկող կազմակերպությունները կապահովվեն նաև լրացուցիչ կահավորանքի միջոցներ և հնարավորություն կունենան գծանշում կատարելու` պետական մարմինների հանձնարարությամբ:

Այս ամենի դիմաց նախարարությունն առաջարկում է ավելացնել սպասարկող կազմակերպությունների ֆինանսավորումը` 1 կմ ճանապարհահատվածի ընթացիկ պահպանման արժեքների միջին գնի վրա կիրառելով 1.3 գործակից։

«Մենք խոստանո՞ւմ ենք, որ մայրուղիների վրա բահով ավազ ցանող մարդկանց չենք տեսնի»,- հետաքրքրվեց Նիկոլ Փաշինյանը:

Սանոսյանը պատասխանեց, որ նոյեմբեր-դեկտեմբերին մրցույթներ կհայտարարվեն, այդ պահանջները դրվելու են, և մրցույթի արդյունքում աշխատանքներն իրականացվելու են նորագույն տեխնիկայով:

Մանրամասները՝ տեսանյութում: