Պետք է զարգացնել աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցումը՝ «ոչ թե ինչ սովորել, այլ ինչպես սովորել» բանաձևով. Վահան Քերոբյան

Լուրեր

08.12.2025 | 23:30
Իլոն Մասկը կոչ է անում «վերացնել» ԵՄ-ն. Եվրահանձնաժողովին արգելվել է X-ում գովազդներ տեղադրել՝ 120 միլիոն եվրո տուգանքից հետո
08.12.2025 | 23:14
Վերջնական որոշում չկա. Բայրամովը՝ Ադրբեջանի կողմից Գազա զորակազմ ուղարկելու մասին
08.12.2025 | 22:59
Անհրաժեշտ միջոցներ կձեռնարկենք Միքայել սրբազանի առողջության իրավունքը պաշտպանելու համար. Պաշտպանական թիմի հայտարարությունը
08.12.2025 | 22:54
Ռուբեն Վարդանյանը Բաքվի դատարանին որոշ փաստաթղթերի ծանոթանալու միջնորդություն է ներկայացրել
08.12.2025 | 22:43
Ջրային կոմիտեի նախագահը Թեհրանում ներկայացրել է Հայաստանի դիրքորոշումը ջրային անվտանգության հարցերում
08.12.2025 | 22:30
Չինաստանը մարդանման ռոբոտներ կտեղակայի Վիետնամի սահմանին պարեկության համար
08.12.2025 | 22:18
Սևանա լճի մակարդակը դեկտեմբերի 1-7-ն իջել է 1 սմ-ով
08.12.2025 | 22:05
ԵՄ յոթ երկրներ պնդում են Կիևին փոխհատուցման վարկ տրամադրելու հարցում
08.12.2025 | 21:52
Վրաստանի իշխանությունները պատրաստվում են խստացնել հավաքների անցկացման կանոնները
08.12.2025 | 21:40
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
08.12.2025 | 21:27
Քոնոր Մաքգրեգորը ցանկանում է մենամարտել Իսլամ Մախաչևի հետ
08.12.2025 | 21:13
AxelMondrian-ը 2025թ. ընթացքում արժանացել է երեք միջազգային հեղինակավոր մրցանակների՝ բրենդինգի, հանրային կապերի (PR) և կոմերցիոն ֆիլմերի արտադրության ոլորտներում
08.12.2025 | 21:00
Վստահ եմ՝ 10-ից բացի մյուս եպիսկոպոսները ևս Կտրիճ Ներսիսյանի դեմ են, շուտով տեսանելի կլինի․ Վահագն Ալեքսանյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
08.12.2025 | 20:54
Ադրբեջանը հետաքրքրված է հրետանային համակարգերով. Սլովակիայի նախագահը հայտարարել է Բաքվի հետ պաշտպանության ոլորտում համագործակցության մասին
08.12.2025 | 20:45
Հաջորդ կանգառը՝ Մայր Աթո՞ռ․ ուր կհասնի իշխանություն-եկեղեցու վերնախավ դիմակայությունը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի պաշտոնակատար Վահրամ Դումանյանն աշխատանքային հանդիպում է ունեցել ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարի պաշտոնակատար Վահան Քերոբյանի և էկոնոմիկայի ոլորտի այլ ներկայացուցիչների հետ: Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալներ Ժաննա Անդրեասյանը և Կարեն Թռչունյանը. տեղեկացնում են ԿԳՄՍՆ-ից:

ՀՀ ԳԱԱ Մ. Քոթանյանի անվան տնտեսագիտության ինստիտուտը մշակել է մասնագիտական պահանջարկի ծրագիր, որն էլ գերատեսչությունների քննարկման առանցքում էր: Ծրագրի նպատակն է գնահատել մասնագիտական պահանջարկի և առաջարկի միջև առկա և պոտենցիալ խզումը, կանխատեսել այդ խզման վերացման կամ նվազեցման համար մասնագետների պատրաստման անհրաժեշտությունը՝ ըստ ոլորտների, և հաշվարկել թիրախային ոլորտներում անհրաժեշտ կադրերի պատրաստման ծախսը պետության համար:

ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատար Վահրամ Դումանյանը ողջունել է գործընկերներին և կարևորել ոլորտում ճիշտ համագործակցության արդյունավետությունը. «Նախ հասկանանք՝ որքանով է արդարացված պետական ներդրումը տվյալ մասնագիտության համար, կա՞ պահանջարկ, թե՞ ոչ: Այս համատեքստում շատ կարևոր է ունենալ զբաղվածության այլընտրանք՝ առաջարկելու երիտասարդությանը, որպեսզի կրթությունն ինքնանպատակ չլինի»:

Վահրամ Դումանյանն ընդգծել է մասնավոր հատվածի հետ համագործակցության կարևորությունը, որտեղ պետք է հաշվի առնել հայաստանյան իրականությունը:

ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարի պաշտոնակատար Վահան Քերոբյանը տեղեկացրել է, որ իրենց աշխատանքներում փորձում են ներգրավել բոլոր այն կառույցներին, որոնք կարող են ապահովել գործընթացի արդյունավետությունը. մասնավորապես  ընդգծել է Տնտեսագիտության ինստիտուտի դերը:

Վահան Քերոբյանը մատնանշել է՝ կան մասնագիտություններ, որոնք ունեն պահանջարկ, կան տեղեր, կա պետպատվեր, բայց ոչ ոք չի դիմում. «Այստեղ պետք է հասկանալ, թե ինչ գործիքակազմով այդ մասնագիտությունները դարձնենք ավելի գրավիչ ուսուցման համար: Մեր խնդիրն է նաև ճիշտ և ժամանակին արձագանքել աշխարհում տեղի ունեցող փոփոխություններին»:

Մասնագիտական  պահանջարկի առումով նա առանձնացրել է նաև միջին մասնագիտական կրթության ոլորտը: Այս համատեքստում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է այն փորձը, որն արդեն կա այդ խնդիրը լուծելու համար: Նախարարի տեղակալի համոզմամբ՝ պետք է ստեղծվեն համակարգային գործիքներ, մշակվի շարունակական մեխանիզմ՝ ընդունելության գործընթացը, տեղերի բաշխումն իրականացնելու համար: Նա հատկապես ընդգծել է միջին մասնագիտական կրթական համակարգում մի շարք գործոնների վերանայումը, որոնց թվում՝ ուսհաստատություն-մասնավոր սեկտոր համագործակցության ամրապնդումը, մշակված կրթական չափորոշիչների արդյունավետության բարձրացումը, մասնագիտական կրթության զարգացման ազգային խորհրդի դերի վերանայումը:

«Նախ վերլուծենք դաշտի պահանջարկը՝ հասկանալու, թե ինչպես ապահովենք ընդունելության ճկունությունը: Ճիշտ ախտորոշման համար լուրջ հետազոտություն է պետք. մասնագիտությունները պետք է համապատասխանեն կարիքներին: Մենք մեր առաջին քայլերն արդեն արել ենք. տնտեսության կարիքները վերլուծելով՝ նոր մասնագիտություններ ենք ներդրել միջին մասնագիտական կրթական համակարգում, օրինակ՝ կաթիլային ոռոգման համակարգի, արևային էներգիայի կուտակման, շարժվող ռոբոտների ու սարքերի և այլ ոլորտներում մասնագետներ ենք պատրաստում ՀՀ տարբեր մարզերում՝ գնահատելով հենց տեղական պահանջարկը»,- հավելել է փոխնախարարը:

Լրացնելով գործընկերոջը՝ Վահան Քերոբյանն ասել է, որ պետք է զարգացնել աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցումը՝ «ոչ թե ինչ սովորել, այլ ինչպես սովորել» բանաձևով:

ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատար Վահրամ Դումանյանն անդրադարձել է նաև ասպիրանտական տեղերի հատկացման, այդ գործընթացի արդյունավետության ուսումնասիրման և բարձրացման, մրցակցային դաշտի ուժեղացման խնդիրներին: Նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը հավելել է, որ ասպիրանտական ամենաշատ տեղերը հատկացվում են էկոնոմիկայի ոլորտի մասնագիտություններին:

Ամփոփելով հանդիպումը՝ կողմերը որոշել են ձևավորել աշխատանքային խումբ, ուսումնասիրել այլ երկրների փորձը, որոշակի առաջադրանքների հիման վրա ուսումնասիրել դաշտը, գնահատել կարիքներն ու պահանջարկը և շարունակական հանդիպումների միջոցով ապահովել գործընթացի արդյունավետությունը: