Եթե 18-մետրանոց ավտոբուսների շահագործումն ինչ-որ երթուղում խնդիր առաջացնի, ապա այն կփոխարինվի 12-մետրանոցներով. ի՞նչ փոփոխություններ են սպասվում

Լուրեր

26.11.2024 | 22:26
Իմ կալանքը ծառայում է Ադրբեջանի բռնապետության և նրա հանցակից ռուսական կայսրության շահերին․ Ադրբեջանում բանտարկված դիվանագետ
26.11.2024 | 22:13
Հակասական ցուցմունքներ․ ՔՊ-ական պատգամավորի միջադեպի գործով հարցաքննվեց ավտոբուսի վարորդը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
26.11.2024 | 21:57
Գյումրիում դեկտեմբերի 8-ին, 9-ին, 10-ին կկայանան նախնական ընտրություններ
26.11.2024 | 21:46
ՄԻԵԴ-ը Թուրքիային ծանուցել է Անկարայի դեմ 1000 նոր դիմում-բողոքների մասին
26.11.2024 | 21:30
ՔՊ-ն Արգիշտի Մեխակյանին կառաջադրի Արմավիրի մարզպետի թեկնածու
26.11.2024 | 21:23
Երկրաշարժ Իրանում. այն զգացվել է նաև Հայաստանում
26.11.2024 | 21:14
Ուժեղացված ծառայություն Երևանում. տարբեր կասկածանքներով բաժիններ է տեղափոխվել 22 անձ
26.11.2024 | 21:00
Ադրբեջանն ուզում է ԵՄ դիտորդներին ՀՀ-ից հանել, որ սահմանային բախումները չկանխարգելվեն․ Արման Մելիքյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
26.11.2024 | 20:46
Նախարարը՝ սկանդալի կենտրոնում. Factor TV-ի հրապարակման հետքերով փաստաբաններն ուսումնասիրություն են կատարել. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
26.11.2024 | 20:44
Նոր Արեշում այրվել է երկու «Լեքսուս». հրկիզողը ձերբակալվել է
26.11.2024 | 20:29
Գերմանիան իրավունք չունի Taurus-ներ մատակարարել. Շոլց
26.11.2024 | 20:14
Հայաստանի մի շարք շրջաններում ձյուն է տեղում
26.11.2024 | 20:00
Ես կողմ եմ Գյումրի-Կարս երկաթգծի շահագործմանը․ 1992-ին Թուրքիայի հետ բանակցելով՝ ստացանք 100,000 տոննա ցորեն․ Խոսրով Հարությունյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
26.11.2024 | 19:48
Թուրքիայում 70 կգ ոսկով բերման ենթարկված Ադրբեջանի դեսպանության ռազմական կցորդը Բաքվում կալանավորվել է
26.11.2024 | 19:35
No comment. Ասլանյանը՝ Փաշինյանի խնդրանքի, Աղազարյանի` մանդատը վայր դնելու մասին. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

Միջազգային փորձից ելնելով՝ առաջարկվել է 18-մետրանոց ավտոբուսները շահագործել 11 երթուղում: Այս մասին այսօր լրագրողների հետ հանդիպմանը, պատասխանելով Factor.am-ի հարցին՝ ասաց Երևանի քաղաքի հասարակական տրանսպորտի բարեփոխումների աշխատանքային խմբի ղեկավար, քաղաքապետի տեղակալ Վահե Նիկոյանը՝ ընդգծելով, որ մեծ տեղատարողությամբ ավտոբուսների շահագործումը ենթադրում է ծախսերի նվազեցում:

«Եթե հնարավոր է մեծ տեղատարողությամբ ավտոբուսների շահագործումը, ապա ինչո՞ւ չշահագործել, եթե դա ուղղակի ենթադրում է ծախսերի նվազեցում: Մենք այս փուլում պետք է իրականացնենք փորձարկում և հետազոտություն՝ որքանո՞վ է իրատեսական այն երթուղիներում և փողոցներում, որտեղ առաջարկվել են 18-մետրանոց ավտոբուսներ, շահագործել: Եթե հնարավոր է, ապա ես վստահ եմ, որ դրա արդյունավետությունն առաջին հերթին կանդրադառնա հետագա սակագնի վրա»,- նշեց փոխքաղաքապետը:

Ըստ նրա՝ 18-մետրանոց ավտոբուսների հիմնական մասը շրջանցելու է Երևանի կենտրոնը, ցանցի առավելություններից մեկն էլ այն է, որ կենտրոնի շատ փողոցներ բեռնաթափվելու են:

«Հիմնականում բոլոր գլխավոր փողոցներում տեղատարողության մեծացման հաշվին նախատեսվում է մեկ երթուղի կամ մեկ տրանսպորտային միջոց, և եթե ցանկացած տարբերակով մենք համեմատենք առկա իրավիճակի հետ, երբ կանգառում կանգնում են միանգամից 4-5 տրանսպորտային միջոց, մենք այդ խնդիրները չենք ունենա»,- շարունակեց Վահե Նիկոյանը՝ ընդգծելով, որ եթե, այնուամենայնիվ, 18-մետրանոց ավտոբուսների շահագործումն ինչ-որ երթուղում խնդիր առաջացնի, ապա այն կփոխաինեն 12-մետրանոց ավտոբուսներով:

Տրանսպորտի բարեփոխումների աշխատանքային խմբի ղեկավարը վստահեցրեց՝ նոր ցանցով ուղևորափոխադրումները կիրականացվեն ավելի արագ, քան գործող ցանցով: Մարդիկ կկարողանան լիարժեք պլանավորել իրենց ուղևորությունը:

«Նոր ցանցով հասարակական տրանսպորտի սպասարկման մեկնարկը նախատեսվում է իրականացնել ժամը 06:45-ին և ավարտել 24:00-ին: Ապահովվելու է 1 ժամ 15 րոպե ավելի սպասարկում, քան գործող ցանցով է իրականացվում: Առավոտյան 8-ից մինչև երեկոյան 7-ը ինտենսիվ սպասարկում է իրականացվելու՝ 5 րոպե հաճախականությամբ»,- մանրամասնեց Նիկոյանը: Ինչ վերաբերում է ուղեվարձի բարձրացմանը, ապա այսօր փոխքաղաքապետն այդպես էլ չհստակեցրեց՝ որքանով կբարձրանա ուղեվարձը: Միայն պնդեց՝ ամեն ինչ անելու են, որ ուղեվարձը լինի մատչելի:

Շողիկ Գալստյան