Եթե 18-մետրանոց ավտոբուսների շահագործումն ինչ-որ երթուղում խնդիր առաջացնի, ապա այն կփոխարինվի 12-մետրանոցներով. ի՞նչ փոփոխություններ են սպասվում

Լուրեր

19.12.2025 | 03:00
Կոնֆերենցիաների լիգա. «Նոայի» հավանական մրցակիցները փլեյ-օֆֆում
19.12.2025 | 02:04
Կոնֆերենցիաների լիգա․ Վահան Բիչախչյանը՝ գոլի հեղինակ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.12.2025 | 01:56
Կոնֆերենցիաների լիգա․ «Նոան» պարտվեց Կիևի «Դինամոյին», բայց դուրս եկավ փլեյ-օֆֆ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
18.12.2025 | 23:24
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհները հիմնականում անցանելի են
18.12.2025 | 23:09
Գիտությունն ավելի հաճախ պետք է կապվի արդյունաբերության հետ, որպեսզի արդյունավետությունը հնարավոր լինի չափել. Հակոբ Արշակյան
18.12.2025 | 22:49
Համբերությունը սպառվում է. Թուրքիան զգուշացրել է Սիրիայի քրդական ուժերին
18.12.2025 | 22:33
Եվրախորհրդարանի բանաձևը Բաքվի դեմ. ազատել ՀՀ-ի կապերի մեջ մեղադրվող Սամեդովին և Աբիլովին, բոլոր քաղբանտարկյալներին, դադարեցնել բռնաճնշումները
18.12.2025 | 22:20
Վթար Ներքին Դվին գյուղում․ կան տուժածներ
18.12.2025 | 22:09
Ստորագրվել է Հայաստան-Հունաստան երկկողմ պաշտպանական համագործակցության 2026 թվականի ծրագիրը
18.12.2025 | 22:01
«Ավելի շատ նեղվածությունից այսպես եղավ»․ Տեր Վրթանեսին ստենտավորել են
18.12.2025 | 21:56
Մայր Աթոռի տարածքից ոչ ադեկվատ և սադրիչ վարքագիծ դրսևորող 5 անձ հեռացվել է. ՆԳՆ խոսնակ
18.12.2025 | 21:53
Ճապոնուհին ամուսնացել է ChatGPT-ով գեներացված անձի հետ. ՏԵՍՆԱՅՈՒԹ
18.12.2025 | 21:39
Երևանում և 9 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
18.12.2025 | 21:24
Պաշտոնական այցերից ինչ նվերներով են վերադարձել ԱԺ նախագահը, ԱԳ նախարարն ու ԱԽ քարտուղարը
18.12.2025 | 21:10
Թուրքիան հերքում է անհայտ ԱԹՍ-ի խոցումից հետո ՀՕՊ-ի թուլության մասին պնդումները
Բոլորը

Միջազգային փորձից ելնելով՝ առաջարկվել է 18-մետրանոց ավտոբուսները շահագործել 11 երթուղում: Այս մասին այսօր լրագրողների հետ հանդիպմանը, պատասխանելով Factor.am-ի հարցին՝ ասաց Երևանի քաղաքի հասարակական տրանսպորտի բարեփոխումների աշխատանքային խմբի ղեկավար, քաղաքապետի տեղակալ Վահե Նիկոյանը՝ ընդգծելով, որ մեծ տեղատարողությամբ ավտոբուսների շահագործումը ենթադրում է ծախսերի նվազեցում:

«Եթե հնարավոր է մեծ տեղատարողությամբ ավտոբուսների շահագործումը, ապա ինչո՞ւ չշահագործել, եթե դա ուղղակի ենթադրում է ծախսերի նվազեցում: Մենք այս փուլում պետք է իրականացնենք փորձարկում և հետազոտություն՝ որքանո՞վ է իրատեսական այն երթուղիներում և փողոցներում, որտեղ առաջարկվել են 18-մետրանոց ավտոբուսներ, շահագործել: Եթե հնարավոր է, ապա ես վստահ եմ, որ դրա արդյունավետությունն առաջին հերթին կանդրադառնա հետագա սակագնի վրա»,- նշեց փոխքաղաքապետը:

Ըստ նրա՝ 18-մետրանոց ավտոբուսների հիմնական մասը շրջանցելու է Երևանի կենտրոնը, ցանցի առավելություններից մեկն էլ այն է, որ կենտրոնի շատ փողոցներ բեռնաթափվելու են:

«Հիմնականում բոլոր գլխավոր փողոցներում տեղատարողության մեծացման հաշվին նախատեսվում է մեկ երթուղի կամ մեկ տրանսպորտային միջոց, և եթե ցանկացած տարբերակով մենք համեմատենք առկա իրավիճակի հետ, երբ կանգառում կանգնում են միանգամից 4-5 տրանսպորտային միջոց, մենք այդ խնդիրները չենք ունենա»,- շարունակեց Վահե Նիկոյանը՝ ընդգծելով, որ եթե, այնուամենայնիվ, 18-մետրանոց ավտոբուսների շահագործումն ինչ-որ երթուղում խնդիր առաջացնի, ապա այն կփոխաինեն 12-մետրանոց ավտոբուսներով:

Տրանսպորտի բարեփոխումների աշխատանքային խմբի ղեկավարը վստահեցրեց՝ նոր ցանցով ուղևորափոխադրումները կիրականացվեն ավելի արագ, քան գործող ցանցով: Մարդիկ կկարողանան լիարժեք պլանավորել իրենց ուղևորությունը:

«Նոր ցանցով հասարակական տրանսպորտի սպասարկման մեկնարկը նախատեսվում է իրականացնել ժամը 06:45-ին և ավարտել 24:00-ին: Ապահովվելու է 1 ժամ 15 րոպե ավելի սպասարկում, քան գործող ցանցով է իրականացվում: Առավոտյան 8-ից մինչև երեկոյան 7-ը ինտենսիվ սպասարկում է իրականացվելու՝ 5 րոպե հաճախականությամբ»,- մանրամասնեց Նիկոյանը: Ինչ վերաբերում է ուղեվարձի բարձրացմանը, ապա այսօր փոխքաղաքապետն այդպես էլ չհստակեցրեց՝ որքանով կբարձրանա ուղեվարձը: Միայն պնդեց՝ ամեն ինչ անելու են, որ ուղեվարձը լինի մատչելի:

Շողիկ Գալստյան