Երևան-Բաքու հոշոտված երկաթուղին՝ այսօր․ Factor TV-ի բացառիկ ֆիլմը

Լուրեր

22.11.2024 | 14:41
Բաքուն ՀՀ-ի հետ սահմանազատված գյուղերում հսկման տեսախցիկներ է տեղադրել
22.11.2024 | 14:28
Գևորգ Պապոյանն ընդունել է ՀՀ-ում Նիդերլանդների դեսպանին
22.11.2024 | 14:15
Եղանակը կցրտի․ առաջիկա օրերին բարձրադիր շրջաններում ձյուն է սպասվում
22.11.2024 | 14:03
Բաքուն COP29-ի շրջանակներում «Ադրբեջանական  Երևան» միջոցառում է անցկացնելու
22.11.2024 | 13:51
Արդարադատության փոխնախարարի ԺՊ Արմենուհի Հարությունյանն ազատվել է զբաղեցրած պաշտոնից
22.11.2024 | 13:45
Ավինյանի կարգադրությամբ՝ շուրջ 2 միլիոն դրամ կհատկացվի «Ավետիս» ՀԿ-ին
22.11.2024 | 13:34
Ուկրաինայի Գերագույն Ռադան չեղարկել է այսօրվա նիստը հարձակման սպառնալիքի պատճառով
22.11.2024 | 13:23
Շների վրա կրակած տղամարդը ներկայացել է Արթիկի բաժին
22.11.2024 | 13:10
Երանոս գյուղում ոռոգման ջրատար ցանց է կառուցվում
22.11.2024 | 12:57
Կուրսկի շրջանում ուկրաինական հարվածի հետևանքով ԿԺԴՀ բանակի գեներալ է վիրավորվել.WSJ
22.11.2024 | 12:44
Հունաստանում ՀՀ դեսպանը հանդես է եկել «Հայաստանի անվտանգային միջավայրն այսօր» թեմայով դասախոսությամբ
22.11.2024 | 12:32
ԱԺ նախագահի հայտարարությունը պատգամավոր Նարեկ Զեյնալյանի հրաժարականի դիմումի առնչությամբ
22.11.2024 | 12:24
Ադրբեջանի Մեջլիսը «կողմնակալ, ոչ օբյեկտիվ և անարդար» է անվանել Լյուքսեմբուրգի խորհրդարանի բանաձևը
22.11.2024 | 12:19
12 մեդալ՝ հայ ըմբիշներին, Պուտինը՝ ուկրաինական հակամարտության գլոբալ բնույթ ստանալու մասին․ ԼՈՒՐԵՐ
22.11.2024 | 12:12
Լիլիթ Մակունցը և Սթիվեն Նիքսն ընդգծել են Հայաստանի և Միջազգային հանրապետական ինստիտուտի միջև համագործակցությունը խթանելու հանձնառությունը
Բոլորը

Հայաստանն ու Ադրբեջանը համաձայնվել են ապաշրջափակել տարածաշրջանի հաղորդակցության ուղիները։ Սա նշանակում է, որ Երևանից Բաքու, ապա՝ Մոսկվա կամ Թեհրան բեռներ կտեղափոխվեն։

Factor TV-ի նկարահանող խումբը շրջել է ժամանակին Հայաստանն ու Ադրբեջանը միացրած երկաթուղու տարածքում՝ կայարաններ, երկաթուղագծեր։

Մեղրիի շրջանում չորս կայարան է գործել՝ Կարճևանի, Մեղրիի, Նյուվադիի, Շվանիձորի։ Ռելսերն ապամոնտաժված են, շենքերն ու թունելները՝ կիսաքանդ։ Վերջին աշխատակիցները հիշում են Բաքու վերջին գնացքի մեկնումը։

Հիշողությունների կծիկը տանում է 1950-60-ականներ, երբ աշխատում էին ադրբեջանցի գործընկերների հետ։ Արխիվում պահպանված լուսանկարներն ու կադրերը լավագույնս են վերարտադրում երկաթուղու աշխատանքն ու այն միջավայրը, որ առաջանում էր կայարանների շուրջ։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Ռոբերտ Անանյան