Երևան-Բաքու հոշոտված երկաթուղին՝ այսօր․ Factor TV-ի բացառիկ ֆիլմը

Լուրեր

10.04.2025 | 11:29
Ստամբուլում մեկնարկել են ՌԴ-ԱՄՆ բանակցությունները
10.04.2025 | 11:23
Կիևն ու Նիկոլաևը ռուսական ԱԹՍ-ների զանգվածային հարձակման են ենթարկվել․ կան վիրավորներ
10.04.2025 | 11:16
Ադրբեջանը լրացուցիչ նախապայմաններ է առաջադրում, այդ թվում՝ ԵԱՀԿ Մինսկի խմբի լուծարման և գործունեության դադարեցման վերաբերյալ․ Հակոբ Արշակյանը՝ ԵԱՀԿ ԽՎ նախագահին
10.04.2025 | 11:08
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ ապրիլի 10-ի դրությամբ
10.04.2025 | 11:00
Թրամփը նախազգուշացրել է Իրանի դեմ հնարավոր ռազմական գործողությունների մասին՝ Իսրայելի ներգրավմամբ
10.04.2025 | 11:00
Կառավարության նիստը՝ ՈՒՂԻՂ
10.04.2025 | 10:57
15 անշարժ  գույք, ավելի քան 6 միլիարդ  դրամ․ Դատախազության բռնագանձման պահանջը՝ ՀՀ ԱԺ նախկին պատգամավոր Արայիկ Գրիգորյանից 
10.04.2025 | 10:47
Քասախի բնակիչները փակել են Երևան-Աշտարակ ճանապարհը. ՈւՂԻՂ
10.04.2025 | 10:41
ՊԵԿ նախագահը հյուրընկալել է ԱՄՀ հայաստանյան առաքելության ղեկավար Իվա Պետրովային
10.04.2025 | 10:30
Քասախ համայնքի բնակիչները դարձյալ փակել են Երևան-Աշտարակ ավտոճանապարհը
10.04.2025 | 10:24
Եղվարդի Արագյուղի միջնակարգ դպրոցում գործարկվելու է էլեկտրական շչակ
10.04.2025 | 10:10
ՄԻՊ-ն աշխատանքային այց է իրականացրել Արզնի համայնք․ քննարկվել են ազգային փոքրամասնությունների իրավունքներին վերաբերելի հարցեր
10.04.2025 | 09:55
Ադրբեջանի ՊՆ-ն այսօր ևս ապատեղեկատվություն է տարածել․ ՀՀ ՊՆ
10.04.2025 | 09:46
Հայաստանը դեսպանություն կբացի Օմանի Սուլթանությունում․ ծախսվելու է 345 հազար դոլար
10.04.2025 | 09:31
Երեկ շրջանների մեծ մասում տեղացել են, այսպես կոչված, «ցեխային անձրևներ»
Բոլորը

Հայաստանն ու Ադրբեջանը համաձայնվել են ապաշրջափակել տարածաշրջանի հաղորդակցության ուղիները։ Սա նշանակում է, որ Երևանից Բաքու, ապա՝ Մոսկվա կամ Թեհրան բեռներ կտեղափոխվեն։

Factor TV-ի նկարահանող խումբը շրջել է ժամանակին Հայաստանն ու Ադրբեջանը միացրած երկաթուղու տարածքում՝ կայարաններ, երկաթուղագծեր։

Մեղրիի շրջանում չորս կայարան է գործել՝ Կարճևանի, Մեղրիի, Նյուվադիի, Շվանիձորի։ Ռելսերն ապամոնտաժված են, շենքերն ու թունելները՝ կիսաքանդ։ Վերջին աշխատակիցները հիշում են Բաքու վերջին գնացքի մեկնումը։

Հիշողությունների կծիկը տանում է 1950-60-ականներ, երբ աշխատում էին ադրբեջանցի գործընկերների հետ։ Արխիվում պահպանված լուսանկարներն ու կադրերը լավագույնս են վերարտադրում երկաթուղու աշխատանքն ու այն միջավայրը, որ առաջանում էր կայարանների շուրջ։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Ռոբերտ Անանյան