Վանաձոր-Ալավերդի ճանապարհի շինարարության ավարտի ժամկետը կախված է Շնող ՀէԿ-ի կառուցման տեմպերից

Լուրեր

24.11.2024 | 21:56
Միակն ու անկրկնելին. ՀՀ-ում Ֆրանսիայի դեսպանի արձագանքը՝ Ադրբեջանի տարածքային պահանջներին
24.11.2024 | 21:16
Հայաստանի բասկետբոլի հավաքականը պարտվեց Ավստրիայի թիմին
24.11.2024 | 21:00
«Կանաչ» հիմնադրամներից շատերն այնքան էլ կանաչ չեն. ապաքաղաքական զրույց Ինգա Զարաֆյանի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
24.11.2024 | 20:47
Իսրայելի ավիահարվածների հետևանքով Լիբանանում կան տասնյակ զոհեր և հարյուրավոր վիրավորներ
24.11.2024 | 19:08
ՃՏՊ Դիմիտրով գյուղի մոտ. 3 անձ տեղափոխվել է հիվանդանոց
24.11.2024 | 18:04
Թբիլիսիում կանայք երթ են անցկացնում․ պահանջում են Բիձինա Իվանիշվիլիի հրաժարականը
24.11.2024 | 17:00
Ֆրանսիայի Բրոն համայնքում Մեղրի քաղաքի պուրակ է բացվել
24.11.2024 | 16:07
1 մլրդ դրամ՝ Երևանի ու մարզերի թատրոնների, համերգային դահլիճների, նվագախմբերի համար գույք, տեխնիկա գնելու համար․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
24.11.2024 | 15:26
Ուկրաինան կարող է ավարտել պատերազմը 2025-ին․ Զելենսկին սպասում է Թրամփի առաջարկներին
24.11.2024 | 14:02
Ավտոմեքենայի դուռը փակվել է, 1-ամյա երեխան մնացել է ներսում․ օգնել են փրկարարները
24.11.2024 | 13:40
Օդի ջերմաստիճանը կնվազի 6-10 աստիճանով
24.11.2024 | 13:22
ՏԿԵ նորանշանակ նախարարն ընտրվել է ՔՊ Արմավիրի տարածքային կազմակերպության խորհրդի նախագահ
24.11.2024 | 12:41
Օտարերկրյա ԶԼՄ-ներում շարունակում են զետեղվել սպառազինության ձեռքբերման մասին կեղծ հրապարակումներ․ ՊՆ
24.11.2024 | 12:19
Ռումինիայում նախագահական ընտրություններ են
24.11.2024 | 11:53
Մխիթարյանն սկսել է ինքնակենսագրական գիրք գրել
Բոլորը

Վանաձորից Ալավերդի քաղաքով Վրաստանի սահման տանող 90 կմ երկարության միջպետական նշանակության ավտոմայրուղու նորոգումը, որը սկսվել է 2016 թվականի սեպտեմբերին, Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունը ծրագրում էր ավարտել 32 ամսում, այսինքն՝ ամենաուշը մինչև 2018 թվականի մարտ ամիսը։ Բայց անցնելով այս ճանապարհով, դժվար է հավատալ, որ մի քանի ամսից այն գոնե կիսավարտ տեսք է ստանալու։

Ավտովարողները խուսափում են օգտվել այս ճանապարհից։ Վանաձորից Ալավերդի և հակառակ ուղղությամբ երթուղային «Գազելներ» են անցնում, որոնք 46 կիլոմետրանոց այս հատվածը հաղթահարում են մեկուկես ժամում։ Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունից հավաստիացնում են, որ շինարարները գրաֆիկ չեն խախտել։

«Հիմնանորոգումը ավարտելու ենք 2018 թվականին, շինարարական աշխատանքները չեն ուշանում։ Շինարարները պայմանավորվել էին նախարարի հետ, որ եթե եղանակը թույլ տա, ժամանակից շուտ, աշխատանքները կկարողանան վերջացնել ժամանակից շուտ։ Սակայն տեղումների պատճառով դա հնարավոր չեղավ։ Բացի դա, այնտեղ ուշացումներ կան ենթակառուցվածքների գծով։ Ջրի և գազի խողովակներ են փոխվում մասնավոր ընկերությունների կողմից, ինչը ձգձգվում է, և դրա պատճառով ևս շինարարները գործից հետ են ընկնում։ Սակայն ընդհանուր առմամբ ժամկետից շեղումներ չեն եղել», – հաղորդեցին Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունից։

Նախարարի մամուլի պատասխանատու Անահիտ Առաքելյանը նաև հայտնեց, որ հիմա հողային աշխատանքներ են արվում, կողային առուներ են մաքրվում, թունելները բերվել են համապատասխան նորմերի՝ և՛ լայնության, և՛ բարձրության առումներով:

«Ասֆալտբետոնե ծածկի ներքին շերտի 70 տոկոսն արդեն տեղադրվել է, ասֆալտի վերին շերտը տեղադրվել է 6.6 կմ-ի վրա, իսկ ժամկետը նախատեսված է 2018թ-ի գարուն, բայց ուրիշ մի հարց կա: Այդ հատվածում Շնող ՀԷԿ պիտի կառուցվի, ու պիտի սպասենք ՀԷԿ-ը կառուցեն, նոր ճանապարհը սարքեն, որպեսզի ճանապարհը սարքելուց հետո ՀԵԿ-ի կառուցման պատճառով ճանապարհը չքանդեն», – ասաց խոսնակը։

Այսպիսով, Վանաձոր-Ալավերդի-Վրաստան տարանցիկ մայրուղու ճակատագիրը կախված է Շնող ՀէԿ-ի կառուցման տեմպերից։

Հիշեցնենք, որ Վանաձոր-Ալավերդի-Վրաստան տարանցիկ մայրուղին նորոգվում է Եվրոպական ներդրումային բանկի և Ասիական զարգացման բանկի տրամադրած 101 մլն եվրո վարկով:

Սյուզան Սիմոնյան