62 միլիոն դրամ՝ Հայաստանի ազգային բրենդի չօգտագործված լոգոտիպի համար

Լուրեր

29.04.2024 | 00:56
Բլինքենը Ալիևին կոչ է արել շարունակել ՀՀ-ի հետ բանակցությունները ու ազատել անարդարացի ձերբակալվածներին, Ադրբեջանի նախագահը կրկին բողոքել է բաժանարար գծերից
28.04.2024 | 22:11
ՃՏՊ Երևան-Սևան ավտոճանապարհին․ տուժածներ չկան
28.04.2024 | 22:06
«Ո՛չ ռուսական օրենքին, այո՛ Եվրոպային»․ հանրահավաք Թբիլիսիում
28.04.2024 | 21:19
Արագած գյուղ տներից մեկում հրդեհ է բռնկվել
28.04.2024 | 21:00
Պրահայի անփոփոխ տեսքի, մաքուր արվեստի և Սյունիքի մոգականության մասին. ապաքաղաքական զրույց Պետր Պիրունչիկի հետ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
28.04.2024 | 20:47
Բարեղամ Հարությունյանը՝ Եվրոպայի փոխչեմպիոն
28.04.2024 | 20:09
Փաշինյանը Բլինքենի հետ հեռախոսազրույցում դրական է արտահայտվել սահմանազատման գործընթացի վերաբերյալ
28.04.2024 | 19:01
Նախարար Մկրտչյանը Սաուդյան Արաբիայում մասնակցում է «Համաշխարհային Տնտեսական Ֆորումին»
28.04.2024 | 18:44
«Վարչապետի գավաթ»-ն ավելի ու ավելի շատ պետք է կապված լինի կրթության, դպրոցի հետ. Փաշինյան. ԼՈՒՍԱՆԿԱՐՆԵՐ
28.04.2024 | 18:02
ՀՀ-ԵՄ հարաբերությունները հիմնված են հայկական ազգային շահերի վրա․ Բալայան
28.04.2024 | 17:35
Միհրան Մախսուդյանի որդին 2 ամսով կալանավորվեց
28.04.2024 | 17:29
ՀՀ ԱԳ փոխնախարարը Կատարում ներկայացրել է Հայաստանում ներդրումային հնարավորությունները․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
28.04.2024 | 16:28
Սյունիքում վթարի ենթարկված ավտոբուսի վարորդին ձերբակալելու որոշում է կայացվել
28.04.2024 | 16:23
Արևշատ գյուղի կամրջից ավտոմեքենան ընկել է գետը. կա տուժած
28.04.2024 | 16:15
Սարգիս Ստեփանյանը՝ World Para Athletics Գրան պրի Աշխարհի գավաթի առաջնության հաղթող
Բոլորը

400 հազար դոլար արժեցած Հայաստանի ազգային բրենդի լոգոտիպը մինչ օրս չի օգտագործվում, ընդ որում, ինչպես հիմնադրամից տեղեկացրել էին Tert.am-ին, ծրագրի համար պետական միջոցներից ծախսվել է 62 միլիոն դրամ։ 2014-ին ՀՀ կառավարությունում էկոնոմիկայի նախարարության, Հայաստանի ազգային մրցունակության հիմնադրամի և ԱՄՆ միջազգային զարգացման գործակալության միջև ստորագրվեց բրենդի մշակման ուղղված նվիրաբերության հուշագիր։ Այնուհետև հիմնադրամի և ամերիկյան GK Brand ընկերության միջև կնքվեց Ազգային բրենդի ստեղծման մասին պայմանագիր:

Բրենդի լոգոտիպը պետք է պատրաստ լիներ 2015-ին՝ Հայոց ցեղասպանության 100-րդ տարելիցի կապակցությամբ։ Այն, սակայն, արժանացավ բազմաթիվ քննադատությունների և չօգտագործվեց։ 2016-ին GK Brand ընկերության հիմնադիր և ղեկավար Վազգեն Քալաջյանը ներկայացրեց իրենց հեղինակած լոգոյի տարբերակը։ Դրանից հետո լոգոտիպի շուրջ քննադատությունների է՛լ ավելի մեծ ալիք բարձրացավ։ Լոգոտիպի մշակումն արժեր 400 հազար դոլար, այնինչ, շատերի կարծիքով այն ո՛չ իմաստային, ո՛չ ձևի առումով աչքի չէր ընկնում։

Փաստորեն, Հայաստանի զարգացման հիմնադրամը, որը 3 տարի է՝ շարունակում է Հայաստանի ազգային մրցունակության հիմնադրամի գործունեությունը, չի կատարել 2014-ին ստորագրված և իրեն փոխանցված պայմանագրի կետերը։

ՀՀ տնտեսական զարգացման և ներդրումների նախարարի տեղակալ Հովհաննես Ազիզյանը Factor.am-ի հարցմանն ի պատասխան նշել է, որ հիմնադրամի և GK Brand ընկերության միջև կնքված պայմանագրով նախատեսված է աշխատանքների կատարման երեք փուլ․ «Համաձայն պայմանագրի՝ GK Brand ընկերության կողմից արդեն իսկ կատարվել են առաջին երկու փուլերի աշխատանքները՝ այդ թվում՝ տեղեկատվության հավաքում, հաշվետվության պատրաստում և ազգային բրենդի մի քանի սցենարների մշակում։ Պայմանագրով նախատեսված երրորդ փուլի աշխատանքները՝ ուղղված բրենդի և դրա խթանման ռազմավարության մշակմանը, ընթացքի մեջ են»։

 

Աննա Բաբաջանյան