62 միլիոն դրամ՝ Հայաստանի ազգային բրենդի չօգտագործված լոգոտիպի համար

Լուրեր

08.12.2025 | 13:43
Անչափահասները ծեծել են 38-ամյա տղամարդուն․ նա ծնոտի կոտրվածք է ստացել
08.12.2025 | 13:42
Ալիևն ընդունել է Իրանի ԱԳ նախարարին
08.12.2025 | 13:40
Կճոյանը ներխուժեց եկեղեցի, բայց ասում է` Միքայել սրբազանն իմ եղբայրն է. Գառնիկ Դանիելյան․ ՏԵՍԱՆՅՈւԹ
08.12.2025 | 13:37
Կառուցվում է Նռնաձորի մոտ 13 կմ երկարությամբ ճանապարհը
08.12.2025 | 13:33
Սարգիս Ադամյանը 2 ասիստ է կատարել․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
08.12.2025 | 13:32
Պաշտոնական պարզաբանում եմ պահանջելու. ՄԻՊ-ը` Փաշինյանի մասնակցությամբ պատարագներում միջադեպերի մասին. ՏԵՍԱՆՅՈւԹ
08.12.2025 | 13:28
Ինչո՞ւ չպետք է դրոշ լինի եկեղեցում. դեմ չեմ կառավարության նիստերը աղոթքով սկսելուն. Սրբուհի Գալյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
08.12.2025 | 13:24
UFC-ի նախագահը հայտնել է՝ ինչու Արման Ծառուկյանը չի ստացել չեմպիոնական մենամարտ
08.12.2025 | 13:20
Լուվրի թանգարանում հեղեղի պատճառով հարյուրավոր ստեղծագործություններ են վնասվել
08.12.2025 | 13:15
«Սրբազանների գործով» դատախազը փաստաբանի արտոնագիր է ստացել
08.12.2025 | 13:11
Վերաքննիչ դատարանում Միքայել արքեպիսկոպոս Աջապահյանի գործով առաջին նիստը կգումարվի
08.12.2025 | 13:01
Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու «նորոգման ճանապարհային քարտեզ»-ը՝ ըստ Փաշինյանի
08.12.2025 | 12:53
Աջապահյանին այսօր իրավաբան կմոտենա, դիմում պետք է ներկայացնի. Գալյանը` Աջապահյանի վիրահատության մասին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
08.12.2025 | 12:45
ՌԴ Անգարսկի շրջանում արտակարգ դրություն է հայտարարվել ՋԷԿ-ում վթարի պատճառով
08.12.2025 | 12:38
ՔԿԾ պետ Ծովինար Թադևոսյանի ճեպազրույցը. ՈՒՂԻՂ
Բոլորը

400 հազար դոլար արժեցած Հայաստանի ազգային բրենդի լոգոտիպը մինչ օրս չի օգտագործվում, ընդ որում, ինչպես հիմնադրամից տեղեկացրել էին Tert.am-ին, ծրագրի համար պետական միջոցներից ծախսվել է 62 միլիոն դրամ։ 2014-ին ՀՀ կառավարությունում էկոնոմիկայի նախարարության, Հայաստանի ազգային մրցունակության հիմնադրամի և ԱՄՆ միջազգային զարգացման գործակալության միջև ստորագրվեց բրենդի մշակման ուղղված նվիրաբերության հուշագիր։ Այնուհետև հիմնադրամի և ամերիկյան GK Brand ընկերության միջև կնքվեց Ազգային բրենդի ստեղծման մասին պայմանագիր:

Բրենդի լոգոտիպը պետք է պատրաստ լիներ 2015-ին՝ Հայոց ցեղասպանության 100-րդ տարելիցի կապակցությամբ։ Այն, սակայն, արժանացավ բազմաթիվ քննադատությունների և չօգտագործվեց։ 2016-ին GK Brand ընկերության հիմնադիր և ղեկավար Վազգեն Քալաջյանը ներկայացրեց իրենց հեղինակած լոգոյի տարբերակը։ Դրանից հետո լոգոտիպի շուրջ քննադատությունների է՛լ ավելի մեծ ալիք բարձրացավ։ Լոգոտիպի մշակումն արժեր 400 հազար դոլար, այնինչ, շատերի կարծիքով այն ո՛չ իմաստային, ո՛չ ձևի առումով աչքի չէր ընկնում։

Փաստորեն, Հայաստանի զարգացման հիմնադրամը, որը 3 տարի է՝ շարունակում է Հայաստանի ազգային մրցունակության հիմնադրամի գործունեությունը, չի կատարել 2014-ին ստորագրված և իրեն փոխանցված պայմանագրի կետերը։

ՀՀ տնտեսական զարգացման և ներդրումների նախարարի տեղակալ Հովհաննես Ազիզյանը Factor.am-ի հարցմանն ի պատասխան նշել է, որ հիմնադրամի և GK Brand ընկերության միջև կնքված պայմանագրով նախատեսված է աշխատանքների կատարման երեք փուլ․ «Համաձայն պայմանագրի՝ GK Brand ընկերության կողմից արդեն իսկ կատարվել են առաջին երկու փուլերի աշխատանքները՝ այդ թվում՝ տեղեկատվության հավաքում, հաշվետվության պատրաստում և ազգային բրենդի մի քանի սցենարների մշակում։ Պայմանագրով նախատեսված երրորդ փուլի աշխատանքները՝ ուղղված բրենդի և դրա խթանման ռազմավարության մշակմանը, ընթացքի մեջ են»։

 

Աննա Բաբաջանյան