ՏԿՏՏ նախարարությունը՝ ճանապարհների ձմեռային սպասարկման որոշ առանձնահատկությունների մասին

Լուրեր

16.12.2025 | 19:00
Կրթական համակարգը լավ սովորեցնում է՝ ինչպես մեռնել հանուն հայրենիքի, բայց չի սովորեցնում՝ ինչպես ապրել հանուն հայրենիքի․ Ժաննա Անդրեասյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 18:47
 «Կատարյալ անհեթեթություն». նախարարը՝ ատեստավորման թեստերի վաճառքի լուրերի մասին
16.12.2025 | 18:33
Դատարանի դահլիճում սպանության փորձ կատարելու դեպքով նախաձեռնված քրեական վարույթի նախաքննությունն ավարտվել է․ ՔԿ
16.12.2025 | 18:23
Առաջարկներն օր առաջ ուժի մեջ կմտնեն, եթե ձեր խմբակցության կարկառուն ներկայացուցիչները կամովին վերադարձնեն գողացված գումարները․ նախարար․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 18:14
Էրդողանն ակնարկել է տարեսկզբին ՀՀ սահմանը բացելու մասին // Սևակի արձանը կհեռացնեն․ ԼՈՒՐԵՐ
16.12.2025 | 18:10
Էդուարդ Սպերցյանը շարունակում է մնալ ՌՊԼ-ի ամենաթանկ ֆուտբոլիստներից մեկը
16.12.2025 | 18:05
«Սա գրաքննություն չէ, այլ պետական պատվեր». Ժաննա  Անդրեասյանը՝ «կոմկուսի շունչ» զգացողներին
16.12.2025 | 17:51
Բերդ քաղաքի որոշ հասցեներում ջուր չի լինի
16.12.2025 | 17:42
65 կողմ, 4 դեմ, 20 ձեռնպահ․ԱԺ-ն ամբողջությամբ ընդունեց ծառայության ժամկետի կրճատման նախագիծը
16.12.2025 | 17:40
Ռոբերտ Արզումանյանը և «Ուրարտուի» մարզիչներն այցելել են «Ռեալի» ու «Աթլետիկոյի» մարզաբազաներ
16.12.2025 | 17:35
ԲՏԱ նախարարի տեղակալն ընդունել է GIZ-ի ներկայացուցիչներին. քննարկվել են կիբեռանվտանգության ոլորտի առաջնահերթությունները
16.12.2025 | 17:26
Պեսկովը հայտարարել է, որ Ռուսաստանը ոչ թե ցանկանում է հրադադար, այլ լիարժեք խաղաղություն
16.12.2025 | 17:17
161 կգ «Հերոին»-ը մաքսանենգությամբ ՀՀ տեղափոխած անձը կալանավորվել է
16.12.2025 | 17:07
Ադրբեջանի նախկին փոխվարչապետի նկատմամբ հետախուզում է հայտարարվել հեղաշրջման գործով
16.12.2025 | 16:57
Վարչապետի գլխավորությամբ քննարկվել է հանրային կառավարման բարեփոխումների ընթացքը
Բոլորը

ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության ենթակայության միջպետական և հանրապետական նշանակության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ձմեռային պահպանման ժամանակաշրջան է սահմանված յուրաքանչյուր տարվա նոյեմբերի 16-ից մինչև հաջորդ տարվա մարտի 31-ը ներառյալ: Այդ ընթացքում ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության ենթակայության ճանապարհների պահպանման պատասխանատու «Հայաստանի ավտոմոբիլային ճանապարհների տնօրինություն» ՊՈԱԿ-ի կողմից կազմակերպվում է շուրջօրյա հերթապահություն։ Գործում է նաև թեժ գիծ՝ (010) 52-25-33 հեռախոսահամարով:

Ճանապարհների ձմեռային պահպանումը ներառում է ճանապարհների ձնամաքրումը, ձմեռային սահողունակության, սառցակեղևների գոյացման դեմ պայքարը:

Մինչև ձմեռային պահպանման ժամանակաշրջանի մեկնարկը տեղերում ստուգվում է ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների ձմեռային պահպանման աշխատանքներն իրականացնող կազմակերպությունների պատրաստվածության աստիճանը։ Գնահատման հիմնական չափորոշիչներ են՝ անհրաժեշտ նյութերի նախնական կուտակումը, մեքենա-մեխանիզմների տեխնիկական վիճակը և դրանք սպասարկող անձնակազմի անհրաժեշտ թվաքանակը:

Մեր երկրում ձմռանը ճանապարհներն անցանելի դարձնելու ամենահայտնի հակասառցապատող (կամ սահքականխիչ) և սառցակալումից պաշտպանող նյութը աղի և ավազի խառնուրդն է, որը խթանում է սառույցի և ձյան հալեցումը:

Ճանապարհը մաքրվում է ձյան տեղումից հետո, երբ ձյան շերտի հաստությունը 3-4 սմ-ից ավելի է լինում: Դրան հաջորդում է աղով և ավազով մշակումը: Եթե ձյունը երկարատև է, ճանապարհը պարբերաբար մաքրվում և մշակվում է, որպեսզի ձյան շերտը 3-4 սմ-ից ավելի չլինի:

Սակայն, երբ ջերմաստիճանը նվազում է -7°C-ից, աղը կորցնում է իր հատկությունները և աղավազային խառնուրդը չի հալեցնում մշակված ձյան շերտը։ -7°C ջերմաստիճանից ցածր պայմաններում հիմնականում օգտագործվում է ավազ և խարամ (շլակ), որի տարածումը ձյան շերտի վրա ապահովում է ավտոմոբիլի անիվի կառչումը ճանապարհածածկից:

Առաջնորդվելով եղանակային կանխատեսումներով՝ կարելի է որոշակիորեն կանխել ճանապարհների սառցակալումը։ Սակայն, յուրաքանչյուր իրավիճակ լինում է տարբեր։ Հնարավոր է ձյան տեղումները կանխատեսել մինչ տեղալը, սակայն հնարավոր չէ կանխատեսել ձյան քանակը և հատկանիշները։ Ուստի, շատ ցուրտ եղանակի դեպքում ճանապարհի սառցակալումը նախապես կանխելը հիմնականում հնարավոր չէ, քանի որ ճանապարհը ձյան շերտից մաքրելուց, աղավազային խառնուրդով մշակելուց հետո որոշ ժամանակ է պետք, որ երթևեկության ընթացքում ձյան շերտը հալվի:

Նույնը մերկասառույցի դեպքում նախապես մշակումը չի օգնում, քանի որ մերկասառույցի առաջացման դեպքում նույնպես ժամանակ է հարկավոր հալվելու համար:

Բքի ժամանակ ճանապարհի մաքրումը և մշակումն անարդյունավետ և անիմաստ է: