«Զանգեզուրի միջանցքը ոչ միայն ռազմավարական երազանք է, այլև առևտրային անհրաժեշտություն». Թուրքիայի առևտրի նախարար

Լուրեր

05.12.2025 | 11:10
Ալիևը կրկին խոսել է, այսպես կոչված, «Արևմտյան Ադրբեջանի» համայնքի և նրանց վերադարձի իրավունքի մասին
05.12.2025 | 10:59
Խորհրդարանական ճեպազրույցները՝ ՈՒՂԻՂ
05.12.2025 | 10:45
ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպանությունից ստացված տեղեկության հիման վրա, ոստիկանները անօրինական միգրացիայի դեպք են բացահայտել
05.12.2025 | 10:33
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ դեկտեմբերի 5-ի դրությամբ
05.12.2025 | 10:20
Արայիկ Հարությունյանի, Բակո Սահակյանի, Դավիթ Իշխանյանի ու այլ գերիների փաստաբանները Բաքվի դատարանին խնդրել են արդարացնել նրանց
05.12.2025 | 10:11
Նավթի գներն աճել են
05.12.2025 | 09:56
ՀՀ սեփականության իրավունքն է վերականգնվել Երևանում գտնվող՝ 0.006 հա մակերեսով հողամասի նկատմամբ. Դատախազություն
05.12.2025 | 09:41
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհները հիմնականում անցանելի են
05.12.2025 | 09:26
Դատարանը քննում է Արշակ արքեպիսկոպոս Խաչատրյանին կալանավորելու միջնորդությունը. ՈՒՂԻՂ
04.12.2025 | 23:29
Թուրքիայում լրագրողին մեղադրանք է առաջադրվել Հայոց ցեղասպանության հետ կապված հոդվածով
04.12.2025 | 23:18
Հնդկաստանը 2 միլիարդ դոլարով վարձակալության կվերցնի ռուսական միջուկային սուզանավը. Bloomberg
04.12.2025 | 23:10
Հայտնի է, թե երբ տեղի կունենա Ստեփանակերտի հայ բնակիչ Կարեն Ավանեսյանի գործով դատական նիստը 
04.12.2025 | 23:04
Միրզոյանը և Դոութին քննարկել են ՀՀ-ի և ՄԹ-ի միջև ռազմավարական գործընկերության զարգացման հարցեր
04.12.2025 | 22:59
Եվրոպան չի վստահում ԱՄՆ-ին Ուկրաինայի պատերազմի կարգավորման հարցում. Der Spiegel
04.12.2025 | 22:48
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէնրգիայի անջատումներ կլինեն
Բոլորը

Մինչ համաշխարհային առևտուրը բախվում է դժվարին փորձության, Թուրքիայի առևտրի նախարար Օմեր Բոլաթը Analiz Gazetesi-ի հետ հարցազրույցում նշել է, թե ինչպես է երկիրն իր «աշխարհագրական առավելությունը» վերածում «աշխարհատնտեսական տերության»։ Թուրք պաշտոնյան իր խոսքում կրկին, այսպես կոչված, «Զանգեզուրի միջանցքի» թեմային է անդրադարձել։

«Զանգեզուրի միջանցքը, որը կկապի Թուրքիան թյուրքական աշխարհի և Կենտրոնական Ասիայի հետ, ոչ միայն ռազմավարական երազանք է, այլև առևտրային անհրաժեշտություն։ Ներկայում մեր արտահանումը Կենտրոնական Ասիա մոտավորապես 950 կմ է անցնում Սարփի սահմանային դարպասով։ Երբ Զանգեզուրի միջանցքը բացվի, Թուրքիայի և Ադրբեջանի միջև ճանապարհային հեռավորությունը կկրճատվի մինչև 400 կիլոմետրով։ Այս կրճատումը Չինաստան-Եվրոպա գծում տեղափոխման ժամանակը կկրճատի 5-7 օրով և ծախսերը՝ 15-20%-ով»,- նախագծի օգուտներն է ներկայացրել Բոլաթը։

Անդրադառնալով տարածաշրջանում (Իրան և Հայաստան) քաղաքական հավասարակշռություններին՝ նա ընդգծել է, որ նախագիծը «բացառող» չէ, այլ «բոլորը շահող» են ամբողջ տարածաշրջանում։

«Չնայած աշխարհաքաղաքական մրցակցությունը վերականգնելը դժվար է, առևտրային ներուժի գրավչությունը բավականաչափ ուժեղ է այս խոչընդոտները հաղթահարելու համար: Երկարաժամկետ հեռանկարում Զանգեզուրը կվերածվի տարածաշրջանային վստահություն կերտող խաղաղության նախագծի»,- հայտարարել է նա։

Բոլաթը նշել է, թե «Զարգացման ճանապարհը և Զանգեզուրի միջանցքը նախատեսված են որպես ռազմավարական էներգետիկ և հաղորդակցության միջանցքներ՝ բազմամոդալ տրանսպորտից այն կողմ»։ Նա ընդգծել է, որ նավթի և բնական գազի խողովակաշարերը, օպտիկամանրաթելային ենթակառուցվածքներն ու էլեկտրաէներգիայի փոխանցման գծերը նույնպես ինտեգրված են այս նախագծերում, և որ Թուրքիան առաջ է շարժվում դեպի իր նպատակը՝ դառնալ ոչ միայն լոգիստիկ, այլև արտադրական և էներգետիկ կենտրոն:

Թարգմանությունը՝ Էմմա Չոբանյանի