Էստոնական առաջադեմ փորձը մեզ համար շատ ուսանելի է. Արաքսիա Սվաջյան

Լուրեր

07.12.2025 | 12:22
Յոթ Վերքից դուրս բերեցին Գարեգին Բ-ի անունը հնչեցրած երիտասարդ աղջկան
07.12.2025 | 12:05
Ով է պատարագիչ քահանան Յոթ Վերք եկեղեցում
07.12.2025 | 12:02
«Ինտեր Մայամին»` MLS-ի չեմպիոն, Բուսկետսն ու Ալբան ավարտեցին կարիերան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
07.12.2025 | 12:00
Ես իմ հայրենիքի համար եմ եկել. Փաշինյանի հետ Գյումրիում պատարագի մասնակցող քաղաքացի․ ՏԵՍԱՆՅՈւԹ
07.12.2025 | 11:40
ԱԱ․ Հայ բռնցքամարտիկների հաղթարշավը շարունակվում է
07.12.2025 | 11:26
Նիկոլ Փաշինյանը Յոթ Վերքում է․ եկեղեցում են արքեպիսկոպոսներ Կճոյանը, Միրզախանյանն ու Ադամյանը, եպիսկոպոս Սարոյանը
07.12.2025 | 11:23
Արեք բոլորիս ձերբակալել, չի կարելի եկեղեցու դռները փակել. գյումրեցի. ՏԵՍԱՆՅՈւԹ
07.12.2025 | 11:20
Փաշինյանը իր այցի պատճառով եկեղեցու դռները փակելու մասին հարցն անպատասխան թողեց․ ՏԵՍԱՆՅՈւԹ
07.12.2025 | 10:38
Հարգանքի տուրք՝ 1988-ի դեկտեմբերի 7-ի երկրաշարժի զոհերի հիշատակին
07.12.2025 | 10:30
Նիկոլ Փաշինյանը Գյումրիի Յոթ Վերք եկեղեցում պատարագի է մասնակցում. ՈՒՂԻՂ
07.12.2025 | 10:11
Արագածի տարածաշրջանում, Վարդենյաց լեռնանցքում և Սարավան-«Զանգեր» կոչվող հատվածում տեղում է ձյուն
06.12.2025 | 23:56
Կապարակնքել են Գյումրիի Յոթ Վերք եկեղեցու դռները` Փաշինյանի այցից առաջ
06.12.2025 | 22:41
Պետք է շարունակենք մեր ծառայությունը բերել մեր ժողովրդին. Գարեգին Բ-ն` Փաշինյանի քայլերի մասին. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
06.12.2025 | 21:05
Գնդակները, որ մաշում են, մի խնայե՛ք, առեք, եթե հնարավոր չի, ինձ ասեք, ես կառնեմ. Փաշինյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
06.12.2025 | 19:41
ԿԳՄՍ նախարարությունը մեկնարկել է վորկաութի և առողջ ապրելակերպի խթանման ծրագիր
Բոլորը

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն այսօր մասնակցել է «Ապագայի դպրոց», ինչպես նաև դպրոցների ղեկավարների զարգացման ծրագրերի մեկնարկին նվիրված պաշտոնական միջոցառմանը: Այս մասին տեղեկացնում են ԿԳՄՍՆ-ից։

Ծրագրերն իրականացվում են «Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոն» հիմնադրամի (ԿԶՆԱԿ), Հայաստանում Էստոնիայի միջազգային համագործակցության կենտրոնի (ESTDEV), ինչպես նաև Էստոնիայի Կրթական գիտությունների ինստիտուտի և Տալլինի համալսարանի հետ համատեղ:

Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել են նաև ՀՀ–ում Էստոնիայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Մարգ Մարդիսալու–Կահարին, ԿԶՆԱԿ հիմնադրամի տնօրեն Ժաննա Հարությունյանը, ԿԳՄՍ նախարարի խորհրդական Արտաշես Թորոսյանը:

Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը նշել է՝ Հայաստանի հանրակրթության համակարգը ներկայում ակտիվ բարեփոխումների փուլում է, որի կարևոր բաղադրիչներից մեկը հենց կառավարմանն առնչվող փոփոխություններն են:

«Հայաստանի հանրակրթական դպրոցներում երրորդ տարին է՝ ներդրվում է հանրակրթության պետական չափորոշիչը, իրականացվում են նաև ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման մի շարք նոր ծրագրեր: Կարծում եմ՝ թե՛ չափորոշչի ներդրման, թե՛ ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման տեսանկյունից շատ կարևոր է տնօրենի արդյունավետ կառավարումը։ Վստահ եմ՝ այն փորձը, որն առկա է Էստոնիայում և այն հաջողությունները, որոնք գրանցել են էստոնական դպրոցները, մեզ համար շատ ուսանելի են»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը։

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի խոսքով՝ ծրագրում ընդգրկվելու հնարավորություն են ունեցել այն ուսումնական հաստատությունները, որոնք ավելի առաջանցիկ են և ավելի մեծ հաջողություններ են գրանցել։

«Սա մենք դիտարկում ենք որպես վերապատրաստողների վերապատրաստման մի ծրագիր: Հուսով եմ՝ այն դասընթացները, որոնք մասնակիցներն անցնելու են այս ծրագրի շրջանակում, ստեղծելու են բավարար ռեսուրսներ, որպեսզի մենք հետագայում կարողանանք նաև իրենց փորձը կիրառել այլ դպրոցների տնօրենների կարողությունների զարգացման աշխատանքներում»,- ընդգծել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:

Դպրոցի ղեկավարի զարգացման ծրագիրն ուղղված է Հայաստանի դպրոցների ղեկավար կազմի մասնագիտական աճին և ժամանակակից առաջնորդության կարողությունների զարգացմանը։ Ծրագիրը նպատակ ունի խթանելու սովորողակենտրոն առաջնորդության մոտեցումներ, նպաստելու առաջնորդության գաղափարների տարածմանը և ձևավորելու համագործակցային դպրոցական մշակույթ։

«Ապագայի դպրոց» ծրագիրն ուղղված է Հայաստանի դպրոցներում սովորողակենտրոն մշակույթի ձևավորմանը և կայուն փոփոխությունների խթանմանը: Ծրագիրը հիմնված է Տալլինի համալսարանում 2017թ․ մեկնարկած համանուն ծրագրի սկզբունքների վրա և նպատակ ունի խթանելու ապացույցների վրա հիմնված, համագործակցային և առաջադեմ մանկավարժությունը։ Մասնակցության համար ընտրվել են հինգ դպրոցական թիմեր, որոնցից յուրաքանչյուրն ընդգրկում է դպրոցական ղեկավար կազմը (տնօրեն, փոխտնօրեն) և չորս ուսուցիչ։