Էստոնական առաջադեմ փորձը մեզ համար շատ ուսանելի է. Արաքսիա Սվաջյան

Լուրեր

06.12.2025 | 16:13
Հայաստանի հասարակությունը պատրաստ է Ադրբեջանի հետ խաղաղությանը. Արմեն Գրիգորյան
06.12.2025 | 15:55
Հայ ֆուտբոլիստը նոր պայմանագիր է կնքել ԲԱՏԷ-ի հետ
06.12.2025 | 15:29
Ֆրանսիայից ժամանած պատվիրակությունն այցելել է Հայոց ցեղասպանության հուշահամալիր
06.12.2025 | 15:08
Մահացել է վիրաբույժ Արտավազդ Սահակյանը
06.12.2025 | 14:53
Հրանտ-Լեոն Ռանոսը տևական ընդմիջումից հետո խաղացել է Բունդեսլիգայում․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
06.12.2025 | 14:41
Հայաստանի դեսպանն ընտրվել է ՄԱԿ Թմրամիջոցների հարցերով հանձնաժողովի նախագահի պաշտոնում
06.12.2025 | 14:15
Ժաննա Անդրեասյանը Լեհաստան կգործուղվի
06.12.2025 | 13:49
Վթարային ջրանջատում Աբովյան քաղաքի մի շարք թաղամասերում
06.12.2025 | 13:22
Գուգարաց թեմի քահանաները հանդես են եկել հայտարարությամբ՝ ի պաշտպանություն Գարեգին Բ կաթողիկոսի
06.12.2025 | 13:05
Նարեկ Մկրտչյանը մասնակցել է The AI Economy and the Future of Work պանելային քննարկմանը
06.12.2025 | 12:53
Փաշինյանը օտարերկրյա պետություններում Սփյուռքի գործերի հանձնակատար է նշանակել
06.12.2025 | 12:34
Մթնոլորտային օդում փոշու պարունակությունը գերազանցել է սահմանային թույլատրելի կոնցենտրացիան
06.12.2025 | 12:20
Բացի մեր թեմի հոգևորականներից, եթե որևէ մեկը Սուրբ Յոթ Վերք եկեղեցում պատարագ մատուցի, կնշանակի՝ առաջնորդանիստը բռնազավթված է․ Շիրակի թեմի հայտարարությունը
06.12.2025 | 12:16
Ամերիկյան ինդեքսներն աճել են
06.12.2025 | 11:55
Արամ Առաջինը հանդիպել է Լիբանանում Իրանի դեսպանի հետ
Բոլորը

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն այսօր մասնակցել է «Ապագայի դպրոց», ինչպես նաև դպրոցների ղեկավարների զարգացման ծրագրերի մեկնարկին նվիրված պաշտոնական միջոցառմանը: Այս մասին տեղեկացնում են ԿԳՄՍՆ-ից։

Ծրագրերն իրականացվում են «Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոն» հիմնադրամի (ԿԶՆԱԿ), Հայաստանում Էստոնիայի միջազգային համագործակցության կենտրոնի (ESTDEV), ինչպես նաև Էստոնիայի Կրթական գիտությունների ինստիտուտի և Տալլինի համալսարանի հետ համատեղ:

Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել են նաև ՀՀ–ում Էստոնիայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Մարգ Մարդիսալու–Կահարին, ԿԶՆԱԿ հիմնադրամի տնօրեն Ժաննա Հարությունյանը, ԿԳՄՍ նախարարի խորհրդական Արտաշես Թորոսյանը:

Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը նշել է՝ Հայաստանի հանրակրթության համակարգը ներկայում ակտիվ բարեփոխումների փուլում է, որի կարևոր բաղադրիչներից մեկը հենց կառավարմանն առնչվող փոփոխություններն են:

«Հայաստանի հանրակրթական դպրոցներում երրորդ տարին է՝ ներդրվում է հանրակրթության պետական չափորոշիչը, իրականացվում են նաև ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման մի շարք նոր ծրագրեր: Կարծում եմ՝ թե՛ չափորոշչի ներդրման, թե՛ ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման տեսանկյունից շատ կարևոր է տնօրենի արդյունավետ կառավարումը։ Վստահ եմ՝ այն փորձը, որն առկա է Էստոնիայում և այն հաջողությունները, որոնք գրանցել են էստոնական դպրոցները, մեզ համար շատ ուսանելի են»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը։

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի խոսքով՝ ծրագրում ընդգրկվելու հնարավորություն են ունեցել այն ուսումնական հաստատությունները, որոնք ավելի առաջանցիկ են և ավելի մեծ հաջողություններ են գրանցել։

«Սա մենք դիտարկում ենք որպես վերապատրաստողների վերապատրաստման մի ծրագիր: Հուսով եմ՝ այն դասընթացները, որոնք մասնակիցներն անցնելու են այս ծրագրի շրջանակում, ստեղծելու են բավարար ռեսուրսներ, որպեսզի մենք հետագայում կարողանանք նաև իրենց փորձը կիրառել այլ դպրոցների տնօրենների կարողությունների զարգացման աշխատանքներում»,- ընդգծել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:

Դպրոցի ղեկավարի զարգացման ծրագիրն ուղղված է Հայաստանի դպրոցների ղեկավար կազմի մասնագիտական աճին և ժամանակակից առաջնորդության կարողությունների զարգացմանը։ Ծրագիրը նպատակ ունի խթանելու սովորողակենտրոն առաջնորդության մոտեցումներ, նպաստելու առաջնորդության գաղափարների տարածմանը և ձևավորելու համագործակցային դպրոցական մշակույթ։

«Ապագայի դպրոց» ծրագիրն ուղղված է Հայաստանի դպրոցներում սովորողակենտրոն մշակույթի ձևավորմանը և կայուն փոփոխությունների խթանմանը: Ծրագիրը հիմնված է Տալլինի համալսարանում 2017թ․ մեկնարկած համանուն ծրագրի սկզբունքների վրա և նպատակ ունի խթանելու ապացույցների վրա հիմնված, համագործակցային և առաջադեմ մանկավարժությունը։ Մասնակցության համար ընտրվել են հինգ դպրոցական թիմեր, որոնցից յուրաքանչյուրն ընդգրկում է դպրոցական ղեկավար կազմը (տնօրեն, փոխտնօրեն) և չորս ուսուցիչ։