Ամեն ինչը դարձել է «ֆասթ»՝ թատրոնը, քաղաքականությունը, սնունդը, սերը. ապաքաղաքական զրույց Նարեկ Դուրյանի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

10.12.2025 | 23:29
ԱՄՆ Կոնգրես է ներկայացվել 907 ուղղումն ամբողջությամբ չեղյալ համարելու մասին օրինագիծ
10.12.2025 | 23:13
Նիկոլ Փաշինյանն այցելել է Համբուրգի առևտրի պալատ, հանդիպել գործարարների հետ
10.12.2025 | 22:58
Տեղի է ունեցել Նիկոլ Փաշինյանի և Համբուրգի քաղաքապետի հանդիպումը
10.12.2025 | 22:42
Համբարձում Մաթևոսյանը ՄԹ բնության նախարարին է ներկայացրել COP17-ի տարբերանշանն ու կարգախոսը
10.12.2025 | 22:22
Բաց երկխոսություն տեխնոլոգիական թեմաների շուրջ. Մխիթար Հայրապետյանը հանդիպել է LinkedIn-ի հայաստանյան համայնքի ներկայացուցիչներին
10.12.2025 | 22:13
Գալուզինը Բաքվում ընդգծել է 11 ռուսաստանցիների ազատ արձակման կարևորությունը
10.12.2025 | 22:00
Կհրապարակենք 44-օրյայի զեկույցից դետալներ՝ ոչ գաղտնի մասերը․ ծածկադմփոց չի՛ արվել․ Գագիկ Մելքոնյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
10.12.2025 | 21:53
Լիանա Թովմասյանը՝ Միասնական սոցիալական ծառայության պետի տեղակալ
10.12.2025 | 21:40
Հարավային Կորեան և Ճապոնիան օդ են բարձրացրել իրենց ինքնաթիռները՝ ի պատասխան ՌԴ-ի և Չինաստանի համատեղ օդային պարեկության
10.12.2025 | 21:28
Կրոնական ազատությունը Հայաստանում ժողովրդավարության կարևոր բաղադրիչներից է։
10.12.2025 | 21:17
Հայ բռնցքամարտիկները հաջողություններ են գրանցել աշխարհի առաջնությունում
10.12.2025 | 21:08
Սևանում հայտնաբերվել է 62 ձկնորսական ցանց․ սիգի որսի արգելքի վերահսկումը խստացվել է
10.12.2025 | 21:00
Վարչապետը չի ուզում օտար հատուկ ծառայությանը ենթարկվող կաթողիկոս․ նա և ԱԱԾ-ն տիրապետում են փաստերի. Սրբուհի Գալյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
10.12.2025 | 20:48
Խաղաղության Նոբելյան մրցանակի վենեսուելացի դափնեկիրը չի մասնակցել մրցանակաբաշխությանը
10.12.2025 | 20:39
Հայաստան–Հունաստան հարաբերությունների խորացման նոր հնարավորություններ. Դավիթ Կարապետյանի հանդիպումը Լուկաս Ցուկալիսի հետ
Բոլորը

Factor TV-ի A-politic հաղորդաշարի հյուրն է դերասան և ռեժիսոր Նարեկ Դուրյանը: Նրա ղեկավարած թատրոնը կոչվում է «Բոհեմ»: Դրա տակ նա հասկանում է նախառաջ ստեղծագործական ազատությունը, որևէ կարծրատիպի չենթարկվելը, ոչ թե անկանոն ապրելակերպը, ինչպես հաճախ վերծանվում է այդ բառը:

Նարեկ Դուրյանն իր թատրոնում ազատ է երկացանկի, ոճի, դերասանների ընտրության հարցում, բայց, մյուս կողմից, իր վրա է վերցնում է թատրոնի գործունեության կոմերցիոն ռիսկերը:

Պատասխանելով հարցին՝ արդյո՞ք տասնամյակների ընթացքում մարդկանց հումորի զգացողությունը փոխվել է, հաղորդման հյուրը կարծիք է հայտնում, որ հիմա ամեն ինչ արագության մեջ պետք է լինի՝ «ֆասթ-ֆուդի» օրինակով: Անհրաժեշտ է, մասնավորապես, թատերական ներկայացման առաջին իսկ րոպեներին մարդկանց ծիծաղեցնել, զվարճացնել: Իսկ դրա համար հաճախ պետք է լինում, որ հումորը լինի ցածրաճաշակ, գռեհիկ:

«Ես դողում եմ իմ հանդիսատեսի վրա, որովհետև նա այդպիսի հումոր չի ընդունում»,- ասում է ռեժիսորը:

Խոսելով երգիծանքի մասին՝ Նարեկ Դուրյանը նշում է, որ դերասանը, ռեժիսորը, արվեստագետը պետք է հասկանան, որ դրա առաջին թիրախը հենց ինքը՝ քննադատողն է: Եթե մարդը չի կարող ինքն իր վրա ծիծաղել, նրա ցանկացած քննադատություն կարող է դիտարկվել որպես վիրավորանք կամ դատավճիռ: Արվեստագետն արձանագրում է նաև, որ հայաստանցիներն ու սփյուռքահայերը տարբեր ձևով են արձագանքում հումորին և երգիծանքին:

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Արամ Աբրահամյան