Պետություն-մասնավոր փոխշահավետ համագործակցության մոդել է ներդրվում. ՀՀ ԿԳՆ

Լուրեր

16.11.2024 | 14:15
NYMEX. Թանկարժեք մետաղների գները նվազել են
16.11.2024 | 13:49
Վանաձորում ձին ընկել է դիտահորը
16.11.2024 | 13:33
Վրաստանի ԿԸՀ նախագահի վրա սև հեղուկ են լցրել․  ամփոփվել  են խորհրդարանական ընտրությունների արդյունքները
16.11.2024 | 13:22
Վահագն Խաչատուրյանը հանդիպել է ԱՀԿ գլխավոր տնօրենի հետ
16.11.2024 | 12:58
Աղմկահարույց սկանդալ․ Կոսովոյի հավաքականը լքել է խաղադաշտը Ռումինիայի հետ խաղում
16.11.2024 | 12:34
Վահագն Խաչատուրյանը ԿԽՄԿ նախագահի հետ քննարկել է գերիներին և անհետ կորածների հարցեր
16.11.2024 | 12:12
Երևանը հեռանում է ՀԱՊԿ-ի աշխատանքային բոլոր ձևաչափերից․ ՌԴ ԱԳՆ
16.11.2024 | 11:55
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ նոյեմբերի 16-ի դրությամբ
16.11.2024 | 11:33
Նավթի գները նվազել են
16.11.2024 | 11:07
Զիջի՛ր ճանապարհը․ րոպեն կարող է կյանք արժենալ․ ՆԳՆ իրազեկման արշավ է կազմակերպել
16.11.2024 | 10:35
Հրդեհ Ձորագյուղում
16.11.2024 | 10:18
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են
15.11.2024 | 23:30
Թուրքիայի նախագահականը հերքում է Էրդողանի և նրա դաշնակից Բահչելիի միջև տարաձայնությունները քրդական հարցի շուրջ
15.11.2024 | 23:17
Նոյոմբերի 18-ին Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
15.11.2024 | 22:57
COP-ի համար Բաքվում նավթարդյունահանման տարածքները թաքցրել են պատերի հետևում, մինչդեռ մարդիկ բնակվում են մազութով ծածկված խոնավ տներում
Բոլորը

Կարևորելով Տավուշի մարզի Բերդի տարածաշրջանում կրթության ոլորտի զարգացումը և աշխատաշուկայի համալրումը որակյալ մասնագետներով՝ ԿԳՆ Բերդի արհեստագործական պետական ուսումնարանի և «Տավուշ-Տեքստիլ» ՍՊԸ-ի միջև ստորագրվել է համագործակցության հուշագիր, համաձայն որի՝ թեթև արդյունաբերության /տեքստիլ/ ոլորտում արտադրական գործունեություն իրականացնելու համար ուսումնարանը կիրականացնի արհեստավորների պատրաստում և վերապատրաստում, կտրամադրի անհրաժեշտ տարածք, իսկ «Տավուշ-Տեքստիլը» կտրամադրի անհրաժեշտ նյութատեխնիկական բազա։
Հուշագրի ստորագրմանը մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Հովհաննես Հովհաննիսյանը, «Տավուշ-Տեքստիլ» ՍՊԸ-ի հիմնադիր Սուրեն Երիցյանը, Բերդ համայնքի ղեկավար Հարություն Մանուչարյանը, գործատուներ։

«Առաջին իսկ օրվանից, երբ ստանձնել եմ նախնական և միջին մասնագիտական կրթության ոլորտի համակարգման պատասխանատվությունը, մեծ ուշադրություն եմ դարձրել այս ոլորտին, որովհետև տարիներ շարունակ այն կարծես համարվել է կրթության խորթ զավակ՝ հատկապես ավագ դպրոցի բարեփոխումների համատեքստում: Իմ խորին համոզմամբ՝ հնարավոր չէ որևէ համակարգ մյուսի հաշվին կայացնել. դրանք պետք է համընթաց զարգանան՝ իրար փոխլրացնելու սկզբունքով»,-նշել է նախարարի տեղակալը՝ ընդգծելով, որ առանց մասնավոր սեկտորի մասնակցության՝ անհնար է ՄԿՈՒ ոլորտի զարգացումը, քանի որ, ի վերջո, ուսհաստատությունը մասնագետներ է պատրաստում աշխատաշուկայի համար: «Առանց կրթության՝ մեր երկիրը չի կարող զարգանալ և մրցակցել աշխարհում: Այս առումով «Տավուշ-Տեքստիլ» ՍՊԸ-ի հիմնադիր Սուրեն Երիցյանը կարող է լավ օրինակ ծառայել ՀՀ մյուս գործարարների համար: Վերջին շրջանում, երբ փորձ է արվում որոշ գործարարների համոզել, որ մասնակցություն ունենան ուսհաստատությունների կյանքում, վերջիններս հարց են բարձրացնում, որ երբ կմասնավորեցվի համապատասխան շենքը, այն ժամանակ էլ ներդրում կարվի: Ես կարծում եմ, սակայն, որ ճիշտ ճանապարհը փոխշահավետ համագործակցությունն է, հենց նույն բիզնեսն այլ տեսանկունից զարգացնելու հեռանկարը: Այս հուշագրով մենք հստակ ուղերձ ենք հղում գործարարներին՝ հիմք դնելով պետություն-մասնավոր համագործակցության այսպիսի մոդելի»,-նշել է Հովհաննես Հովհաննիսյանը՝ հույս հայտնելով, որ այս ձևաչափն արդյունավետ կաշխատի նաև ՀՀ մյուս մարզերում և Արցախում:

«Տավուշ-Տեքստիլ» ՍՊԸ-ի հիմնադիր Սուրեն Երիցյանն իր հերթին շնորհակալություն է հայտնել ՀՀ նոր կառավարությանը՝ խնդրին օպերատիվ լուծում տալու համար: «Երբ հարցը բարձրացրեցինք ՀՀ վարչապետի՝ Տավուշ այցելության ընդացքում, մեզ հետ միանգամից կապ է հաստատել ԿԳ նախարարի տեղակալը, որի արդյունքում բոլոր խնդիրները շատ արագ կարգավորվել են: Սա հավատ է ներշնչում, որ մեր հենարանը ամուր է, և ցանկացած պահի կարելի է բոլոր խնդիրները բարձրաձայնել, որոնք համատեղ լուծումներ կստանան: Այսօր իրոք ՀՀ-ում բիզնես միջավայրը լավանալու միտում ունի, որը, սակայն, նաև ժամանակ է պահանջում»,-նշել է գործարարը՝ ընդգծելով, որ լավագույն վարպետների փորձը սերունդներին փոխանցելու և այդ փորձը չկորցնելու խնդիր կա: