Ռուսական 30 ավիաընկերություններ սնանկության եզրին են

Լուրեր

22.12.2024 | 20:24
Ռուսաստանը բանակցություններ կսկսի Զելենսկու հետ, եթե նա դառնա լեգիտիմ նախագահ․ Պուտին
22.12.2024 | 19:38
Կիրանց-Ոսկեպար ճանապարհին ավտոմեքենա է այրվել
22.12.2024 | 18:07
Արթիկի տարածաշրջանում թույլ ձյուն է տեղում
22.12.2024 | 17:37
Ռազմարդյունաբերության կոմիտեի պատվիրակությունը Հանոյում մասնակցել է Vietnam Defence Expo-2024-ին
22.12.2024 | 17:12
Ֆիդանը հանդիպել է Սիրիայի նոր իշխանության առաջնորդի հետ
22.12.2024 | 16:51
Ընդդիմության բոլոր մեղադրանքները հերքվել են ԵԱՀԿ/ԺՀՄԻԳ զեկույցով․ Կոբախիձե
22.12.2024 | 16:28
Գևորգ Պապոյանն ընդունել է մի շարք քաղաքացիների, ծանոթացել նրանց խնդիրներին և առաջարկներին
22.12.2024 | 15:31
ԱՄՆ զինված ուժերը սխալմամբ խոցել են իրենց կործանիչը
22.12.2024 | 14:48
Պատգամավորները դպրոցականներին ներկայացրել են ՀՀ արտաքին քաղաքականության առաջնահերթությունները
22.12.2024 | 14:25
Սննդային թունավորումով Սպիտակի ԲԿ է ընդունվել 5 քաղաքացի
22.12.2024 | 13:36
Այսօր երեկոյան հնարավոր է թույլ ձյուն
22.12.2024 | 13:00
Աշխատաժողով՝ տեղահանված անձանց իրավունքների պաշտպանության շրջանակում
22.12.2024 | 12:54
Էներգետիկ անվտանգության ու անկախության մակարդակի բարձրացումը մեր գերակա խնդիրն է. ՏԿԵ նախարար
22.12.2024 | 12:29
Տեխասում տղամարդը պիկապով մխրճվել է առևտրի կենտրոն և վրաերթի ենթարկել մարդկանց
22.12.2024 | 11:32
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ դեկտեմբերի 22-ի դրությամբ
Բոլորը

Երեք տասնյակ փոքր և միջին ռուսական ավիաընկերություններ, որոնք ապահովում են երկրի ներսում ուղևորափոխադրումների ավելի քան մեկ քառորդը (26%), կարող են սնանկանալ 2025 թվականին, «Իզվեստիա»-ին հայտնել են շուկայի մասնակիցները։

Ֆինանսական վիճակի կտրուկ վատթարացումը և օպերատորի վկայականների չեղարկումն ավիափոխադրողներին սպառնում է օտարերկրյա օդանավերի վարձակալության դիմաց կուտակված պարտքերի պատճառով: 2022 թվականին պատժամիջոցների ներդրումից հետո նրանցից շատերը դադարեցրել են լիզինգային վճարումները։

2025 թվականին կառավարությունը թույլատրել է դուրս գրել նրանց պարտքերը, սակայն այդ գումարները ենթակա են եկամտահարկի գանձման՝ 25 տոկոսի չափով։ Այս ֆինանսական ծանրաբեռնվածությունը կարող է ստիպել ընկերություններին փակվել:

NordStar Airlines-ի գործադիր տնօրեն Լեոնիդ Մոխովն ավելի վաղ ուշադրություն էր հրավիրել այս խնդրի վրա․ օդային տրանսպորտի օպերատորների ասոցիացիային ուղղված նամակում նա նշել է, որ չնայած ռուսական ռեգիստրում օդանավերի ներառմանը՝ օտարերկրյա սեփականատերերի հետ վարձակալության պայմանագրերը դեռևս ուժի մեջ են:

Միևնույն ժամանակ, ըստ Մոխովի, միայն խոշոր ավիաընկերությունները՝ Aeroflot-ը, Ural Airlines-ը և S7 Airlines-ն են կարողացել վարձակալած ինքնաթիռները գնել Ազգային բարեկեցության հիմնադրամի (NWF) հաշվին: 2024 թվականի առաջին եռամսյակում օտարերկրյա վարձակալության պայմաններում գնված ինքնաթիռների թիվը հասել է 165-ի՝ 400-ից, հաշվարկել է ՌԲԿ-ն։

Թարգմանությունը՝ Տաթև Ֆռանգյանի