550 մլն ավելի գումար կարմիր գծերի վճարումներից.ինչ ազդեցություն է ունեցել կայանատեղիների թանկացումը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

15.05.2025 | 11:41
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ մայիսի 15-ի դրությամբ
15.05.2025 | 11:27
Տիգրան Տեր-Մարգարյանն իր աշխատասենյակում է, այս պահին հրաժարական չի ներկայացրել․ խոսնակ
15.05.2025 | 11:24
Դիլիջան քաղաքում գործարկվելու է էլեկտրական շչակ
15.05.2025 | 11:11
Գլխավոր դատախազը բավարարել է Ղազախստանի միջնորդությունը. սպանության փորձ կատարելու մեջ մեղադրվող անձը հանձնվել է իրավասու մարմիններին
15.05.2025 | 11:00
Կառավարության նիստը՝ ՈՒՂԻՂ
15.05.2025 | 11:00
Ազգային ժողովի արտահերթ նիստը՝ ՈՒՂԻՂ
15.05.2025 | 10:58
Նման զարգացման դեպքում կտրվի պաշտոնական մեկնաբանություն․ Հայկ Կոստանյանը՝ Նոր Նորքի ղեկավարի հնարավոր հրաժարականի մասին
15.05.2025 | 10:53
Իրական փոփոխություն է լինում, երբ դառնում եք ռազմավարական գործընկեր. Պապիկյանը` ԵՊՀ շրջանավարտներին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
15.05.2025 | 10:42
Նավթի գները նվազել են
15.05.2025 | 10:29
ՌԴ պատվիրակությունը ժամանել է Ստամբուլ՝ Ուկրաինայի հետ բանակցությունների
15.05.2025 | 10:18
Էլեկտրաէներգիայի անջատումներ՝ հանրապետության մի շարք հասցեներում
15.05.2025 | 10:06
Սուրեն Պապիկյանն ու Վահագն Խաչատուրյանը մասնակցում են ԵՊՀ շրջանավարտների ֆորումին. ՈՒՂԻՂ
15.05.2025 | 09:53
NYMEX. Թանկարժեք մետաղների գները նվազել են
15.05.2025 | 09:43
Պուտինն ու Թրամփը չեն մեկնում Ստամբուլ․ հայտնի է Կիևի հետ բանակցություններում ռուսական պատվիրակության կազմը
15.05.2025 | 09:36
Արմեն Գրիգորյանն աշխատանքային այցով կմեկնի Իրան
Բոլորը

Այս տարեսկզբից վարորդները «Ա» գոտում  կայանելու մեկ տարվա համար 160,000 դրամ են վճարում՝ նախկին 12,000 դրամի փոխարեն։ Տրանսպորտային միջոցի կայանումն անվճար է միայն կիրակի օրերին, մինչև 15 րոպե կայանելու դեպքում, ինչպես նաև ժամը 22:00-ից մինչև 09:00-ն։ Այս տարվա փետրվարի 13-ի ավագանու նիստում Ավինյանը պնդում էր, որ կարմիր գծերի վճարների թանկացումն այնքան էլ չի մեծացրել բյուջեի մուտքերը։

Այսպիսով, այս տարվա հունվարի 1-ից մինչև մայիսի 31-ը Երևանի «Ա» և «Բ» գոտիներում կայանելու համար Երևան համայնքի եկամտային հաշվեհամարներին փոխանցվել է 1 մլրդ 184 մլն դրամ։ Սրանից 899 մլն դրամը վճարվել է «Ա» գոտու և միայն 285 մլն դրամը՝ «Բ» գոտու համար։ 2023 թվականի նույն ժամանակահատվածում վճարովի ավտոկայանատեղում ավտոտրանսպորտային միջոցը կայանելու համար վճարվել է 632 մլն դրամ։ 2023 թվականի ընթացքում ավտոկայանատեղի կայանումը, ըստ գոտիավորման սահմանված չլինելու հետևանքով, առանձին հաշվառում չի իրականացվել:

Ստացվում է՝ այս տարվա առաջին 5 ամիսներին կայանատեղիների վճարումներից համայնքային բյուջե է մուտքագրվել շուրջ 550 մլն դրամով ավելի գումար, քան անցյալ տարվա նույն ժամանակահատվածում։ Քաղաքապետարանից վստահեցնում են՝ փոփոխության արդյունքում Երևան քաղաքի կենտրոնում մշտական կայանվող մեքենաների քանակը կտրուկ նվազել է:

«Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության և վերահսկողության» ՀԿ անդամ Արտակ Գաբոյանը, ծանոթանալով քաղաքապետարանի պատասխանին, կենտրոնում կայանվող մեքենաների քանակի կտրուկ նվազման մասին պնդումը ծիծաղելի է գնահատում։ Ըստ նրա՝ միայն կայանման թանկացումը շատ քիչ է կենտրոնի բեռնաթափումն ապահովելու համար։

Գաբոյանի դիտարկմամբ՝ քաղաքապետարանը ևս մեկ անգամ հաստատում է, որ թեև պակասել է կայանման տարեկան բաժանորդագրության վճարողների քանակը, այնուամենայնիվ, ավելացել է քաղաքապետարան մուտքերի ծավալը։

Քաղաքապետարանից Factor TV-ի հարցմանն ի պատասխան նաև փոխանցել են, որ այս տարվա հունվարի 1-ից մինչև մայիսի 31-ը կարմիր գծերում կայանման համար վճարում է արվել 8,264 տրանսպորտային միջոցի համար, իսկ 2023-ի նույն ժամանակահատվածում՝ 41,136 տրանսպորտային միջոցի, այսինքն՝ այս տարի անցյալ տարվա համեմատ մոտ 5 անգամ նվազում է գրանցվել։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Անի Թամրազյան