Ռուսաստանի խոշորագույն մասնավոր ավիաընկերությունը կկրճատի թռիչքների թիվը՝ ներմուծվող շարժիչների հետ կապված խնդիրների պատճառով

Լուրեր

02.11.2024 | 16:34
Երևանի 2 վարչական շրջանում փոշու պարունակությունը գերազանցել է սահմանային թույլատրելի կոնցենտրացիան
02.11.2024 | 15:55
Չինաստանում մեկնարկել է Խաչատրյանի անվան պատանեկան միջազգային մրցույթի եզրափակիչ փուլը
02.11.2024 | 15:41
ՃՏՊ Սիսիան-Աղիտու ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ
02.11.2024 | 15:28
ԱԺ հանձնաժողովի անդամները մասնակցել են ԵՄ խորհրդարանների ԵՄ հարցերով հանձնաժողովների համաժողովին
02.11.2024 | 15:05
«Գոյ» թատրոնը կվերսկսի իր բնականոն աշխատանքը
02.11.2024 | 14:49
ՀՀ ԱԳՆ-ն ցավակցություն է հայտնել Սերբիայի երկաթուղային կայարանում տեղի ունեցած ողբերգական փլուզման կապակցությամբ
02.11.2024 | 14:34
Իրանի գերագույն առաջնորդը սպառնացել է ԱՄՆ-ին և Իսրայելին կործանարար պատասխանով
02.11.2024 | 14:03
ՀՀ ոստիկանությունը քաղաքական պատվեր է կատարում․ Հ․ Ավետիսյանը դիմեց Ոստիկանությանը և ԱՄՆ դեսպանին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ
02.11.2024 | 13:46
Ղազախստանին առաջարկել են դառնալ BRICS-ի գործընկեր
02.11.2024 | 13:33
Հրդեհ Աքորի գյուղում, այրվել է տան տանիք
02.11.2024 | 13:09
Նոյեմբերի 1-ին «Երևանի ավտոբուս» ՓԲԸ-ի կողմից հավաքագրվել է 31 678 200 ՀՀ դրամ
02.11.2024 | 12:51
Հովհաննես Ավետիսյանի ասուլիսը
02.11.2024 | 12:48
Հայաստանը Չեխիայում ռազմական կցորդ ունի
02.11.2024 | 12:34
Ծանրորդ Ալեքսանդր Լազարյանը` Եվրոպայի Մ20 տարեկանների չեմպիոն
02.11.2024 | 12:00
NYMEX․ Ոսկու գինը նվազել է
Բոլորը

S7 Airlines-ը աշնանը և ձմռանը 10-15%-ով կնվազեցնի թռիչքների թիվը նախորդ տարվա համեմատ՝ «Airbus A320/A321neo ինքնաթիռների պլանավորված սպասարկման հետ կապված դժվարությունների պատճառով: Այս մասին «Կոմերսանտ»-ին հայտնել են ավիաշուկայում սեփական աղբյուրները:

Խնդիրներ են առաջացել վերջին սերնդի ամերիկյան P&W շարժիչների վերանորոգման հետ կապված, պարզաբանել են կառավարության և Տրանսպորտի նախարարության աղբյուրները։ Նրանց խոսքով՝ նման շարժիչները չեն վերանորոգվում ո՛չ Ռուսաստանում, ո՛չ էլ Իրանում, որտեղ զբաղվում են «ավելի տարածված և հասկանալի սարքավորումների վերանորոգմամբ»։

P&W շարժիչները նոր են և չափազանց բարդ է դրանց սպասարկումը, ասել է ավիացիոն ոլորտի աղբյուրը: Նա նշել է, որ չի հավատում մոտ ապագայում Ռուսաստանում դրանց վերանորոգման հնարավորությանը։

Առանց պաշտոնական աջակցության՝ անհնար է վերանորոգել այդ շարժիչները, հաստատել է Արևելյան Եվրոպայում Willis Lease Financial Company-ի ներկայացուցիչ Դմիտրի Վոսկրեսենսկին։

«Սրանք «չիպային» շարժիչներ են, որոնց տեղաշարժը վերահսկվում է»,- բացատրել է նա՝ հավելելով, որ դրանք մեծապես հիմնված են ծրագրային ապահովման վրա և վերանորոգվում են աշխարհում ընդամենը երեք-չորս մասնաճյուղերում: