Ղազախստանը որոշել է շրջանցել ՌԴ-ին և նավթի տարանցումն իրականացնել Ադրբեջանով՝ դեպի Թուրքիա և Չինաստան

Լուրեր

25.11.2024 | 23:30
Էրդողանը ծրագրում է հաջորդ ժամկետով գրավել իշխանությունը․ TIME-ի անդրադարձը
25.11.2024 | 23:15
Միրզոյանը շնորհավորել է Վրաստանի ԱԳ նորանշանակ նախարարին
25.11.2024 | 23:08
Ադրբեջանի ՌՕՈՒ կործանիչներն ուսումնական թռիչքներ են իրականացրել
25.11.2024 | 22:48
Թուրքիայում երկրաշարժ է տեղի ունեցել
25.11.2024 | 22:33
Լոնդոնը ներկայացրել է ՌԴ «ստվերային նավատորմի» դեմ միջոցառումների ամենամեծ փաթեթը
25.11.2024 | 22:18
Ադրբեջանում ռազմական փորձագետի են կալանավորել` պետական գաղտնիք հրապարակելու մեղադրանքով
25.11.2024 | 22:01
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բեռնատարների համար
25.11.2024 | 21:45
Սարի հակառակ կողմը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
25.11.2024 | 21:30
Երևանում և 7 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
25.11.2024 | 21:16
Ադրբեջանն ու ՆԱՏՕ-ն համագործակցության հարցեր են քննարկել
25.11.2024 | 21:01
Գեղարքունիքի մարզի մի շարք հասցեներում 24 ժամ ջուր չի լինի
25.11.2024 | 20:45
Ադրբեջանի թակարդն է ՀՀ-ի դեմ՝ «Արևմտյան Ադրբեջանի» թեզը հավասարեցնել Արևմտյան Հայաստանի հետ․ Արսեն Խառատյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
25.11.2024 | 20:28
ՆԱՏՕ-ի ղեկավարությունն արևմտյան խոշոր ընկերություններին կոչ է արել պատրաստվել պատերազմի
25.11.2024 | 20:14
Թուրքիայում 2 ռուս օդաչուներ 5 տարվա ազատազրկման են դատապարտվել
25.11.2024 | 20:00
Լեհաստանի նախագահը Հայաստանում է
Բոլորը

Նովոռոսիյսկից ղազախական նավթի արտահանման մշտական դադարեցման ֆոնին երկրի իշխանությունները որոշել են զարգացնել մատակարարումներն այլընտրանքային երթուղով՝ Ադրբեջանով դեպի Չինաստան։

Այսօր Ղազախստանի նախագահ Կասիմ Ժոմարտ Տոկաևը խորհրդակցություն է անցկացրել տրանսպորտային տարանցման ներուժի զարգացման վերաբերյալ ու հայտարարել նավթի մատակարարումների դիվերսիֆիկացման անհրաժեշտության մասին։ EADaily-ի փոխանցմամբ՝ այս մասին տեղեկացվել է երկրի նախագահի պաշտոնական կայքում հրապարակված հաղորդագրությամբ։

«Առաջատար ուղղություն է հանդիսանում Տրանսկասպյան երթուղին։ Հանձնարարում եմ «ԿազՄունայԳազին» մշակել օպտիմալ տարբերակ դրա իրականացման համար, այդ թվում՝ Թենգիզյան նախագծի ներդրողների ներգրավման հնարավորությամբ։ Կառավարությունը «Սամրուկ-Կազին»-ի հետ միասին պետք է միջոցներ ձեռնարկի՝ Ատիրաու-Քենկիյակ և Քենկիյակ-Կումկոլ նավթամուղերի թողունակությունը մեծացնելու համար»,- ասել է Կասիմ Ժոմարտ Տոկաևը:

Մինչև վերջերս Կասպյան խողովակաշարային կոնսորցիումի նավթամուղը դեպի Նովոռոսիյսկ ղազախական նավթի մատակարարման հիմնական երթուղին էր, որտեղ հումքը բեռնվում է լցանավերի վրա: Դրա հզորությունը կազմում է տարեկան 67 մլն տոննա, իսկ անցյալ տարի մատակարարումների 87%-ը եղել է Ղազախստանում արդյունահանված հումքը։

EADaily-ն նշում է, որ այս տարի Կասպյան խողովակաշարային կոնսորցիումը մշտապես կանգնած է մարտահրավերների առաջ։ Սկզբում դրա աշխատանքը կանգնել է ծովային բեռնման համակարգերի խափանման պատճառով։ Այնուհետև հայտնաբերվել է Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի ժամանակներից մնացած զինամթերք, իսկ հուլիսի 5-ին ռուսական դատարանը 30 օրով դադարեցրել է կոնսորցումի գործունեությունը նավթի արտահոսքի չեզոքացման ծրագրի շրջանակում՝ մի շարք փաստաթղթային խախտումների պատճառով:

Դատելով Ղազախստանի նախագահի հայտարարությունից՝ իշխանությունները ցանկանում են ավելի շատ նավթ մատակարարել Չինաստան և ակտիվորեն օգտագործել տարանցումն Ադրբեջանի տարածքով՝ նավթը թուրքական Ջեյհան նավահանգիստ հասցնելու համար։

Տաթև Ֆռանգյան