Որոշ բեռների ժամկետն անցել է, հետ ենք ուղարկում ճանապարհից․ բեռնափոխադրողները՝ Լարսում վիճակի մասին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

01.11.2024 | 23:19
Հրդեհ Գյումրու տներից մեկում
01.11.2024 | 23:00
Թուրքիան 2021թ․ ի վեր մերժել է պայմանական վաղաժամկետ ազատ արձակել ավելի քան 8521 բանտարկյալների՝ թիրախավորելով քաղբանտարկյալներին
01.11.2024 | 22:44
Տաջիկստանում 1500 մարդ է ձերբակալվել` «կախարդների դեմ ուժեղացված ստուգման» ժամանակ
01.11.2024 | 22:29
Թուրքիայի իշխանությունները ծրագրում են «օտարերկրյա գործակալների» մասին օրենք ընդունել՝ քննադատության դեմ պայքարելու համար․ Bloomberg
01.11.2024 | 22:14
Ժնևի ՄԱԿ-ի գրասենյակում բացվել է Հայաստան-Ֆրանսիա բարեկամության սենյակ
01.11.2024 | 22:00
Զգուշացե՛ք, դռները չեն փակվում. քաոսային իրավիճակ` մետրոյի կայարաններում. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
01.11.2024 | 21:48
Գրիգորյան-Մուստաֆաև հանդիպումը ցույց տվեց՝ Ադրբեջանը կգնա սահմանազատման ուղիով․ Հրայր Մանուկյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
01.11.2024 | 21:32
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
01.11.2024 | 21:16
Ադրբեջանի Մեջլիսի նախագահն ու Բաքվում ՌԴ դեսպանը Եվրախորհրդարանի «հակաադրբեջանական գործողություններն» են քննարկել
01.11.2024 | 21:00
Բաքվում նավթավերամշակման գործարանի տարածքում գազի արտանետումից մշուշ է առաջացել` սուր հոտի տարածմամբ
01.11.2024 | 20:44
Կրեմլը՝ Ուկրաինայի տարածքով դեպի Եվրոպա ադրբեջանական գազի հնարավոր մատակարարումների մասին
01.11.2024 | 20:30
Ան«վեթինգ» դատավորները․ ԲԴԽ-ն չունի բարեվարքության ստուգում չանցած դատավորների ցուցակը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
01.11.2024 | 20:18
Հրդեհ Ամիրյան փողոցի շենքերից մեկում. դեպքի վայր է մեկնել 3 մարտական հաշվարկ
01.11.2024 | 20:00
Մեծ առճակատում՝ Հարիսի և Թրամփի միջև․ ո՞վ կլինի ԱՄՆ-ի նոր նախագահը․ զրույց Տիգրան Մուղնեցյանի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
01.11.2024 | 19:47
Թեհրանը կպատասխանի Իսրայելին մահացու հարվածով՝ օգտագործելով իր թաքնված հնարավորությունները․ իրանցի գեներալ
Բոլորը

«Բեռնափոխադրող ընկերությունները ֆինանսական կորուստներ են կրում»,- այսօր հրավիրված ասուլիսի ժամանակ ասաց բեռնափոխադրող ընկերության տնօրեն Վարուժան Քոլյանը՝ անդրադառնալով Վերին Լարսում բեռնատարների մի քանի կիլոմետրանոց հերթի պատճառով առաջացած խնդիրներին:

«Միրգ-բանջարեղենով բեռնված մեքենաներ են, որոնց սառնարաններն անդադար աշխատում են, օրական վաթսուն լիտր դիզել են սպառում, ու կորուստները չեն փոխհատուցվում: Ամբողջ ծախսը բեռնափոխադրող ընկերության վրա է․ վարորդի գործուղման ծախսեր և այլն։ Ապրանքներ կան, պահպանման ժամկետը լրացել է, ընկերությունները ստիպված մեքենաները հետ են վերադարձնում, փորձում այստեղի շուկայում վաճառել, որպեսզի մասամբ տուժեն»,- նշեց Քոլյանը:

Մեկ այլ բեռնափոխադրող ընկերության ներկայացուցիչ Մարսել Այվազյանը հավելեց, որ բեռնատարների վարորդներին թույլ չեն տալիս հերթից դուրս գալ, որպեսզի մեքենան լիցքավորեն, իսկ եթե դուրս գան, ապա պետք է հերթում նոր տեղ զբաղեցնեն․ «Կամ էլ ասում են՝ հատուկ ծառայություն ունենք, վճարեք, մեքենան մոտենան լիցքավորի ձեր մեքենան։ Վարորդների սնունդը վերջանում է, չեն էլ կարող մեքենան լքեն։ Գոնե մեր դեսպանատունը մի բան անի, թեկուզ մենք վճարենք, մեր վարորդների սնունդ հասցնեն»։

Մանրամասները՝ տեսանյութում: