Արմավիրի մարզպետը հանրակրթական դպրոցների տնօրենների հետ քննարկել է ոլորտի հարցերը

Լուրեր

19.11.2024 | 18:32
Երևանաբնակ 100-ամյա տարեցները 1-ական մլն դրամ կստանան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 18:23
Պարոն Իսկանդարյան, «калькулятор»-ը հանեք, հաշվենք․ Ավինյանը տրանսպորտի վճարների մուտքերն է հաշվում․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 18:15
Վահե Ղազարյանը և այլք իշխանությանը պետք էին կեղտոտ գործերի համար․ հիմա պետք չեն՝ հեռացնում է․ Տիգրան Աբրահամյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 18:08
ՌԴ ՊՆ-ն հաստատել է՝ Ուկրաինան առաջին անգամ ATACMS հրթիռներով հարվածել է Ռուսաստանին
19.11.2024 | 18:00
Գերմանիայի ԱԳ նախարարը Երևան է գալիս, Կիևն արևմտյան հրթիռներով առաջին հարվածներն է հասցրել ՌԴ-ին․ ԼՈՒՐԵՐ
19.11.2024 | 17:51
Հաջորդ ընտրություններին մարդիկ պետք է հիշեն, թե այս թանկացումը իրենց ով է նվիրել․ Հայկ Գրիգորյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 17:45
«Հըզբոլլահ»-ի մոտ հայտնաբերված զենքի կեսից ավելին ռուսական է․ WSJ
19.11.2024 | 17:36
Սուրեն Պապիկյանն ընդունել է Ռազմական սպորտի միջազգային խորհրդի նախագահին և ևս երկու պաշտոնյայի
19.11.2024 | 17:33
Քննարկվել են ՀՀ-ԵՄ համագործակցության օրակարգային հարցեր․ Սրբուհի Գալյանն ընդունել է ԵՄ դեսպանին
19.11.2024 | 17:20
Աբխազիայի խորհրդարանն ընդունել է նախագահ Ասլան Բժանիայի հրաժարականը
19.11.2024 | 17:17
Ինտերնետ շահումով խաղերի և վիճակախաղերի գովազդներ ստացած քաղաքացիները դիմեն հանձնաժողով․ ՄՊՀ հորդորը քաղաքացիներին
19.11.2024 | 17:12
Քաղաքացիության պարտադիր պայման սահմանելը հակասում է փախստականների իրավունքների մասին կոնվենցիայի․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 17:11
Առանձնապես խոշոր չափերով թմրամիջոցների ապօրինի իրացման և շուրջ 7 մլն դրամի չափով փողերի լվացման գործն ուղարկվել է դատարան
19.11.2024 | 17:07
ԿԸՀ-ն սկսել է քաղաքացիական նախաձեռնության լրացված ձևաթղթերի ստուգումը
19.11.2024 | 17:04
AUKUS-ի երկրները համաձայնագիր են ստորագրել գերձայնային զենքի համատեղ փորձարկման մասին
Բոլորը

ՀՀ Արմավիրի մարզպետ Էդվարդ Հովհաննիսյանն այսօր հանդիպում է ունեցել մարզի հանրակրթական դպրոցների տնօրենների հետ, քննարկել կրթության ոլորտում առկա հարցերն ու առանձնացրել առաջնահերթությունները, տեղեկացնում են մարզպետարանից։

Ողջունելով հանդիպման մասնակիցներին՝ մարզպետը ներկայացրել է ոլորտում համատեղ անելիքները՝ դրանց հիմքում դնելով մատաղ սերնդի կրթության հանդեպ մեծ պատասխանատվությունը՝ այն պայմանավորելով մեր երկրի զարգացմամբ և հետագա նվաճումներով:
Էդվարդ Հովհաննիսյանն անդրադարձել է նաև կրթօջախներում կարգապահական հարցերին՝ նկատելով, որ պետք է համառ գտնվել այս ուղղությամբ աշակերտների, ծնողների, ուսուցիչների կողմից դրսևորվող դիմադրությունների նկատմամբ՝ օգտագործելով տնօրենին վերապահված լիազորությունները և տեղի չտալով տարաբնույթ հանգամանքներին:

Անդրադառնալով ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման գործընթացին՝ մարզպետ Էդվարդ Հովհաննիսյանը մտահոգիչ է համարել մարզում մասնակցության ցածր ցուցանիշը՝ նշելով, որ պետությունն այս կերպ խրախուսման մեթոդներ է կիրառել, ուսուցիչներին ինքնակրթվելու, իրենց աշխատանքն առավել գրավիչ դարձնելու և բարձր վարձատրվելու հնարավորություն է ընձեռել, որին պետք է ամենայն լրջությամբ վերաբերվել և 2022 թվականին միջին վիճակագրականից բարձր ցուցանիշ ապահովել:

Հանդիպման ընթացքում մարզպետը դիքորոշում է հայտնել նաև տնօրենների մրցույթների և ընտրության գործընթացի վերաբերյալ՝ այդ համատեքստում ընդգծելով, որ տնօրենի հիմնական դերակատարումը պետք է լինի կրթության որակի ապահովումը՝ մյուս կարգավորումները համարելով հիմնական նպատակին հասնելու միջոց: Նա միաժամանակ ներկայացրել է դպրոցի տնօրենի ընտրության ընթացակարգի կատարելագործման վերաբերյալ իր պատկերացումը՝ մասնավորապես նշելով, որ տնօրենի թեկնածու հանդիսացող անձի կողմից նախ պետք է ներկայացվի գործողությունների պլան և դրա իրականացման արդյունքային ցուցանիշներ, որոնք կարճաժամկետ և երկարաժամկետ կտրվածքով կարտահայտեն կրթության որակին ուղղված հստակ միջոցառումներ և նկարագրական տվյալներ:

Էդվարդ Հովհաննիսյանը ոլորտի գործընկերներին տեղեկացրել է նաև, որ 2022 թվականի հունվար ամսից տարբեր ուղղություններով նախատեսվում է հսկողական աշխատանքներ իրականացնել դպրոցներում, որի ընթացքում արձանագրված ցանկացած թերացում, խնդրահարույց իրավիճակ համապատասխան հետևանք կունենա:

Մարզպետ Էդվարդ Հովհաննիսյանն անդրադարձել է նաև ոլորտում առկա այլ խնդիրներին, ներկայացրել դրանց լուծման հնարավոր ուղիները՝ առաջարկելով միշտ շեշտը դնել անելիքների վրա և ընթացիկ խնդիրների առկայությամբ չպայմանավորել դրանց անտեսումը: