ԵՐԵՎԱՆԻ ԺԱՄԱՆԱԿՈՎ․ Քովիդը ցույց տվեց, որ այս կրթություն կոչվածն իր բովանդակությամբ անհատին չի ծառայում. Աշոտ Բլեյան

Լուրեր

16.12.2025 | 23:30
Հաագայում 35 երկիր ստորագրել է Ուկրաինային փոխհատուցման համար միջազգային հանձնաժողովի ստեղծման կոնվենցիան
16.12.2025 | 23:25
Առանց Մբապեի ու Հոլանդի. ՖԻՖԱ-ն հրապարակել է տարվա խորհրդանշական հավաքականը
16.12.2025 | 23:16
BBC-ից Թրամփի փոխհատուցման պահանջը կարող է կազմել շուրջ 10 մլրդ դոլար
16.12.2025 | 23:08
Վթար Իջևան-Երևան ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ
16.12.2025 | 23:05
Սև ծովում հարձակումները սպառնում են նավարկության անվտանգությանը. Էրդողան
16.12.2025 | 22:53
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
16.12.2025 | 22:40
ԿԳՄՍ փոխնախարարը հանդիպել է ծանրամարտի տղամարդկանց հավաքականին
16.12.2025 | 22:27
Ըստ ՌԴ ԱԳՆ-ի՝ Արևմուտքն ակտիվացրել է «ապակառուցողական ջանքերը Հարավային Կովկասում»
16.12.2025 | 22:21
Ինչ է գրված ՀՀ-Լյուքսեմբուրգ ռազմավարական հռչակագրում. ԱԳՆ-ն մանրամասներ է հրապարակել
16.12.2025 | 22:17
ՖԻՖԱ․ Տարվա լավագույն ֆուտբոլիստը, մարզիչը և գոլը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 22:14
Ռուբեն Վարդանյանի գործով ​​դատավարությունը մոտենում է ավարտին․ կողմերը պատրաստվում են եզրափակիչ ելույթներին
16.12.2025 | 22:01
Հայաստան–Լյուքսեմբուրգ հարաբերությունները բարձրացվել են ռազմավարական գործընկերության մակարդակի. տեղի է ունեցել Միրզոյան-Բետել հանդիպում
16.12.2025 | 21:58
Ադրբեջանն ու Թուրքիան միմյանց ռազմական օգնություն կցուցաբերեն ագրեսիայի դեպքում
16.12.2025 | 21:45
Նոր պահանջներ Երևանին` TRIPP-ի վերաբերյալ. ինչու Մոսկվան և Թեհրանը խոսեցին միաժամանակ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 21:33
Մաշտոցը կլինի թղթի վրա, իսկ հեռախոսները՝ միայն դասի համար. Ժաննա Անդրեասյանի արձագանքը՝ քննադատություններին
Բոլորը

«Քովիդը բացահայտում է մեր կրթական արատները, ռենտգեն է անում, ասում է տեսեք` ինչքան թերություններ ունեք, տեսեք, որ արդիական չեք, ստեղծական, մոբիլ չեք, անընդհատ «մահանաների» վրա հիմնված կրթություն ունենք, հիմա էլ քովիդն ենք դարձրել «մահանա»` փոխանակ արագ շտկվեք, զինվենք, վերցնենք նոր գործիքներ, հիգիենան դարձնենք կրթության առանցք»,- Factor.am-ի հետ զրույցում նման տեսակետ հայտնում Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի հիմնադիր-տնօրեն Աշոտ Բլեյանը:

Նրա խոսքով`ավելի հեշտ է արագ ուղղել սխալներն ու կրթությունը դարձնել ազդեցիկ գործիք, քան ուսումնասիրությունների մասին խոսել. «Քովիդը ցույց տվեց, որ այս կրթություն կոչվածն իր բովանդակությամբ անհատին չի ծառայում և դրա կազմակերպումն արդիական ու ժամանակակից չէ»:

Աշոտ Բլեյանը հարցնում է` ինչու պետությունը չկարողացավ հեռավար կրթության կազմակերպման շրջանակում յուրաքանչյուր ուսուցչի ապահովել նոթբուքով, ինտերնետով, որպեսզի հեռավար կրթույունը ծառայեր իր նպատակին, դառնար գործոն, կամ ինչու ուսուցիչն ինքը նպատակադրված չէ ցանկացած գնով շարունակելու դասերը:

Կրթահամալիրի տնօրենը, խոսելով ԿԳՄՍ նախարարության հետ համագործակցության մասին, նշում է, որ վերջինիս հետ տասնյակ նախագծեր են իրականացնում. «Ընդհանրապես այս «թսթս», դանդաղ, ալարկոտ տեմպը, ժամանակավրեպ լինելը մեր հասարակության հիվանդությունն է. դա, ցավոք, պետական ապարատին էլ է բնորոշ, ցավոք սրտի, այլ կերպ լինել չի կարող»:

Մանրամասները` տեսանյութում:

Աննա Բաբաջանյան