ՀՀ ԿԳՆ-ն փորձարկում է դուալ կրթության համակարգը Հայաստանում

Լուրեր

25.12.2024 | 08:57
Փաշինյանը վարակվել է քովիդով, չի մասնակցի ԱՊՀ երկրների ղեկավարների գագաթնաժողովին
24.12.2024 | 23:32
Մալխասի արվեստը երևանցիներն են. Տիգրան Ավինյան
24.12.2024 | 23:26
Միրզոյանը շնորհավորել է Թորգերդուր Կատրինին՝ Իսլանդիայի արտգործնախարարի պաշտոնում նշանակվելու առթիվ
24.12.2024 | 23:06
Պաղեստինցիների շրջանում զոհերի թիվն աճել է 2023 թվականի հոկտեմբերից
24.12.2024 | 22:51
Հզոր մագնիսական փոթորիկը կծածկի երկիրը դեկտեմբերի 25-ին
24.12.2024 | 22:37
Երևանում և 5 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
24.12.2024 | 22:25
Թուրքիան մտադիր է Սիրիայի հետ ծովային համաձայնագրի շուրջ բանակցություններ սկսել
24.12.2024 | 22:13
Հայտնի են հունահռոմեական ոճի ըմբշամարտի Հայաստանի առաջնության հաղթողները
24.12.2024 | 21:58
Նախորդ տարիներին կամավոր ատեստավորումը չհաղթահարած ուսուցիչները կարող են շարունակել իրենց աշխատանքը դպրոցներում. ԿԳՄՍ նախարար
24.12.2024 | 21:43
Ուկրաինան իր առաջին 1 միլիարդ դոլարն է ստացել ռուսական սառեցված ակտիվներից
24.12.2024 | 21:30
Հոգնե՛լ ենք լեզվակռիվներից. պե՛տք չի վարչապետն ու 3 նախագահները բանավիճեն՝ դու գողացել ես, դու դավաճան ես․ Աղասի Թադևոսյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
24.12.2024 | 21:15
Փաշինյանը մերժվեց նախկիններից․ ինչու չկայացավ բանավեճ Տեր-Պետրոսյանի, Քոչարյանի ու Սարգսյանի միջև. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
24.12.2024 | 21:00
«Ծեծից ուշաթափվում էի, սպառնում էր սպանել»․ ՄԻԵԴ-ն ընտանեկան բռնության դեպքով առաջին վճիռն է կայացրել ընդդեմ ՀՀ-ի. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
24.12.2024 | 20:53
Ալիևը հայտարարել է, որ Ադրբեջանում «արյունալի բախումներ, պատերազմներ, այլ երկրների միջամտություն չկա և չի լինի»
24.12.2024 | 20:44
Քննարկվել է «Հայերենը ոչ հայախոսների համար․ հայերենի ուսուցում, ստուգում և գնահատում» ծրագիրը
Բոլորը

«ՄԿՈՒ ոլորտում դուալ համակարգի տարրերի ներդրումը» թեմայով թվով երրորդ աշխատաժողովի ընթացքում ամփոփվել է դուալ ուսուցման մշակված ծրագրերի փաթեթը:

Աշխատաժողովին մասնակցում էին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության, «Գերմանական միջազգային համագործակցություն» ընկերության, ՄԿՈՒ հաստատությունների և մասնավոր հատվածի ներկայացուցիչներ, ինչպես նաև անկախ փորձագետներ: Աշխատաժողովն իրականացվել է Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետության տնտեսական համագործակցության և զարգացման նախարարության ֆինանսավորմամբ «Գերմանական միջազգային համագործակցություն»  ընկերության «Մասնավոր հատվածի զարգացում և մասնագիական կրթություն և ուսուցում Հարավային Կովկասում» (2017-2020թթ.) ծրագրի շրջանակում:

ՀՀ ԿԳՆ նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանը, ողջունելով աշխատաժողովի մասնակիցներին, նշել է, որ վերոնշյալ ծրագրի նպատակներից մեկն է՝ ՄԿՈՒ համակարգում դուալ կրթության ներդրմամբ խթանել մասնագիտական կրթություն և ուսուցում-աշխատաշուկա կապի ամրապնդումը: «Դուալ կրթության համակարգում ուսումնական գործընթացին զուգահեռ իրականացվում է աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցում գործատուի մոտ՝ կոնկրետ մասնագիտության գծով, որի ընթացքում ուսանողը պրակտիկ գիտելիքներ և հմտություններ է ստանում:

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը՝ GIZ-ի աջակցությամբ, հաստատուն քայլերով շարունակում է դուալ կրթության համակարգի փորձարկումը Հայաստանում, որն արդեն մեկնարկել է գինեգործության, զբոսաշրջության, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների և ճշգրիտ ճարտարագիտություն ոլորտներում:

Այնուհետև այն կընդգրկի նաև ՀՀ կառավարության կողմից գերակա հռչակված այլ ռազմավարական նշանակություն ունեցող ոլորտներ, մասնավորապես, մեխատրոնիկա, ռոբոտաշինություն, գյուղատնտեսություն և այլն»,-նշել է նա՝ հավելելով, որ փորձնական ծրագրում ընդգրկված ուսումնական հաստատությունները՝ Երևանի հումանիտար, Տավուշի, Վայոց Ձորի և Շիրակի տարածաշրջանային քոլեջներից յուրաքանչյուրն ունի իր հստակ գործընկերը գործատուների դաշտում: Շիրակում այն Գյումրու տեխնոպարկն է, Եղեգնաձորում՝ գինեգործական ընկերություններ, Երևանում՝ մի քանի հայտնի հյուրանոցներ, իսկ Տավուշում՝ տուրիզմի ոլորտի հայտնի ընկերություններ:

Մասնավոր հատվածի զարգացում և մասնագիտական կրթություն և ուսուցում Հարավային Կովկասում» ծրագրի փորձագետ Յուլիա Ստակյանի խոսքով` տնտեսական զարգացման հիմնական նախապայմաններից է՝ որակյալ և հմուտ աշխատուժի առկայությունը: «Ծրագիրն աջակցում է մասնագիտական կրթության և ուսուցման առաջարկների մշակմանը և արդիականացմանը, որոնք ունեն շուկայական ուղղվածություն և պահանջարկված են մասնավոր հատվածի կողմից՝ հզորացնելով մասնավոր հատվածի և կրթական հաստատությունների միջև համագործակցությունը»,-նշել է Յուլիա Ստակյանը՝ ընդգծելով, որ դուալ համակարգի իրականացումը որակապես նոր մակարդակի կբարձրացնի մասնագետների կրթությունը, վերապատրաստումը և մրցունակությունն աշխատաշուկայում: Նրա խոսքով՝ այն նաև կնպաստի սոցիալական գործընկերության զարգացմանը կրթության ոլորտում:

Երկօրյա աշխատաժողովի ընթացքում ներկայացվել են «Գերմանական միջազգային համագործակցություն» ընկերության մշակած դուալ կրթական համակարգի ներդրման իրազեկման և հաղորդակցության ծրագիրը և ներդրվող ծրագրերի տեխնիկական փորձաքննության և ոլորտային եզրակացության արդյունքները, որոնց հաջորդել են խմբային աշխատանքներ:

Աշխատաժողովի երկրորդ օրն իրականացվել են Գործնական ուսուցման օրագրի ձևաչափի մշակման և գնահատման համակարգի տարրերի ներկայացման աշխատանքներ։