Եթե 18-մետրանոց ավտոբուսների շահագործումն ինչ-որ երթուղում խնդիր առաջացնի, ապա այն կփոխարինվի 12-մետրանոցներով. ի՞նչ փոփոխություններ են սպասվում

Լուրեր

18.12.2025 | 20:18
Նոր կաթողիկոսական ընտրություններ պետք է կազմակերպենք. կարգալույծ հռչակված Տեր Արամ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
18.12.2025 | 20:11
Չե՞ք կարծում, որ Ձեր լռությունը կարող է այլ կերպ ընկալվել. կաթողիկոսը հարցերի չպատասխանեց. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
18.12.2025 | 20:03
Միրզոյանը և Մանտաս Ադոմենասը քննարկել են ժողովրդավարական ինստիտուտների զարգացման հարցեր
18.12.2025 | 20:03
«Կյանքի և մահվան խնդիր է»․ Տեր Վրթանեսին պետք է շտապ վիրահատեն
18.12.2025 | 19:58
Շշով հարված` Մայր տաճարի մուտքի մոտ. ժամերգությունից հետո քաշքշուկ սկսվեց. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
18.12.2025 | 19:51
Օպերատիվ տեղեկություններ ունենք. ոստիկանապետը` մեծաթիվ ոստիկանների ներկայության մասին. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
18.12.2025 | 19:39
Կայացել է ՀՀ-ԱՄՆ աշխատանքային խմբի անդրանիկ հանդիպումը
18.12.2025 | 19:39
ԱՄՆ-ը հաստատել է Թայվանին ռեկորդային՝ 11,1 միլիարդ դոլարի զենքի մատակարարման գործարքը
18.12.2025 | 19:26
Պապիկյանը ՆԱՏՕ-ի գլխավոր քարտուղարի տեղակալի հետ քննարկել է գործընկերության ընթացքը և զարգացման հեռանկարները
18.12.2025 | 19:15
Նավթային շրջանն ավարտվում է. Ադրբեջանը 2027-2035 թվականներին կբախվի խորը ճգնաժամի. հետազոտություն
18.12.2025 | 19:06
Արմեն Գրիգորյանը և ՄԹ արտաքին հետախուզության ծառայության տնօրենը հանդիպում են ունեցել
18.12.2025 | 18:56
Միրզոյանը Շեկերինսկայի հետ քննարկել է ՀՀ–ՆԱՏՕ համագործակցության խորացումն ու նոր գործընկերային օրակարգը
18.12.2025 | 18:51
ԵՄ-ն պատժամիջոցների ցանկում ներառել է Ռուսաստանի «ստվերային նավատորմի» ևս 41 լցանավ
18.12.2025 | 18:46
10 եպիսկոպոսներին ուղեկցող անձինք ինչո՞ւ ոստիկանական հագուստով չէին․ ոստիկանապետի պարզաբանումը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
18.12.2025 | 18:26
ԱՄՆ-ն առաջարկել է Զապորոժիեի ԱԷԿ-ն օգտագործել երեք երկրների համար. Կիևը դա անարդար է համարում. Զելենսկի
Բոլորը

Միջազգային փորձից ելնելով՝ առաջարկվել է 18-մետրանոց ավտոբուսները շահագործել 11 երթուղում: Այս մասին այսօր լրագրողների հետ հանդիպմանը, պատասխանելով Factor.am-ի հարցին՝ ասաց Երևանի քաղաքի հասարակական տրանսպորտի բարեփոխումների աշխատանքային խմբի ղեկավար, քաղաքապետի տեղակալ Վահե Նիկոյանը՝ ընդգծելով, որ մեծ տեղատարողությամբ ավտոբուսների շահագործումը ենթադրում է ծախսերի նվազեցում:

«Եթե հնարավոր է մեծ տեղատարողությամբ ավտոբուսների շահագործումը, ապա ինչո՞ւ չշահագործել, եթե դա ուղղակի ենթադրում է ծախսերի նվազեցում: Մենք այս փուլում պետք է իրականացնենք փորձարկում և հետազոտություն՝ որքանո՞վ է իրատեսական այն երթուղիներում և փողոցներում, որտեղ առաջարկվել են 18-մետրանոց ավտոբուսներ, շահագործել: Եթե հնարավոր է, ապա ես վստահ եմ, որ դրա արդյունավետությունն առաջին հերթին կանդրադառնա հետագա սակագնի վրա»,- նշեց փոխքաղաքապետը:

Ըստ նրա՝ 18-մետրանոց ավտոբուսների հիմնական մասը շրջանցելու է Երևանի կենտրոնը, ցանցի առավելություններից մեկն էլ այն է, որ կենտրոնի շատ փողոցներ բեռնաթափվելու են:

«Հիմնականում բոլոր գլխավոր փողոցներում տեղատարողության մեծացման հաշվին նախատեսվում է մեկ երթուղի կամ մեկ տրանսպորտային միջոց, և եթե ցանկացած տարբերակով մենք համեմատենք առկա իրավիճակի հետ, երբ կանգառում կանգնում են միանգամից 4-5 տրանսպորտային միջոց, մենք այդ խնդիրները չենք ունենա»,- շարունակեց Վահե Նիկոյանը՝ ընդգծելով, որ եթե, այնուամենայնիվ, 18-մետրանոց ավտոբուսների շահագործումն ինչ-որ երթուղում խնդիր առաջացնի, ապա այն կփոխաինեն 12-մետրանոց ավտոբուսներով:

Տրանսպորտի բարեփոխումների աշխատանքային խմբի ղեկավարը վստահեցրեց՝ նոր ցանցով ուղևորափոխադրումները կիրականացվեն ավելի արագ, քան գործող ցանցով: Մարդիկ կկարողանան լիարժեք պլանավորել իրենց ուղևորությունը:

«Նոր ցանցով հասարակական տրանսպորտի սպասարկման մեկնարկը նախատեսվում է իրականացնել ժամը 06:45-ին և ավարտել 24:00-ին: Ապահովվելու է 1 ժամ 15 րոպե ավելի սպասարկում, քան գործող ցանցով է իրականացվում: Առավոտյան 8-ից մինչև երեկոյան 7-ը ինտենսիվ սպասարկում է իրականացվելու՝ 5 րոպե հաճախականությամբ»,- մանրամասնեց Նիկոյանը: Ինչ վերաբերում է ուղեվարձի բարձրացմանը, ապա այսօր փոխքաղաքապետն այդպես էլ չհստակեցրեց՝ որքանով կբարձրանա ուղեվարձը: Միայն պնդեց՝ ամեն ինչ անելու են, որ ուղեվարձը լինի մատչելի:

Շողիկ Գալստյան