«Հայավտոճան»-ը վերազինվում է ճանապարհների որակի վերահսկողության սարքավորումներով

Լուրեր

05.11.2024 | 11:54
«Կոնյակ» բառից հրաժարվում ենք, նոր անունն է` «Armenian brandy»․ Գևորգ Պապոյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.11.2024 | 11:45
Մենք աջակցում ենք հարաբերություններում նոր էջ բացելու՝ Ադրբեջանի և Հայաստանի ձգտումներին. Տոկաև
05.11.2024 | 11:38
Գևորգ Պապոյանի ճեպազրույցը․ ՈՒՂԻՂ
05.11.2024 | 11:33
Սիսակ Գաբրիելյանի ճեպազրույցը․ ՈՒՂԻՂ
05.11.2024 | 11:32
ԵՄ պատվիրակությունը ժամանել է Երևան՝ մշակելու վիզաների ազատականացման շուրջ բանակցությունների ծրագիրը․ ԱԳ փոխնախարար
05.11.2024 | 11:28
Սրբուհի Գալյանը նշանակվել է ՀՀ արդարադատության նախարար
05.11.2024 | 11:21
Տնտեսական կցորդների համալրման համար ռեսուրսներ են անհրաժեշտ, աշխատում ենք. ԱԳ փոխնախարար․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.11.2024 | 11:17
ԱԺ արտաքին հարաբերությունների հանձնաժողովի նիստը՝ ՈՒՂԻՂ
05.11.2024 | 11:16
Բյուջե-2025-ի նախագծի քննարկումները ԱԺ հանձնաժողովներում. ՈՒՂԻՂ
05.11.2024 | 11:16
ԵՄ-ի հետ շարունակվում է համագործակցությունը անվտանգության ոլորտում, խոսքը ԵՄ առաքելության մասին է․ ԱԳ նախարարի տեղակալ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.11.2024 | 11:11
Կատարվում են Մեղրին շրջանցող տրանսպորտային հանգույցի բետոնացման և թունելի կառուցման աշխատանքներ․ ԼՈՒՍԱՆԿԱՐՆԵՐ
05.11.2024 | 11:07
ԵՄ-ի հետ քննարկումների մեջ ենք, 2025-ին հնարավոր է ստանանք 25 մլն եվրո աջակցություն․ Վահե Հովհաննիսյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.11.2024 | 11:03
ԵՄ-ում Ադրբեջանի դեսպանը մեր դեսպանին վիրավորել և սպառնացել է, հետաքննություն է տեղի ունենում․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.11.2024 | 10:58
ՊԵԿ-ը բացահայտել է շուրջ 1,3 մլրդ դրամի ստվերային շրջանառության դեպք
05.11.2024 | 10:47
Արփի Դավոյանի հաղորդումը մերժվեց. Նապոլեոն Օհանյանը կարգապահական պատասխանատվության չենթարկվեց․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության «Հայավտոճան» ՊՈԱԿ-ն իրեն վերապահված մի շարք գործառույթներից բացի, իրականացնում է նաև ճանապարհաշինության և շինանյութերի փորձաքննություն։

Վերջին շրջանում ՊՈԱԿ-ում սարքավորումների վերազինման գործընթաց է սկսվել։ Գործունեության արդյունավետությունը բարձրացնելու նպատակով ձեռք են բերվել ճանապարհների հարթությունը չափող ժամանակակից սարքավորումներ, ճանապարհների ինտենսիվության հաշվիչներ: Մոտ ժամանակներում լաբորատորիան կհամալրվի նաև նորագույն սարքավորումներով:

Հարթությունը չափող 3 նոր մեքենաներից 1-ը վերազինված է 6, 2-ը՝ 1 լազերային ընդունիչներով։

Երբ մեքենան անցնում է նորոգված ճանապարհով, վեց լազերները հասցնում են վայրկյանում 20 հազար հարված  կատարելով գրանցել և մեքենայում տեղադրված համակարգչին փոխանցել ճանապարհի պատվածքի հարթության միջին ցուցանիշը՝ յուրաքանչյուր 100 մ–ի համար։ Ըստ սահմանված չափորոշիչների՝ միաշերտ ասֆալտի դեպքում հարթության միջին ցուցանիշը պետք է լինի մինչև 3,5մմ, երկշերտի դեպքում՝ 2,5մմ։

Նորոգված ճանապարհների հարթությունը չափվում է բացառապես չոր եղանակային պայմաններում, քանի որ անձրևի դեպքում լազերային հարվածները ոչ թե ճանապարհի, այլ ջրի մակերևույթի շերտից են կատարվում և ճշգրիտ ցուցանիշ չեն ապահովում։
Ընկերության հաշվեկշռում ամրագրված ինտենսիվության հաշվիչներն առայժմ 30-ն են։ Դրանք տեղադրված են միջպետական նշանակության մի շարք ճանապարհահատվածներում։ Այդ սարքերի միջոցով չափվում և տեսակավորվում են տվյալ ճանապարհահատվածով անցնող տրանսպորտային միջոցները, որոշվում է ճանապարհային ծածկի վրա դրանց ներգործության չափը։

Ընկերությունում տեղադրված համակարգչին միացված սարքերի միջոցով փոխանցվում են գրանցված տվյալները, նաև առցանց եղանակով հնարավոր է հետևել տվյալ ճանապարհների երթևեկությանը։

Մուտքագրված տվյալների հիման վրա մշակվում է ճանապարհների վերականգնման ռազմավարությունը, մայրուղիների զարգացման և կառավարման տնտեսական մոդելը, ըստ այդմ՝ որոշվում են ճանապարհների հիմնանորոգման և նորոգման անհրաժեշտություն ունեցող հատվածները։

Հիմնանորոգվող ճանապարհների որակը ստուգելու համար իրականացվում է նաև հանուկի բաղադրության ստուգում, որը ներառում է ճանապարհածածկի տարբեր բաղադրանմուշների, այդ թվում՝ նաև հանուկի փորձարկումներ։ Դրանց հիման վրա որոշվում է ասֆալտի խտացման գործակիցը, ջրահագեցվածությունը, շերտի հաստությունը և եթե շեղումներ են հայտնաբերվում, շինարարն իր միջոցներով նորից ասֆալտապատում է։

Բացի ճանապարհաշինական որակի հսկողությունից, իրականացվում է նաև միջպետական և հանրապետական նշանակության ավտոճանապարհների ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային սպասարկում:

Ձմռանը, երբ ճանապարհաշինական աշխատանքներում ժամանակավոր դադար է, «Հայավտոճանի» կարևորագույն գործառույթներից է ճանապարհների ձմեռային սպասարկման աշխատանքների կազմակերպումը։

ՀՀ միջպետական 1759 կմ և հանրապետական նշանակության 1964 կմ երկարությամբ ճանապարհների ձմեռային սպասարկումն իրականացվում է 34 ճանապարհաշինական ընկերությունների կողմից։