ԱՄՆ-ն 40 մլն դոլար է հատկացրել ռուսական, իրանական և չինական քարոզչության դեմ պայքարի համար

Լուրեր

17.12.2025 | 11:10
FIFA The Best. Ում օգտին են քվեարկել Էդուարդ Սպերցյանը և Եղիշե Մելիքյանը
17.12.2025 | 11:08
ԱԺ արտահերթ նիստը՝ ՈՒՂԻՂ
17.12.2025 | 11:06
Չախոյանը հաղորդում է ներկայացնում Ավինյանի դեմ․ պնդում է՝ 700 մլն դոլար է հափշտակվել․ ՈՒՂԻՂ
17.12.2025 | 10:42
Համաձայնագիրը խաղաղության հիմքն է, եթե կա բարի կամք և փոխադարձ հարգանք. իսպանացի պատգամավորը՝ Երևան-Բաքու երկխոսության մասին
17.12.2025 | 10:27
NYMEX․ Ոսկու գինն աճել է 0.32%-ով և կազմել 4320.30 դոլար
17.12.2025 | 10:12
Դատախազությունը պահանջում է ՊԵԿ նախկին գլխավոր մաքսային տեսուչից հօգուտ ՀՀ-ի բռնագանձել անշարժ և շարժական գույքեր, դրամական միջոցներ
17.12.2025 | 10:03
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ դեկտեմբերի 17-ի դրությամբ
17.12.2025 | 09:45
Արարատ Միրզոյանը հանդիպում է ունեցել Լյուքսեմբուրգի Պատգամավորների պալատի նախագահի հետ
17.12.2025 | 09:32
Վարդենյաց լեռնանցքում տեղ-տեղ առկա է մերկասառույց
16.12.2025 | 23:30
Հաագայում 35 երկիր ստորագրել է Ուկրաինային փոխհատուցման համար միջազգային հանձնաժողովի ստեղծման կոնվենցիան
16.12.2025 | 23:25
Առանց Մբապեի ու Հոլանդի. ՖԻՖԱ-ն հրապարակել է տարվա խորհրդանշական հավաքականը
16.12.2025 | 23:16
BBC-ից Թրամփի փոխհատուցման պահանջը կարող է կազմել շուրջ 10 մլրդ դոլար
16.12.2025 | 23:08
Վթար Իջևան-Երևան ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ
16.12.2025 | 23:05
Սև ծովում հարձակումները սպառնում են նավարկության անվտանգությանը. Էրդողան
16.12.2025 | 22:53
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
Բոլորը

ԱՄՆ կառավարությունը 40 մլն դոլար է հատկացրել օտարերկրյա պետությունների կողմից տարածվող ապատեղեկատվության և քարոզչության դեմ պայքարի գլոբալ փոխգործակցության կենտրոնին: Տեղեկությունը հրապարակվել է ԱՄՆ պետքարտուղարության կայքում:

«Այս ֆինանսավորումը կաջակցի օտարերկրյա լսարանին ուղղված ռուսական, իրանական և չինական ապատեղեկատության և քարոզչության դեմ պայքարի ջանքերին»,- Ինտերֆաքսի փոխանցմամբ՝ հայտնել է պետքարտուղարության ներկայացուցիչ Ռոբերտ Պալադինոն:

Նա հստակեցրել է, որ այդ ուղղությամբ աշխատանքը կներառի տեխնոլոգիաների ներդրումը՝ «օտարերկրյա ապատեղեկատվության մասին վաղ նախազգուշացման համար, օտարերկրյա լսարանի վերլուծությունը, տեղական ազդեցիկ սոցիալական մեդիայի հետ գործընկերային հարաբերությունների զարգացումը՝ կարևոր թիրախային լսարանին ուղղված բովանդակություն ստեղծելու համար»: