ՄԻՊ ներկայացուցիչները չհայտարարված այց են կատարել «Կապանի թիվ 3 հատուկ կրթահամալիր»․ ինչ են արձանագրել

Լուրեր

31.10.2024 | 14:13
Զորամասեր կան, որ զինծառայողների համալրումը հրատապ բնույթ է կրում, կադրային խնդիրներ կան․ Խաչատրյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
31.10.2024 | 14:10
Առաջնայինը տնտեսությունն է, որը լուծում է մնացած հարցերը. Պապոյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
31.10.2024 | 14:08
Հայտնաբերվել է 9 հետախուզվող․ ՆԳՆ
31.10.2024 | 14:02
Բյուջե-2025-ի նախագծի քննարկումները ԱԺ հանձնաժողովներում. ՈՒՂԻՂ
31.10.2024 | 14:00
Սպերցյանն ընդգրկվել է ՌՊԼ-ի 13-րդ տուրի խորհրդանշական հավաքականում
31.10.2024 | 13:59
Կարեն Սարուխանյանի ճեպազրույցը. ՈՒՂԻՂ
31.10.2024 | 13:51
Ստամբուլում ընդդիմադիր քաղաքապետի գլխավորությամբ կառավարության հրաժարականի կոչով բողոքի ցույց է անցկացվել
31.10.2024 | 13:43
Թրամփն աղբատար մեքենայով է շրջել իր կողմնակիցների մասին Բայդենի արտահայտություններից հետո․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
31.10.2024 | 13:40
Հայկ Մամիջանյանի ճեպազրույցը. ՈՒՂԻՂ
31.10.2024 | 13:29
Աշխարհազորը կփոխարինվի տեղական պաշտպանության ուժերով
31.10.2024 | 13:18
Պետբյուջե են վճարել չվճարված 100 մլն ՀՀ դրամ հարկեր․ ՔԿ-ն քրգործից մանրամասներ է հայտնում
31.10.2024 | 13:07
Սարատովի օդանավակայանը փակ է ԱԹՍ-ների հնարավոր հարձակման վտանգի պատճառով
31.10.2024 | 12:58
ԱԺ արտահերթ նիստը՝ ՈՒՂԻՂ
31.10.2024 | 12:56
ՀՀ քաղաքացիների մեծամասնությունը ՀՀ Անկախության օրը ճշգրիտ չգիտի․ Նիկոլ Փաշինյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
31.10.2024 | 12:50
ՀՀ-ն քանի՞ դիմում է ներկայացրել ընդդեմ Ադրբեջանի․ Միջազգային իրավական հարցերով ՀՀ ներկայացուցչի գրասենյակի մեկնաբանությունը 
Բոլորը

ՄԻՊ աշխատակազմի ներկայացուցիչները հոկտեմբերի 15-ին մշտադիտարկման չհայտարարված այց են կատարել ՀՀ ԿԳՄՍՆ-ի «Կապանի թիվ 3 հատուկ կրթահամալիր» ՊՈԱԿ (այսուհետ՝ նաև Կրթահամալիր), արձանագրել են մի շարք խնդիրներ, որոնք փաստաթղթի տեսքով կներկայացվեն ոլորտի իրավասու մարմիններին։

«Չհայտարարված այցի ընթացքում Պաշտպանի աշխատակազմի ներկայացուցիչները հետևել են դասապրոցեսին, ունեցել են առանձնազրույցներ Դպրոցի աշխատակազմի հետ, ուսումնասիրել են Դպրոցի տարածքը, շենքային պայմանները, սանիտարական և կոմունալ հարմարությունները, երեխաների խնամքի, բուժօգնության տրամադրման, սննդի կազմակերպման, աշխատակիցների, երեխաների իրավունքների և հիմնարար ազատությունների վիճակը և փաստաթղթերը, դրանց համապատասխանությունը սահմանված պահանջներին ու կիրառելի չափորոշիչներին:

Պաշտպանի ներկայացուցիչներն արձանագրել են մի շարք խնդիրներ, որոնց մի մասը համակարգային են և պահանջում են անհետաձգելի լուծումներ։

Մասնավորապես, արձանագրվել է՝
• Կրթահամալիրի ֆիզիկական միջավայրը չի համապատասխանում համընդհանուր դիզայնի սկզբունքներին։
• Այցի պահին Կրթահամալիրում սովորող երեխաների համար անհրաժեշտ խելամիտ հարմարեցումներ ապահովված չէին։ Տնօրինությունը նշել է, որ ներկայումս դրան ուղղված քայլեր իրականացվում են:
• Կրթահամալիրն ունի բազմամասնագիտական թիմով, այդ թվում՝ էրգոթերապիստներով, ժեստերի լեզվի թարգմանիչներով և այլ մասնագետներով համալրվելու անհրաժեշտություն։ Այս տեսանկյունից խնդրահարույց է ինչպես հաստիքների, այնպես էլ մարզում նեղ մասնագետների բացակայությունը։
• Երեխաների կարիքների գնահատման առկա գործընթացը գործնականում չի երաշխավորում դրանց իրական և անհատականացված լինելը:
• Արձանագրվել է Կրթահամալիրի աշխատակիցների ոչ մասնագիտական ծանրաբեռնվածություն, ինչը պայմանավորված է ռեսուրսների սակավությամբ:
• Արձանագրվել է Կրթահամալիրի աշխատակիցների մասնագիտական լիազորությունների և փաստացի գործունեության անհամապատասխանություն:
• Կրթահամալիրում ներդրված չէ բռնությունների, այդ թվում՝ բուլինգի դեպքերի բացահայտմանը, կանխարգելմանն ու արձագանքմանն ուղղված հստակ գործիքակազմ:
• Արձանագրվել է, որ հեռավոր բնակավայրերից երեխաները հաճախ գիշերում են Կրթահամլիրում տրանսպորտի բացակայության պատճառով։
• Առկա է Կրթահամալիրի աշխատակիցների շարունակական վերապատրաստումների իրականացման անհրաժեշտություն՝ ըստ մասնագիտական աշխատանքային բովանդակության և այլն:

Այցի ավարտին արձանագրված խնդիրները քննարկվել են Կրթահամալիրի տնօրենի և աշխատակազմի հետ: Տնօրենը Պաշտպանի ներկայացուցիչներին ներկայացրել է խնդիրների լուծման ուղղությամբ ձեռնարկված միջոցառումները, այդ թվում՝ Կրթահամալիրի կանոնադրության փոփոխության ուղղությամբ իրականացվող աշխատանքները։

Մշտադիտարկման չհայտարարված այցի արդյունքները, ներառյալ` Պաշտպանի կողմից բազմիցս բարձրաձայնվող համակարգային խնդիրները, կամփոփվեն, և դրանք արտացոլող փաստաթուղթը առաջարկությունների հետ համատեղ կներկայացվի ոլորտի իրավասու մարմիններին:

Մարդու իրավուքնների պաշտպանը ևս մեկ անգամ հատուկ ընդգծում է, որ պետությունը «Երեխայի իրավունքների մասին» և «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների մասին» ՄԱԿ-ի կոնվենցիաներով, ի թիվս այլնի, ստանձնել է պարտավորություն ճանաչելու յուրաքանչյուր երեխայի կրթությունը առանց խտրականության և հավասար հնարավորության հիման վրա իրականացնելու իրավունքը՝ համընդհանուր ներառական կրթությունը հռչակելով որպես յուրաքանչյուր երեխայի կրթության իրավունքի ապահովման երաշխիք։ Պետությունը պարտավոր է ապահովել, որ ուսումնական ծրագրերը մշակվեն և իրականացվեն այնպես, որպեսզի համապատասխանեն և հարմարեցվեն յուրաքանչյուր սովորողի պահանջներին և ապահովեն համապատասխան կրթական արձագանք»,- ասված է հաղորդագրությունում։