Տուգանքների համաներման մասին խոսակցություններն իրականություն չդարձան․ Վահե Պետրոսյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

16.12.2025 | 23:30
Հաագայում 35 երկիր ստորագրել է Ուկրաինային փոխհատուցման համար միջազգային հանձնաժողովի ստեղծման կոնվենցիան
16.12.2025 | 23:25
Առանց Մբապեի ու Հոլանդի. ՖԻՖԱ-ն հրապարակել է տարվա խորհրդանշական հավաքականը
16.12.2025 | 23:16
BBC-ից Թրամփի փոխհատուցման պահանջը կարող է կազմել շուրջ 10 մլրդ դոլար
16.12.2025 | 23:08
Վթար Իջևան-Երևան ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ
16.12.2025 | 23:05
Սև ծովում հարձակումները սպառնում են նավարկության անվտանգությանը. Էրդողան
16.12.2025 | 22:53
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
16.12.2025 | 22:40
ԿԳՄՍ փոխնախարարը հանդիպել է ծանրամարտի տղամարդկանց հավաքականին
16.12.2025 | 22:27
Ըստ ՌԴ ԱԳՆ-ի՝ Արևմուտքն ակտիվացրել է «ապակառուցողական ջանքերը Հարավային Կովկասում»
16.12.2025 | 22:21
Ինչ է գրված ՀՀ-Լյուքսեմբուրգ ռազմավարական հռչակագրում. ԱԳՆ-ն մանրամասներ է հրապարակել
16.12.2025 | 22:17
ՖԻՖԱ․ Տարվա լավագույն ֆուտբոլիստը, մարզիչը և գոլը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 22:14
Ռուբեն Վարդանյանի գործով ​​դատավարությունը մոտենում է ավարտին․ կողմերը պատրաստվում են եզրափակիչ ելույթներին
16.12.2025 | 22:01
Հայաստան–Լյուքսեմբուրգ հարաբերությունները բարձրացվել են ռազմավարական գործընկերության մակարդակի. տեղի է ունեցել Միրզոյան-Բետել հանդիպում
16.12.2025 | 21:58
Ադրբեջանն ու Թուրքիան միմյանց ռազմական օգնություն կցուցաբերեն ագրեսիայի դեպքում
16.12.2025 | 21:45
Նոր պահանջներ Երևանին` TRIPP-ի վերաբերյալ. ինչու Մոսկվան և Թեհրանը խոսեցին միաժամանակ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 21:33
Մաշտոցը կլինի թղթի վրա, իսկ հեռախոսները՝ միայն դասի համար. Ժաննա Անդրեասյանի արձագանքը՝ քննադատություններին
Բոլորը

Ճանապարհային երթևեկության կարգն ու կանոնը վերահսկելու համար դեռևս 2011 թվականից  տեղադրված տեսախցիկներն ու արագաչափերը տվել են ինչպես դրական, այնպես էլ բացասական արդյունք․ եթե դրանցով ՃՈ-ն հնարավորություն է ունեցել բացահայտել և շատ արագ գտնել օրինազանց վարորդներին, մյուս կողմից կա նաև հակառակ բևեռը՝ այդ խախտումների համար սահմանվել են ոչ ճիշտ տուգանքներ և ստացվում էր, որ այս տեսախցիկների նպատակը կոնկրետ փող աշխատելն է եղել՝ դրանք ներդնողների կողմից։ 

Այս մասին այսօր հրավիրված մամուլի ասուլիսի ժամանակ ասաց Ավտովարորդների պաշտպանության լիգայի անդամ Վահե Պետրոսյանը և շեշտեց․ «Հեղափոխությունից հետո և առաջ սկսեցին շատ խոսել, որ այդ սարքավորումները չեն արդարացնում իրենց և եղան նաև տուգանքների համաներման մասին խոսակցություններ։ Մենք սպասում էինք փոփոխությունների, որոնք, սակայն, տեղի չունեցան։ Ընդհակառակն՝ ավելի մեծ քանակի տեսախցիկներ են ավելացել, և եթե պետք է այդ ամենը նույնը մնա, սատցվում է երթևեկությանն ավելի շատ վնաս են դրանցով հասցնելու,  քան օգուտ»:  Պետրոսյանն ապա ընդգծեց, որ լավ վարորդներ ունենալու համար ոչ թե պետք է տեսախցիկների քանակն ավելացնել, այլ կրթել վարորդներին, իսկ եթե նրանց կրթական ցենզը չի համապատասխանում, պետք է պարզապես նրանց զրկել վարորդական իրավունքից։

Ավտովարորդների պաշտպանության լիգայի մեկ այլ անդամ Մխիթար Օհանյանն էլ նշեց, որ տեսախցիկներով պարզապես վերահսկում են  մարդկանց շարժը, իսկ նոր ավելացվող տեսախցիկները պետք է հեռացնել՝ վարորդների նկատմամբ լրացուցիչ վերահսկողություն չսահմանելու համար։

 

Մանրամասները՝ տեսանյութում։