Նախագիծ. փոփոխություններ ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման կարգում

Լուրեր

30.03.2025 | 16:04
Նարեկ Մկրտչյանն այցելել է ՔՊ թեկնածու Լյուդվիգ Գյուլնազարյանի տուն. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
30.03.2025 | 16:01
Արցախցի կանայք լվացք փռելու ակցիա են իրականացրել կառավարական ամառանոցի դիմաց
30.03.2025 | 15:54
Սարիկ Մինասյանի մեքենայի վարորդը տուգանվել է
30.03.2025 | 15:45
Համայնքապետարան դիմած քաղաքացիների հեռախոսահամարները փոխանցվել են կուսակցության շտաբ. Իոաննիսյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
30.03.2025 | 15:34
Երկու ոստիկան չեն կարողացել բռնել քվեաթերթիկը հափշտակած քաղաքացուն․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
30.03.2025 | 15:25
Հաղորդում ենք ներկայացրել դատախազություն. ինչ խախտումներ է արձանագրել «Անկախ դիտորդը». ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
30.03.2025 | 15:21
Ժամը 14:00-ի դրությամբ Գյումրիում և Փարաքարում ընտրություններին մասնակցել է քաղաքացիների 24.45%-ը․ ԿԸՀ
30.03.2025 | 15:16
Լեզվակռիվ՝ ՔՊ-ական հանձնաժողովի նախագահի և Մարտուն Գրիգորյանի վստահված անձի միջև. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
30.03.2025 | 15:13
Քաղաքացին վերցրել է նույնականացման կտրոնն ու փախել. հանձնաժողովի նախագահ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
30.03.2025 | 15:00
Ինչ ընտրախախտումներ են գրանցվել Գյումրիում․ «Անկախ դիտորդ»-ի ասուլիսը․ ՈՒՂԻՂ
30.03.2025 | 14:48
Իրավիճակը 31/70 ընտրատեղամասում. ՈՒՂԻՂ
30.03.2025 | 14:12
ԹԻՎ 14 և 31 ընտրատարածքային ընտրական հանձնաժողովների հայտարարությունը՝ նախընտրական քարոզչության արգելքի մասին
30.03.2025 | 14:05
Ինչու է քվեախցիկը դռան դիմաց դրված. հանձնաժողովի նախագահի պարզաբանումը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
30.03.2025 | 14:03
Առանց պաշտոնակռվի աջակցելու ենք առավելագույն ձայներ ստացած ընդդիմադիր ուժին. Կարեն Սիմոնյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
30.03.2025 | 13:54
Քվեախցիկի հետևում դուռ կա. ընտրության ընթացքը 31/51 ընտրատեղամասում. ՈՒՂԻՂ
Բոլորը

ԿԳՄՍ նախարարությունը հանրային քննարկման է ներկայացրել ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման, դրա արդյունքով ուսուցչի դրույքաչափի և դրան հատկացվող հավելավճարի տրամադրման, կամավոր ատեստավորման հանձնաժողովի ձևավորման կարգում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին որոշման նախագիծը․ տեղեկացնում են ՀՀ ԿԳՄՍՆ-ից։

Նախագծի նպատակն է կարգավորել ուսուցչի կամավոր ատեստավորման կազմակերպման և իրականացման ընթացքում ի հայտ եկած խնդիրներն ու բացառել խնդրահարույց հարցերը՝ գործընթացը դարձնելով ավելի կանոնակարգված, պարզ ու թափանցիկ:

Առաջարկվող կարևոր փոփոխություններից է էլեկտրոնային թեստավորման եղանակով ատեստավորում իրականացնելու ընթացակարգը, ըստ որի՝ ատեստավորումն ըստ առարկաների կիրականացվի էլեկտրոնային թեստավորման, անհնարինության դեպքում՝ թղթային եղանակով: Ըստ նախագծի՝ էլեկտրոնային եղանակով թեստավորվելու դեպքում ատեստավորումը կիրականացվի համակարգիչներով հագեցած և հարմարեցված տարածքում: Էլեկտրոնային համակարգի միասնական բազայից մասնակցի համար կձևավորվի թեստ, և կտրվի աշխատանքի մեկնարկը։ Մասնակցի էջում հայտնված ժամացույցը հետհաշվարկի միջոցով ցույց կտա թեստավորման համար նախատեսված ժամանակը: Աշխատանքն ավարտելուց հետո մասնակիցը կսեղմի թեստի ներքևում ստեղծված «Ավարտել» կոճակը, որից հետո համակարգն ինքնաշխատ եղանակով կձևավորի ամփոփաթերթ, որտեղ կնշվեն մասնակցի կողմից յուրաքանչյուր առաջադրանքին տրված պատասխանը, տվյալ առաջադրանքի ճիշտ պատասխանը, ճիշտ պատասխանների քանակը և ընդհանուր առաջադրանքների համեմատ ճիշտ պատասխանների տոկոսային հարաբերությունը: Ակնկալվում է, որ այս փոփոխությունը կնպաստի ռեսուրսների և ժամանակի ավելի արդյունավետ օգտագործմանն ու արդյունքների բարելավմանը։

Նախագծով նախատեսվում է նաև, որ կամավոր ատեստավորմանը կարող են մասնակցել «Հանրակրթության մասին» օրենքի 38-րդ հոդվածի 5-րդ մասի պահանջով մասնագիտական գործունեությունը դադարեցված բարձրագույն կրթություն չունեցող անձինք: Ատեստավորումը հաջողությամբ անցնելուց հետո տվյալ անձինք հնարավորություն կստանան մասնակցելու ուսուցչի թափուր տեղի համար անցկացվող մրցույթներին:

Հանրակրթության նոր չափորոշչի ներդրմամբ պայմանավորված՝ հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում «Հայրենագիտություն» առարկա չի դասավանդվում, և առարկայի բովանդակությունը ներառված է «Իմ հայրենիքը», «Իմ հայրենիքը և աշխարհը», «Հայոց պատմություն» առարկայական չափորոշիչներում և ծրագրերում: Ուստի, անհրաժեշտություն է առաջացել նախագծում իրականացնել համապատասխան փոփոխություններ՝ կարգում վերանայելով «Հայրենագիտություն» առարկային վերաբերող կարգավորումները:

Բացի այդ՝ նախագծով սահմանվել է, որ «Բնագիտություն» («Բնություն») և «Իմ հայրենիքը», «Իմ հայրենիքը և աշխարհը» առարկաները դասավանդող ուսուցիչներն ատեստավորման համար ընտրում են կրթության իրենց որակավորմանը համապատասխան առարկան:

Նշենք, որ կամավոր ատեստավորման արդյունքում ուսուցիչները՝ ըստ ցուցաբերած արդյունքի, ստանում են բարձրացված դրույքով աշխատավարձ և հավելավճար։