«Էսսե գրելն ավելի որակյալ ուսուցման ձև է, քան փաստերն անգիր անելը». պատմության ուսուցչուհի

Լուրեր

01.07.2024 | 23:30
Ադրբեջանում հուլիսի 1-ը դիմավորում են նոր թանկացումներով․ բարձրացել են բենզինի, դիզվառելիքի և հասարակական տրանսպորտի գները
01.07.2024 | 23:17
Թուրքիան հերքել է Իսրայելին նավթ մատակարարելու մեղադրանքները
01.07.2024 | 23:02
Տարեսկզբից Ադրբեջանը 19 զինվորականի կորուստ ունի․ զեկույց
01.07.2024 | 22:55
Ապօրինի ծագում ունեցող գույքի բռնագանձման պահանջով երկրորդ վճիռն է կայացվել
01.07.2024 | 22:40
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
01.07.2024 | 22:25
Ֆրանսիայի հավաքականը հաղթեց Բելգիային և դուրս եկավ քառորդ եզրափակիչ
01.07.2024 | 22:09
Սևանա լճի մակարդակը հունիսի 24-30-ը հունվարի 1-ի համեմատ բարձր է 49սմ-ով
01.07.2024 | 21:54
Ալիևն արձագանքել է Բաքվում Կանադայի դեսպանի՝ Արցախի հայերի վերադարձի մասին հարցին, նաև խոսել ՀՀ-ի հետ խաղաղության համաձայնագիր կնքելու պայմաններից
01.07.2024 | 21:40
Ադրբեջանի և Իսրայելի ԱԳ նախարարները հեռախոսազրույց են ունեցել․ քննարկվել է նաև ՀՀ-ի հետ խաղաղության գործընթացը
01.07.2024 | 21:29
ՀՀ ԱԳ փոխնախարարը Հունգարիայի պետքարտուղարին է ներկայացրել Հայաստան-Ադրբեջան հարաբերությունների կարգավորման գործընթացի վերջին զարգացումները
01.07.2024 | 21:14
Նախագահի հրամանագրերով դատավորներ են նշանակվել
01.07.2024 | 21:00
Փաշինյանը ուղերձ տվեց ԵՄ-ին՝ ասել, ՀՀ-ն անցկացնի՞ Եվրամիությանը անդամակցելու հանրաքվե, թե՝ ոչ․ Արմեն Պետրոսյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
01.07.2024 | 20:51
ԵՄ-ին մոտ լինել առանց հարցնելո՞ւ. հանրաքվեի առաջարկն ու Փաշինյանի պատասխանը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
01.07.2024 | 20:43
Արմեն Եգանյանը նշանակվել է Էկվադորում Հայաստանի դեսպան
01.07.2024 | 20:27
Միրզոյանն ու ՍԾՏՀԿ գլխավոր քարտուղարը քննարկել են տարածաշրջանային տնտեսական համագործակցությանն առնչվող հարցեր
Բոլորը

Տավուշի մարզի Դիլիջանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանն ավարտող աշակերտները ևս հանրակրթության նոր չափորոշչի շրջանակում առաջին անգամ «Հայոց պատմություն» և «Գրականություն» առարկաներից քննություն են հանձնել միասնական էսսեի ձևաչափով․ տեղեկացնում են ՀՀ ԿԳՄՍՆ-ից։

Դպրոցի «Հայոց պատմություն» առարկայի ուսուցչուհին՝ Քրիստինե Սարգսյանը, կարծում է, որ քննության նոր ձևաչափը ավելի արդյունավետ ուսուցման ձև է, քանի որ սովորողին ստիպում է մտածել թեմայի մասին, ինչը նրա խոսքով ավելի կարևոր է, քան պարզապես փաստերն անգիր անելը:

«Ինչպես ցանկացած նոր բան, քննության ձևաչափի փոփոխությունը մեզ մոտ էլ սկզբնական շրջանում մտավախություն առաջացրեց՝ արդյոք երեխաները կկարողանա՞ն հաղթահարել, թե՞ ոչ: Ու երբ առաջին անգամ փորձնական քննություն հանձնեցինք, ԿԶՆԱԿ-ի աշխատակիցների գնահատմամբ՝ բավականին հաջողված էր: Պարզվեց՝ էսսե գրելն այնքան էլ անհնարին չէ, ինչքան թվում էր սկզբում,- ժպիտով պատմում է ուսուցչուհին և հավելում,- առաջինը միշտ էլ ավելի դժվար է. ամեն նոր բան սվիններով ենք ընդունում, բայց ինչպես հետո է պարզվում, անհրաժեշտ և ճիշտ փոփոխություն է իրականացվել»:

Նրա դիտարկմամբ՝ էսսեն սովորողին հնարավորություն է տալիս իր աշխարհայացքը, մտածելակերպը, ստեղծագործելու ունակություններն ավելի զարգացնելու, իր կարծիքն ու մոտեցումները ձևավորելու և դրանք արտահայտելու համար ինքնավստահություն ձեռք բերել: Հատկապես «Հայոց պատմություն» առարկայի դեպքում երեխաների գիտելիքն ու իմացությունը համադրվում են վերլուծական, քննադատական մտածողությամբ, ինչը թույլ է տալիս պատմական իրադարձությունները գնահատել սթափ և հիմնավորված:

Քրիստինե Սարգսյանը խոստովանում է՝ իր համար ևս նոր ձևաչափով քննության նախապատրաստվելը սովորելու գործընթաց էր. «Վերապատրաստումների, ինքներս մեզ վրա աշխատելու, նոր հմտություններ ձեռք բերելու արդյունքում մեզ համար առաջացած դժվարությունները ևս հաղթահարեցինք»:

Ըստ նրա՝ աշակերտներն էլ սկզբում մտավախություններ ունեին, թե ինչ է լինելու, սակայն ամենօրյա աշխատանքի արդյունքում նրանք բավարար հմտություններ են ձեռք բերել, որոնք թույլ տվեցին դրական արդյունք ցուցաբերել:

«Ճիշտ է՝ ժամանակը կարճ էր և աշխատել ենք ընդամենը մի քանի ամիս՝ չունենալով ուղեցույց, հարցաշար, ուղղորդիչ որևէ ձեռնարկ, բայց անդադար աշխատել ենք անգամ օրվա դասի շուրջ, և կարևորն այն է, որ այս փուլում երեխաները հասցրել են պատկերացնել էսսե գրելու հիմնական կանոնները, խաչվող հասկացությունները՝ դրանցով բացահայտելով պատմության մեջ օրինաչափությունները, պատճառահետևանքային կապը, համակարգ և մոդել, ժամանակ և տարածություն համադրությունները»,- ասում է ուսուցչուհին:

«Հայոց պատմություն» առարկայի ուսուցչուհին հույս ունի, որ հետագայում աշակերտների հմտություններն ավելի կկատարելագործվեն, և քննությանը ավելի լավ աշխատանքներ կներկայացվեն: