ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն կոչ է անում դպրոցներում արգելել սմարթֆոնները

Լուրեր

15.12.2025 | 16:54
ՌԴ ԿԲ-ն բելգիական Euroclear դեպոզիտարիայում իր ակտիվների սառեցման վնասը գնահատել է 18,17 տրիլիոն ռուբլի
15.12.2025 | 16:45
Հայտնաբերվել է 2005 թվականից հետախուզվող տղամարդը
15.12.2025 | 16:34
Էդուարդ Սպերցյանը հավակնում է լավագույն ֆուտբոլիստի կոչմանը
15.12.2025 | 16:25
Ովքեր կարող են մինչև 10,000 դրամ հետվճար ստանալ անկանխիկ առևտրից
15.12.2025 | 16:17
Զելենսկին չի բացառել ՆԱՏՕ-ին անդամակցելուց հրաժարվելու հնարավորությունը, եթե Կիևն անվտանգության երաշխիքներ ստանա
15.12.2025 | 16:00
Մթնոլորտային օդում փոշու սահմանային թույլատրելի կոնցենտրացիան գերազանցվել է Կենտրոնում, Արաբկիրում, Շենգավիթում և Նոր Նորքում
15.12.2025 | 15:55
ԱԺ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի մշտական հանձնաժողովի արտահերթ նիստը՝ ՈՒՂԻՂ
15.12.2025 | 15:51
Գերմանիայում սկսվել է Զելենսկիի-ԱՄՆ պատվիրակություն բանակցությունների երկրորդ փուլը
15.12.2025 | 15:43
ՀՀ ԱԳ նախարարի տեղակալը հանդիպել է ՄԱԿ-ի Քաղաքակրթությունների դաշինքի բարձր ներկայացուցչի հետ
15.12.2025 | 15:31
Արարատի մարզի որոշ շրջաններում 24 ժամ ջուր չի լինի
15.12.2025 | 15:23
Ստեֆեն Կարիի անհավանական նետումը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
15.12.2025 | 15:14
Պապոյանը՝ Բաքվից նավթ գնելու մասին//Լեհ երկրպագուների գործով ձերբակալվածներից 5-ը ռուսներ են․ ԼՈՒՐԵՐ
15.12.2025 | 15:05
Հայաստանը խստորեն դատապարտում է ահաբեկչությունը. ՀՀ ԱԳՆ-ն ցավակցել  է Սիդնեյի լողափում հարձակման զոհերի ընտանիքներին
15.12.2025 | 14:56
Հանրային քրեական հետապնդում 16 անձի նկատմամբ․ նրանցից 5-ը ռուսներ են․ ՔԿ-ն` «Նոա»-«Լեգիա» ֆուտբոլային հանդիպումից հետո տեղի ունեցած միջադեպի մասին
15.12.2025 | 14:50
ԱԺ Պետական-իրավական հարցերի մշտական հանձնաժողովի արտահերթ նիստը․ ՈՒՂԻՂ
Բոլորը

Բջջային հեռախոսների օգտագործումը դպրոցներում պետք է արգելվի՝ ակադեմիական առաջադիմությունը բարելավելու, դասարաններում խանգարումները չխրախուսելու և երեխաներին կիբերհարձակումներից պաշտպանելու համար: Այս մասին գրել է The Guardian-ը՝ վկայակոչելով ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի զեկույցը։

Նշվում է, որ սմարթֆոնների չափից ավելի օգտագործումը կապված է ակադեմիական վատ արդյունքների հետ, իսկ էկրաների դիմաց երկար ժամանակ մնալը «կարող է բացասաբար ազդել ինքնատիրապետման և հուզական կայունության վրա, ինչպես նաև սրել անհանգստությունն ու դեպրեսիան»։

Զեկույցում նշվում է, որ թվային տեխնոլոգիաներն ընդհանուր առմամբ, մասնավորապես, արհեստական բանականությունն ուսուցման մեջ պետք է ենթարկվեն «մարդակենտրոն մոտեցման վրա» և չպետք է փոխարինեն ուսուցչի ու սովորողների դեմ առ դեմ շփումները։

«Առցանց փոխգործակցությունը չի կարող փոխարինել մարդկային կենդանի շփմանը»,- ընդգծել է ՅՈւՆԵՍԿՕ-ի գլխավոր տնօրենը։

Թեև տեխնոլոգիան միլիոնավոր մարդկանց համար կրթական հնարավորություններ բացելու ներուժ ունի, օգուտները բաշխված են անհավասարաչափ, և շատ ավելի աղքատ մարդիկ չունեն թվային կրթություն ստանալու հնարավորություն, ասվում է զեկույցում:

200 երկրներում կրթական համակարգերի վերլուծության համաձայն՝ չորս երկրներից միայն մեկում է արգելվում հեռախոսի օգտագործումը դպրոցում։