Մեր հասարակությունն իրականում չի ուզում կրթվել․ ապաքաղաքական զրույց Նունե Սարգսյանի հետ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

20.11.2024 | 20:32
Աղձք բնակավայրի հարակից հատվածում իրականացվելու են պայթեցման աշխատանքներ
20.11.2024 | 20:18
Արևմուտքի հետ լարվածության ֆոնին Պուտինը դադարել է ներկայանալ հանրությանը
20.11.2024 | 20:04
Ադրբեջանի Միլլի Մեջլիսի նախագահը Ռուսաստան է ժամանել
20.11.2024 | 19:55
Հրաչյա Պողոսյանը՝ բրոնզե մեդալակիր. ըմբշամարտի զինվորականների ԱԱ
20.11.2024 | 19:48
Դուք եք ուզում`մեր մարզիկները պարտվեն, ըմբոշխնե՛ք նրանց հաղթանակը. Գիլոյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
20.11.2024 | 19:46
Սուրեն Աղաջանյանը` ըմբշամարտի զինվորականների աշխարհի չեմպիոն
20.11.2024 | 19:34
Եվրոպացի բնապահպանների բողոքի ակցիան՝ Բաքվի կողմից էթնիկ զտումների և հայկական տարածքների օկուպացիայի դեմ
20.11.2024 | 19:25
Ըմբիշ Էլեն Բաբաջանյանը` արծաթե մեդալակիր. զինվորականների ԱԱ
20.11.2024 | 19:15
Ինչ կփոխի Արփինե Սարգսյանի նշանակումը․ հարցում՝ Երևանում. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
20.11.2024 | 19:00
Պուտինը միջուկային զենքով կհարվածի՞ Ուկրաինային Բայդենի որոշումից հետո զարգացումների արդյունքում․ զրույց Ալեքսանդր Բոժկոյի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
20.11.2024 | 18:51
Ուկրաինային «առանձնակի զանգվածային» հրթիռային հարվածի սպառնալիքի մասին լուրերը կեղծ են․ հետախուզություն
20.11.2024 | 18:42
Իսրայելը հարվածներ է հասցրել սիրիական Պալմիրային
20.11.2024 | 18:30
Կարինե Քոչարը՝ Ռուբեն Քոչարի մեղադրանքների մասին
20.11.2024 | 18:19
Ռուսական ինքնաթիռից 250 կգ-անոց ռումբն ընկել է ՌԴ Բելգորոդի շրջանի դպրոցի վրա
20.11.2024 | 18:19
Փաշինյանն ընդունել է Հայաստանում Էստոնիայի նորանշանակ դեսպանին
Բոլորը

Factor TV-ի A-politic հաղորդաշարի հյուրն է «Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի» գործադիր տնօրեն Նունե Սարգսյանը: Նրա կարծիքով՝ «մեդիա» հասկացությունը պետք է մեկնաբանել հնարավորինս լայնորեն՝ ոչ միայն լրատվամիջոցներ, այլև սոցցանցեր, թանգարաններ, արտաքին գովազդ և այլն: Ո՞րն է այս իրավիճակում լրատվամիջոցների և լրագրողների դերը: Ըստ հաղորդման հյուրի՝ ԶԼՄ-ների առաքելությունն է գտնել և տարածել պատմություններ՝ ղեկավարվելով որոշակի էթիկական և մասնագիտական ստանդարտներով:

«Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի» ղեկավարի համոզմամբ՝ լրատվամիջոցները մի կողմից ծառայություն են մատուցում, բայց մյուս կողմից՝ դա անում են որոշակի արժեքներ փոխանցելու նպատակով: Այդ առաքելությունը հաջող կատարելու նպատակով լրագրողները և խմբագիրները պարտավոր են շփման մեջ մտնել իրենց ընթերցողների, օգտատերերի հետ: Այդ շփումները կարող են լինել ֆիզիկական և վիրտուալ, անհատական և խմբային:

Սոցցանցերը, անշուշտ, իրենց էական ազդեցությունն են թողնում լրատվամիջոցների աշխատանքի վրա: Ալգորիթմները շատ դեպքերում թելադրում են օգտատերերի ընտրությունը: Սակայն, ըստ Նունե Սարգսյանի, ալգորիթմներին նույնպես հնարավոր է խաբել: Բոլոր դեպքերում՝ լրագրողները պետք է փնտրեն ինքնարտահայտվելու նոր հարթակներ՝ դրանով իսկ ավելի արժեքավոր ու պրոֆեսիոնալ դարձնելով այդ հարթակները:

Մանրամասները՝ տեսանյութում:

Արամ Աբրահամյան