Քննարկում. և՛ պետական, և՛ ոչ պետական բուհերը պետք է գտնվեն նույն մրցակցային դաշտում

Լուրեր

20.11.2024 | 09:31
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են
20.11.2024 | 08:36
Նիկոլ Փաշինյանը հայտնեց ՆԳ նոր նախարարի անունը
19.11.2024 | 23:34
Ինչ են քննարկել Հայաստանի և Գերմանիայի ԱԳ նախարարները
19.11.2024 | 23:29
Ադրբեջանի Մեջլիսի պատգամավորը Ֆրանսիային է մեղադրել COP29-ի ընթացում ադրբեջանցիների կողմից բողոքի ակցիաների անցկացման համար
19.11.2024 | 23:14
Մինչ Բաքվում ընթանում է COP29-ը, Ադրբեջանն աղտոտում է Կասպից ծովը
19.11.2024 | 23:07
Հովիկ Աղազարյանը վայր կդնի մանդատը
19.11.2024 | 23:01
Ռուսաստանը պետք է վճարի 1000 օրվա հանցագործության և ավերածությունների համար. Ֆոն դեր Լեյեն
19.11.2024 | 22:49
Երևանում և 8 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
19.11.2024 | 22:38
Ադրբեջանի ԳՇ պետը Պակիստանում նոր զինատեսակների է ծանոթացել
19.11.2024 | 22:26
ՌԴ-ում նախկին պատգամավորին «ֆեյքերի» գործով հեռակա կարգով դատապարտել են 8 տարվա ազատազրկման
19.11.2024 | 22:13
Թրամփը ճանաչելու է ՌԴ-ի ազդեցությունը Հարավային Կովկասի վրա․ ՀՀ-ն պիտի դիրքավորվի․Միքայել Հայրապետյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 22:00
Թրամփի պայմաններով պատերազմի դադարեցումը կարող է Ուկրաինայի վերջը լինել․ Սերգեյ Ասլանյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 21:47
Բահչելին հերքել է Էրդողանի հետ «բաժանման» մասին լուրերը
19.11.2024 | 21:34
Լավրովն ԱՄՆ-ին մեղադրել է Բրյանսկի շրջանում ATACMS-ով հարվածներին մասնակցելու մեջ
19.11.2024 | 21:22
Մեկնարկել է Միրզոյանի և Անալենա Բերբոքի հանդիպումը
Բոլորը

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանն աշխատանքային հանդիպում է ունեցել ոչ պետական բուհերի ուսումնական մասի պատասխանատուների հետ: Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև Բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթության վարչության աշխատակիցները․ տեղեկացնում են ՀՀ ԿԳՄՍՆ-ից։

Հանդիպման օրակարգում ներառված էին բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների լիցենզավորման և հավատարմագրման, բուհերի կազմակերպաիրավական ձևի, ուսումնական գործընթացի կազմակերպման և այլ խնդիրների վերաբերյալ հարցեր:

Ողջունելով քննարկման մասնակիցներին՝ փոխնախարար Կարեն Թռչունյանը նշել է, որ հանդիպման նպատակը «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին օրենքի» նախագծի հիմնական ուղղությունների հստակեցումն է, խնդիրների վերհանումն ու հնարավոր լուծումների առաջարկը: Նա փաստել է, որ կրթության զարգացման ռազմավարության մեջ հստակ շեշտադրված է՝ և՛ պետական, և՛ ոչ պետական բուհերը պետք է գտնվեն նույն մրցակցային դաշտում և որևէ առավելություն չունենան մեկը մյուսի նկատմամբ: Ըստ Կարեն Թռչունյանի՝ պետությունը պետք է տարանջատում չմտցնի այդ հարցում և որակյալ կրթության տրամադրման համար պետք է մշակի որոշակի չափանիշներ:

Նա նշել է, որ «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին օրենքի» նախագծի ընդունումից հետո նախատեսվում են համակարգային փոփոխություններ, և դրանցից բխող որոշակի գործառույթներ կան, որոնք պետք է իրականացնել՝ նախապես հասկանալով ռիսկերն ու հնարավորությունները: Մասնավորապես, անդրադառնալով բուհերի ուսումնական լրիվ կամ մասնակի բեռնվածությամբ համակարգի ներդրման հարցին՝ Կարեն Թռչունյանը բուհերի ներկայացուցիչներին առաջարկել է ներկայացնել իրենց մոտեցումները՝ մատնանշելով, թե տվյալ համակարգի ներդրումը յուրաքանչյուր բուհի համար որքանով է հնարավոր: Նա նշել է, որ վերոնշյալ համակարգը ենթադրում է ոչ միայն սովորողների համար իրենց ցանկությամբ ուսումնառության ժամկետի երկարաձգում, այլև դասախոսների համար նոր մոտեցմամբ վճարման համակարգի ներդրում, ինչի արդյունքում փոփոխության կենթարկվի բուհական ողջ ոլորտը:

Կարեն Թռչունյանը կարևորել է, որ նախօրոք քննարկվեն բուհերի լիցենզավորման և օրենքի նախագծի ընդունումից հետո այլևս պարտադիր դարձող ինստիտուցիոնալ և ծրագրային հավատարմագրման հետ կապված հարցերը: Նա շեշտել է, որ սահմանելով համապատասխան որակական չափանիշներ՝ լիցենզավորման և հավատարմագրման գործիքի միջոցով պետությունը նպատակ ունի ապահովելու որակյալ կրթություն: Նախարարի տեղակալն անդրադարձել է նաև բուհերի իրավակազմակերպական ձևի խնդրին՝ այս հարցում ակնկալելով ներկաների տեսակետները:

Փոխնախարարը նաև հետաքրքրվել է՝ արդյոք որևէ բուհ գրանցված է վարկանիշավորման միջազգային որևէ աղյուսակում, որը, ըստ Կարեն Թռչունյանի, շատ լավ գործիք է բուհերի համար՝ հասկանալու՝ ինչ խնդիրներ և առավելություններ ունեն առավել որակյալ կրթություն ապահովելու համար:

Հանդիպման ընթացքում ծավալվել է բուռն քննարկում, որի ընթացքում բուհերի ներկայացուցիչները հանդես են եկել համապատասխան առաջարկություններով և դիտարկումներով: Նրանք մի շարք հարցեր են ուղղել բարձրագույն կրթության ոլորտի պատասխանատուներին, որոնց վերաբերյալ ստացել են հանգամանալից պարզաբանումներ:

Քննարկման ավարտին ներկաները փաստել են, որ նմանօրինակ հանդիպումները պետք է դարձնել պարբերական՝ կրթության շահառուների խնդիրները լսելու, դրանք քննարկելու և հնարավոր լուծումներ գտնելու նպատակով: