ՔՈՎԻԴ-ի պատճառով աշակերտներն առկա ուսուցման 1.8 տրիլիոն դասաժամ են բաց թողել աշխարհում. ՅՈՒՆԻՍԵՖ

Լուրեր

19.11.2024 | 14:24
Մինչև 2018 թվականը ՀՀ-ում ռազմավարական երկարաժամկետ նպատակներ հայտարարված չեն եղել․ Արշակյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 14:16
Չունենք բավարար քանակի հետազոտություններ, որոնք տնտեսության զարգացմանը նպաստեն․ ԲՈԿ նախագահ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 14:14
«Թափթփուկ», «վեր ընկի տեղդ»․ թեժ լեզվակռիվ՝ ավագանու նիստում․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 14:05
ՀՀ նախագահը 2 նախարարի ազատել է զբաղեցրած պաշտոնից
19.11.2024 | 14:00
Անտեսվում է պետության գիտական հետազոտությունների, փորձարարական մշակումների պատվիրատուի դերը․ Շահվերդյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 13:53
Շրջակա միջավայրի փոխնախարար Արա Մկրտչյանն ազատվել է պաշտոնից
19.11.2024 | 13:49
Կարեն Գիլոյանն ընդունել է զինվորականների ըմբշամարտի աշխարհի 37-րդ առաջնության մրցավարական պատվիրակներին
19.11.2024 | 13:41
Կոշիկների խանութներում ավելի շատ են զեղչեր անում, քան դուք՝ դպրոցականներին ու ուսանողներին․ Զարոկյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 13:30
ԱՄՆ-ը նախազգուշացրել է Թուրքիային՝ չհյուրընկալել ՀԱՄԱՍ-ի առաջնորդներին
19.11.2024 | 13:25
Վիճաբանություն` Երևանի քաղաքապետարանում․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 13:18
Քառօրյա և 44-օրյա պատերազմի զոհերի ընտանիքների համար քննարկվելու է անվճար ուղևորության տարբերակը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 13:11
Պուտինը հաստատել է Ռուսաստանի թարմացված միջուկային դոկտրինը
19.11.2024 | 13:07
Վրաստանում իրավապաշտպանները պահանջում են դադարեցնել խաղաղ ցուցարարների անօրինական ձերբակալությունները
19.11.2024 | 12:58
«Ո՛չ 300 դրամներին»․ «Մայր Հայաստանը» ավագանու նիստի ժամանակ ակցիա իրականացրեց․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 12:56
Գիտաշխատողների վարձրատրության մինչև 300 տոկոս բարձրացում ունենք, գրավչությունը բարձրացել է․ նախարար․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

ՔՈՎԻԴ-19 համավարակի և դրան հաջորդող արգելափակումների պատճառով աշխարհում աշակերտները բաց են թողել առկա ուսուցման 1.8 տրիլիոն դասաժամ, և այս թիվը գնալով աճում է: Որպես հետևանք, սովորողները զրկվել են իրենց կրթությունից և կենսական նշանակության այլ օգուտներից, որոնք ապահովում է դպրոցը:

Կրթական այս ճգնաժամի վրա ուշադրություն գրավելու նպատակով՝ ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ը Նյու Յորքում ՄԱԿ-ի գլխամասային գրասենյակում այսօր ներկայացրել է «Կորցնելու ժամանակ չունենք» ինստալյացիան: Ինստալյացիայի կենտրոնական մասում ժամացույց է, որ դատարկ դասասենյակի գրատախտակի դիզայնով է արվել և տեղադրվել ՄԱԿ-ի այցելուների սրահում՝ Գլխավոր ասամբլեայի շենքի դիմաց: Ժամացույցը իրական ժամանակ է հաշվարկում՝ ցույց տալով համավարակի բռնկումից ի վեր աշխարհում յուրաքանչյուր աշակերտի կողմից առկա ուսուցման բաց թողած դասաժամերի ընդհանրական քանակը, որ շարունակում է ավելանալ: Դատարկ դասասենյակն ունի 18 աշակերտական սեղան, որոնցից յուրաքանչյուրը խորհրդանշում է համավարակով պայմանավորված կրթական խաթարումների ամիսների թիվը:

Ինստալյացիան ստեղծվել է Գլխավոր ասամբլեայի 76-րդ նստաշրջանին ընդառաջ, երբ որոշ առաջնորդներ համավարակի բռնկումից հետո առաջին անգամ հնարավորություն կունենան վերադառնալ ՄԱԿ-ի գլխամաս անձամբ:

«Հաջորդ շաբաթ ՄԱԿ-ն իր դռներն է բացում աշխարհի պատվիրակությունների համար: Սակայն բազմաթիվ երկրներում դպրոցների դռները շարունակում են փակ լինել աշակերտների համար»,- նշել է ՄԱԿ-ի Գլխավոր քարտուղար Անտոնիո Գուտերեշը: «Մենք անազնիվ ենք գտնվում մի ամբողջ սերնդի նկատմամբ, ում միտքն ու ապագան ասեղից է կախված: Մենք պետք է առաջնահերթություն տանք դպրոցների վերաբացմանը և աջակցենք նրանց, ովքեր համավարակի ընթացքում այն բաց են թողել: Կորցնելու ժամանակ չունենք»:

Ինստալյացիան, որ բաց է Գլխավոր ասամբլեայի հանդիպումներին անձամբ մասնակցող պատվիրակությունների համար, դատապարտող հիշեցում է, որ միլիոնավոր դպրոցականներ շարունակում են դպրոց չհաճախել և կոչ է ուղղված առաջնորդներին՝ այս կրթական ճգնաժամը վերացնելու ուղղությամբ քայլեր ձեռնարկելու համար: Այն գործելու է սեպտեմբերի 17-ից 27-ը՝ մինչև նստաշրջանի ավարտը:

Աշխարհում 11 երկրների գրեթե 131 միլիոն դպրոցականներ 2020 թ. մարտ – 2021 թ. սեպտեմբեր ընկած ժամանակահատվածում բաց են թողել առկա ուսուցման երեք քառորդը: Նրանց 59 տոկոսը կամ գրեթե 77 միլիոնը, բաց են թողել առկա ուսուցմամբ իրականացվող գրեթե բոլոր դասաժամերը: Երկրների գրեթե 27 տոկոսը շարունակում են մասամբ կամ ամբողջովին փակ պահել դպրոցները: Ի լրումն, ըստ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի վերջին տվյալների, տարիքային բոլոր խմբերի ավելի քան 870 միլիոն սովորող, այսօր էլ առերեսվում են կրթական խաթարումների:

ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ը կոչ է անում կառավարություններին, տեղական ինքնակառավարման մարմիններին և դպրոցների վարչական անձնակազմին՝ վերաբացել դպրոցները հնարավորինս շուտ և ձեռնարկել բոլոր հնարավոր քայլերը նվազեցնելու վարակի տարածումը դպրոցներում: Այդ թվում՝

Դիմակ կրել ազգային և տեղական պահանջներին համապատասխան
Ապահովել ուսումնական հաստատությունները լվացարաններով և/կամ ախտահանիչ միջոցներով

Հաճախակի ախտահանել շփման ենթակա մակերեսները և ընդհանուր օգտագործման առարկաները

Ապահովել համապատասխան օդափոխում

Փոքր խմբեր պահպանել դասապրոցեսի ողջ ընթացքում (դասերի սկիզբ/ավարտ, դասամիջոցներ, ճաշ և այլն )

Ինֆորմացիայի փոխանակման մեխանիզմներ մշակել ծնողների, աշակերտների և ուսուցիչների համար

Թեև ոչ որպես դպրոցների վերաբացման նախապայման, առաջնային օղակի աշխատակիցներից և ռիսկային խմբում գտնվողներից հետո պատվաստելու առաջնահերթություն տալ ուսուցիչներին:

Ի լրումն, ավելի վաղ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ը, ՄԱԿ ՓԳՀ-ն, ՄԱԿ-ի պարենային ծրագիրը և Համաշխարհային բանկը համատեղ Դպրոցների վերաբացման ծրագիր էին մշակել և հրապարակել՝ պետական կառավարման մարմիններին ուղղված գործնական և «ճկուն» խորհուրդներով՝ աջակցելու նրանց կողմից դպրոցները վերաբացելու ուղղությամբ իրականացվող ջանքերին: