Ուշացած, բայց կարևոր, թե՞ մեծ ռիսկեր պարունակող նախագիծ․ կրեդիտային համակարգը կփորձարկվի նաև դպրոցներում․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

10.12.2025 | 23:29
ԱՄՆ Կոնգրես է ներկայացվել 907 ուղղումն ամբողջությամբ չեղյալ համարելու մասին օրինագիծ
10.12.2025 | 23:13
Նիկոլ Փաշինյանն այցելել է Համբուրգի առևտրի պալատ, հանդիպել գործարարների հետ
10.12.2025 | 22:58
Տեղի է ունեցել Նիկոլ Փաշինյանի և Համբուրգի քաղաքապետի հանդիպումը
10.12.2025 | 22:42
Համբարձում Մաթևոսյանը ՄԹ բնության նախարարին է ներկայացրել COP17-ի տարբերանշանն ու կարգախոսը
10.12.2025 | 22:22
Բաց երկխոսություն տեխնոլոգիական թեմաների շուրջ. Մխիթար Հայրապետյանը հանդիպել է LinkedIn-ի հայաստանյան համայնքի ներկայացուցիչներին
10.12.2025 | 22:13
Գալուզինը Բաքվում ընդգծել է 11 ռուսաստանցիների ազատ արձակման կարևորությունը
10.12.2025 | 22:00
Կհրապարակենք 44-օրյայի զեկույցից դետալներ՝ ոչ գաղտնի մասերը․ ծածկադմփոց չի՛ արվել․ Գագիկ Մելքոնյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
10.12.2025 | 21:53
Լիանա Թովմասյանը՝ Միասնական սոցիալական ծառայության պետի տեղակալ
10.12.2025 | 21:40
Հարավային Կորեան և Ճապոնիան օդ են բարձրացրել իրենց ինքնաթիռները՝ ի պատասխան ՌԴ-ի և Չինաստանի համատեղ օդային պարեկության
10.12.2025 | 21:28
Կրոնական ազատությունը Հայաստանում ժողովրդավարության կարևոր բաղադրիչներից է։
10.12.2025 | 21:17
Հայ բռնցքամարտիկները հաջողություններ են գրանցել աշխարհի առաջնությունում
10.12.2025 | 21:08
Սևանում հայտնաբերվել է 62 ձկնորսական ցանց․ սիգի որսի արգելքի վերահսկումը խստացվել է
10.12.2025 | 21:00
Վարչապետը չի ուզում օտար հատուկ ծառայությանը ենթարկվող կաթողիկոս․ նա և ԱԱԾ-ն տիրապետում են փաստերի. Սրբուհի Գալյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
10.12.2025 | 20:48
Խաղաղության Նոբելյան մրցանակի վենեսուելացի դափնեկիրը չի մասնակցել մրցանակաբաշխությանը
10.12.2025 | 20:39
Հայաստան–Հունաստան հարաբերությունների խորացման նոր հնարավորություններ. Դավիթ Կարապետյանի հանդիպումը Լուկաս Ցուկալիսի հետ
Բոլորը

ԿԳՄՍ նախարարությունը հանրային քննարկման է ներկայացրել մի նախագիծ, որով կփորձարկվի դպրոցից բուհ, քոլեջ և ուսումնարան անցման նոր համակարգ: Խոսքը միջնակարգ կրթության կրեդիտային համակարգի ներդրման և գործարկման կարգի նախագծի մասին է: Նպատակը, ըստ նախագծի, մեկն է՝ ավելի դյուրին դարձնել դպրոցից բուհ անցումը։

Այսպիսի մոտեցումը, սակայն, արդեն իսկ հայտնվել է բուռն քննարկումների կիզակետում: Քննադատները նշում են, որ նոր համակարգը կարող է ծնել կոռուպցիոն մեծ ռիսկեր, և դեռ հարց է՝ այն կնպաստի կրթության որակի բարձրացմանը, թե՝ հակառակը:

Ըստ նախագծի`10-12-րդ դասարաններում սովորողի ընտրած առարկաներից կամ արտաքին գնահատումներից կուտակված կրեդիտները կարող են ի նպաստ սովորողի օգտագործվել ընդունելության քննությունների ժամանակ: Բացի այդ, համապատասխան կրեդիտներ կուտակելու դեպքում, սովորողը կարող է հետագայում բուհում չուսումնասիրել տվյալ առարկայական դասընթացը:

Սովորողը մեկ կիսամյակում պետք է ունենա 17,5 կրեդիտ ուսումնական բեռնվածություն, մեկ ուսումնական տարում՝ 35 կրեդիտ։ Մեկ կրեդիտը համարժեք է սովորողի 34 ժամ ուսումնական բեռնվածությանը՝ ներառյալ դասարանային, արտադասարանային և ինքնուրույն իրականացվող ուսումնական աշխատանքները:

Կրթության ոլորտի հետազոտող Միշա Թադևոսյանի համոզմամբ՝ միջնակարգ կրթության կրեդիտային համակարգի ներդրումն ուշացած, բայց կարևոր քայլ է, որը ենթադրում է հանրակրթական հաստատության և բուհի միջև փոխճանաչելիության գործընթաց: Միևնույն ժամանակ, նա մատնանշում է խնդիրներ, որոնք կարող են ի հայտ գալ համակարգի ներդրման և գործարկման արդյունքում:

Երևանի թիվ 114 ավագ դպրոցի տնօրեն Ռուզաննա Կոստանյանի կարծիքով՝ ուսուցչի ուսերին նոր բեռ է դրվում, որը կրելուն վերջինս պատրաստ չէ:

Միշա Թադևոսյանը թերահավատ է մեկ այլ հարցի շուրջ ևս․ արդյոք կստացվի՞ ապահովել համագործակցություն դպրոցների և բուհերի միջև։

Երևանի թիվ 46 ավագ դպրոցի ուսուցչուհի Մարիամ Առաքելյանն ասում է՝ միջնակարգ կրթության կրեդիտային համակարգի ներդրման գործընթացին ուղղված պետության ջանքերը պետք է որ արդարացնեն իրենց:

Կրթության ոլորտի հետազոտողը մատնանշում է մեկ այլ խնդիր, որը կարող է առաջանալ կրեդիտային համակարգի ներդրման արդյունքում. խոսքը կազմակերպչական, տեխնիկական առումով անպատրաստ վիճակի մասին է: Միշա Թադևոսյանը շեշտում է՝ ամենակարևոր հանձնարարականներից մեկն այն է, որ աշակերտներն իրենք հասկանան միջնակարգ կրթության կրեդիտային համակարգի բուն էությունը, իրենց համար շահեկան դրույթները:

Նախագծով կրեդիտային համակարգի ներդրման առաջին փուլը կմեկնարկի 2022-2023 ուսումնական տարվանից սկսած և կտևի 2 տարի: Համակարգն այս փուլում կներդրվի Երևանի բարձրագույն ուսումնական հաստատություններին կից գործող ավագ դպրոցներում և Տավուշի մարզում: Երկրորդ փուլում՝ 2024-2025 ուսումնական տարվանից սկսած, կրեդիտային համակարգը կներդրվի ամբողջ հանրապետությունում:

Հավելենք նաև, որ միջնակարգ կրթության կրեդիտային համակարգի ներդրման և գործարկման կարգի վերաբերյալ նախագիծը դեռևս գտնվում է քննարկումների փուլում, այն ենթարկվելու է լրամշակումների:

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Աննա Բաբաջանյան