ՀանրաԴիտակ. 2800-ամյա Երևանի ամոթը. ինչպե՞ս և ե՞րբ  կբարեփոխվի տրանսպորտային համակարգը

Լուրեր

04.12.2024 | 12:06
«Երևանի հասարակական տրանսպորտի ճգնաժամն ու վարորդների գործադուլը» թեմայով քննարկում. ՈՒՂԻՂ
04.12.2024 | 12:05
Հայկ Կոնջորյանի ճեպազրույցը՝ ՈՒՂԻՂ
04.12.2024 | 12:04
Աղազարյանը հեռացվեց ՔՊ-ից, Երևանում տրանսպորտի աշխատանքը վերականգնվել է․ ԼՈՒՐԵՐ
04.12.2024 | 11:55
Հարկային օրենսգրքի աղմկահարույց փոփոխություններն ընդունվեցին առաջին ընթերցմամբ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
04.12.2024 | 11:44
Նենց եք խոսում՝ չիմանայի ՀՅԴ-ից եք, կմտածեի ամենալիբերալ կուսակցությունից եք. Թունյանը՝ Խաչատրյանին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
04.12.2024 | 11:35
Տիգրան Աբրահամյանի ճեպազրույցը՝ ՈՒՂԻՂ
04.12.2024 | 11:34
Ազգային ժողովն ընդունեց ՀՀ 2025 թվականի պետական բյուջեն․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
04.12.2024 | 11:25
Հարավային Կորեայի ընդդիմությունը հայտարարել է, որ մտադիր է հասնել նախագահի իմփիչմենթին
04.12.2024 | 11:17
Հրապարակվել է Ամուլսարի գործով 2015թ-ից ի վեր ընթացող դատական գործի վճիռը
04.12.2024 | 11:08
Ասում եք՝ 13 հազարի տունը չենք քանդում, 3 հազարինն ենք քանդում. Ավետիսյանը՝ Թունյանին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
04.12.2024 | 10:57
Փաշինյանի պահանջից հետո Պապոյանը 21 ավտոմեքենա է կրճատում
04.12.2024 | 10:45
Էրդողանն ու Պուտինը քննարկել են Սիրիայում զարգացումները, գլոբալ ու տարածաշրջանային հարցեր
04.12.2024 | 10:34
Հովիկ Աղազարյանը դուրս եկավ ՔՊ խմբակցությունից․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
04.12.2024 | 10:30
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ դեկտեմբերի 4-ի դրությամբ
04.12.2024 | 10:16
«Արամ Խաչատրյան» համերգասրահում «Իտալական երաժշտությունը ֆիլմերում» խորագրով երեկո կանցկացվի
Բոլորը

Երևան քաղաքի տրանսպորտային համակարգի բարեփոխման խոստումներ տրվել են գրեթե ամեն տարի, առավել հաճախ՝ ընտրություններից առաջ, դրանց մեծ մասը մոռացվել է, կամ իրականացվել չափազանց ուշացումով:

Հունվարի 18-ին քաղաքապետարանը ներկայացրեց տրանսպորտային համակարգի նոր նախագիծը, որի միայն խորհրդատվությունը քաղաքի հարկատուների վրա արժեցավ, ոչ  պաշտոնական տվյալներով, 850 հազար դոլար:

Ըստ առաջարկված նախագծի՝ կտրուկ կրճատվելու են երթուղային գծերը՝ ներկայիս 115 -ի փոխարեն կգործի 42 երթուղի, ավելի քան կրկնակի կկրճատվի նաև փոխադրամիջոցների թիվը՝ 2039-ի փոխարեն՝ 939 տրանսպորտային միջոց։ Ընդ որում, թե ինչպես է լուծվելու այս կրճատման հետևանքով աշխատանքից զրկված ավելի քան 1100 վարորդի զբաղվածության հարցը, չի նշվում:

Ներկայացված նախագծով իհարկե խոստացվում է առավել հարմարավետ փոխադրամիջոցներ, վճարման միասնական համակարգ, սակայն նոր մարտահրավեր լինելու է. եթե  գործող ցանցով ուղևորների 94 տոկոսը մի կետից մյուսը հասնելու համար տրանսպորտ չի փոխում, նոր ցանցի դեպքում երթևեկողների 38 տոկոսը տրանսպորտը կփոխի մեկ անգամ, տասը տոկոսը՝ երկու անգամ, 3 տոկոսը՝ երեք անգամ: Եվ միայն 49 տոկոսը տեղ կհասնի մեկ տրանսպորտով:

Այսքանով հանդերձ, թե ե՞րբ կկայանա խոստացվող արմատական, 100 մլն դոլարանոց բարեփոխումը՝ հստակ չէ, դատելով նախկին խոստումների իրականացման ընթացքից՝ ոչ շուտ:

Մանրամասները՝ տեսանյութում:

Հակոբ Կարապետյան

Գայանե Աբրահամյան