Կարանտինի օրերին չաշխատած «Հայավտոկայան» ՓԲԸ-ի աշխատակիցները երեք ամիս աշխատավարձ չեն ստացել

Լուրեր

16.12.2025 | 23:30
Հաագայում 35 երկիր ստորագրել է Ուկրաինային փոխհատուցման համար միջազգային հանձնաժողովի ստեղծման կոնվենցիան
16.12.2025 | 23:25
Առանց Մբապեի ու Հոլանդի. ՖԻՖԱ-ն հրապարակել է տարվա խորհրդանշական հավաքականը
16.12.2025 | 23:16
BBC-ից Թրամփի փոխհատուցման պահանջը կարող է կազմել շուրջ 10 մլրդ դոլար
16.12.2025 | 23:08
Վթար Իջևան-Երևան ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ
16.12.2025 | 23:05
Սև ծովում հարձակումները սպառնում են նավարկության անվտանգությանը. Էրդողան
16.12.2025 | 22:53
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
16.12.2025 | 22:40
ԿԳՄՍ փոխնախարարը հանդիպել է ծանրամարտի տղամարդկանց հավաքականին
16.12.2025 | 22:27
Ըստ ՌԴ ԱԳՆ-ի՝ Արևմուտքն ակտիվացրել է «ապակառուցողական ջանքերը Հարավային Կովկասում»
16.12.2025 | 22:21
Ինչ է գրված ՀՀ-Լյուքսեմբուրգ ռազմավարական հռչակագրում. ԱԳՆ-ն մանրամասներ է հրապարակել
16.12.2025 | 22:17
ՖԻՖԱ․ Տարվա լավագույն ֆուտբոլիստը, մարզիչը և գոլը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 22:14
Ռուբեն Վարդանյանի գործով ​​դատավարությունը մոտենում է ավարտին․ կողմերը պատրաստվում են եզրափակիչ ելույթներին
16.12.2025 | 22:01
Հայաստան–Լյուքսեմբուրգ հարաբերությունները բարձրացվել են ռազմավարական գործընկերության մակարդակի. տեղի է ունեցել Միրզոյան-Բետել հանդիպում
16.12.2025 | 21:58
Ադրբեջանն ու Թուրքիան միմյանց ռազմական օգնություն կցուցաբերեն ագրեսիայի դեպքում
16.12.2025 | 21:45
Նոր պահանջներ Երևանին` TRIPP-ի վերաբերյալ. ինչու Մոսկվան և Թեհրանը խոսեցին միաժամանակ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 21:33
Մաշտոցը կլինի թղթի վրա, իսկ հեռախոսները՝ միայն դասի համար. Ժաննա Անդրեասյանի արձագանքը՝ քննադատություններին
Բոլորը

«Հայավտոկայան» ՓԲԸ-ի աշխատակիցներն արդեն երեք ամիս է՝ աշխատավարձ չեն ստացել: Այս մասին Factor.am-ին ահազանգել են ընկերության աշխատակիցները, որոնք մի քանի ամիս աշխատավարձ չստանալու արդյունքում հայտնվել են սոցիալական ծանր դրության մեջ:

Նրանք նաև փոխանցեցին, որ չեն կարողացել օգտվել կառավարության հակաճգնաժամային ծրագրերից, քանի որ տուժած ոլորտ չեն համարվել:

«Հայավտոկայան» ՓԲԸ-ի նախկին տնօրեն Աշոտ Մնացականյանը, սակայն, Factor.am-ի հետ զրույցում ասաց, որ «Հայավտոկայանը» թեև պետական 100 տոկոս մասնակցությամբ առևտրային կազմակերպություն է, բայց ֆինանսական միջոցները գոյանում են կառույցի գործունեությունից, պետությունից ֆինանսավորում չկա: Եկամուտը երթուղիները սպասարկող մասնավոր ընկերությունների վճարումներից է գոյանում: Սակայն հայտնի է, որ պարետի որոշմամբ տևական ժամանակ միջմարզային տրանսպորտը չէր աշխատում:

«Սա կարանտինի հետ է կապված, մի քանի ամիս ուղևորափոխադրում չի իրականացվել: Ֆինանսական միջոցները գոյանում են ուղևորափոխադրողների հետ կնքված պայմանագրերից»,- ասաց Աշոտ Մնացականյանը, որը մի քանի օր առաջ է ազատվել աշխատանքից:

Ըստ նրա՝ մարտ, ապրիլ և մայիս ամիսների աշխատավարձի կուտակած պարտքը կազմում է 50 մլն դրամ՝ 120 աշխատակցի համար:

Աշոտ Մնացականյանն ասաց, որ մինչ տնօրենի պաշտոնից հեռանալը դիմել է Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարություն՝ համաֆինանսավորում ստանալու համար: Կառույցի նոր տնօրեն Աշոտ Առուշանյանն էլ մեզ հետ զրույցում նշեց, որ չգիտի, թե ինչպես են պարտքերը գոյացել: Միայն ասաց, որ կառավարության նախորդ նիստում որոշում է կայացվել «Հայավտոկայանին» գումար հատկացնել աշխատավարձերը փոխանցելու համար: Իսկ թե քանի ամսվա աշխատավարձն են տալու, Աշոտ Առուշանյանը տեղյակ չէր։

Մեզ նաև փոխանցել էին, որ աշխատողները, ստեղծված իրավիճակով պայմանավորված, ցանկանում են ազատման դիմումներ գրել: Այդ մասին մեր հարցին ի պատասխան՝ Աշոտ Առուշանյանը նշեց, որ խոսակցություններ եղել են դիմումներ գրելու, բայց այլ աշխատանքի անցնելու նպատակով: Կառավարության կայքից էլ տեղեկացանք, որ հունիսի 18-ին որոշվել է «Հայավտոկայանին» 53 մլն դրամ փոխանցել:

Նարեկ Կիրակոսյան